TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Når UC må bruke 2 kontoer til samme bruker for å stemme på seg selv, da er det lavmålt! (rofl)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det dummeste jeg har lest på lenge er begrunnelsen din i TW champ om UC Tore.

Gidder ikke engasjere meg mer engang.. Nuff said.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Posten til abobil er laget KUN for å lage diskusjon her. Usaklig og useriøst stemt, samt dårlige begrunnelser.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hahahahha, 4 negative ryktekommentarer, bare fra UC, viser hvor små drittunger dere egentlig er, tåler dere ingen ting???

Ikke frekt ment altså, men altså... Voks opp :)

-A
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du er ganske på vidda der, ja. Hvor mange tigere er det i afrika egentlig? Like mange som det er %-vis sjanse for at UC ikke vinner den duellen. (Spoileralert: 0)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg mener som jeg skriver, 1vs1 med samme utgangspunkt tror jeg at tiger vinner den duellen :)

Syntes det var en kreativ måte å skrive det på jeg, må jo ha det litt skøy også! :)

-A
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hahahahha, 4 negative ryktekommentarer, bare fra UC, viser hvor små drittunger dere egentlig er, tåler dere ingen ting???

Ikke frekt ment altså, men faen heller... Voks opp :)

-A

Hadde du kommet med noe saklig og seriøst, hadde du ikke fått rødt. Men du skriver jo bare tull.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Skrev ikke tull, skrev bare på en veldig kreativ måte :)

-A
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nå ba du om dette Abobil x) Kreativt ja... på en dum måte (giggle).

Du fortjener nesten de negative ryktepoengene :D
 

Klingen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
skulle dem ikke spilt skittent å vært ærlige spillere så hadde dem ikke gått til fienden og dem hadde også gitt tidligere stamme venner 48T iap.

Ja skulle gitt dere en 48T iap sånn som dere gjorde mot TMR når alliansen ble brutt? Nei, la meg tenke? Det var vel mere en 10 minutters iap :)

Ikke kaste stein i glasshus nå da vennen.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
skulle dem ikke spilt skittent å vært ærlige spillere så hadde dem ikke gått til fienden og dem hadde også gitt tidligere stamme venner 48T iap.
,

altså du har faktisk ingen rettigheter til å utale deg om skittenspill og 48 timer IAP.
Adling:
DON 022 (518|481) K45 3,186 gullungen95 [Ctrl.] DON slask [Ctrl.] 2015-02-12 11:50:48
Stammeskifte :
Ctrl. - BANG! 12th February 2015 - 12:16:4

du startet faktisk adling midt på natten mens vi var i samme stamme, så det blir bare for dumt at du snakker om iap og respekt for tidligere stamme venner.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skjønner hva du mener gullungen95, men så var jo det også en veldig kortvarig stamme og i tillegg hvis ikke jeg husker feil, så var det en stor krangel innad stammen? UC har vært medlem av Aristo i flere måneder og i tillegg hadde vi et utmerket stammemiljø, derfor var vi litt vell overrasket over at de ikke ga oss IAP av noe slag.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
altså du har faktisk ingen rettigheter til å utale deg om skittenspill og 48 timer IAP.
Adling:
DON 022 (518|481) K45 3,186 gullungen95 [Ctrl.] DON slask [Ctrl.] 2015-02-12 11:50:48
Stammeskifte :
Ctrl. - BANG! 12th February 2015 - 12:16:4

du startet faktisk adling midt på natten mens vi var i samme stamme, så det blir bare for dumt at du snakker om iap og respekt for tidligere stamme venner.


ufrivilig internadling heter det, jeg leavet aldri CTRL jeg ble kicket.

jeg har aldri lakt skjult på at det ikke var skittent spiller/backstabing fra min side, selv om jeg sa ifra klart å tydelig at jeg kom til å adle stamme medlemer om ledelsen fortsatt å med latterlig rekrutering i et kontinent vi hadde 70-80% av poengene i.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Skjønner hva du mener gullungen95, men så var jo det også en veldig kortvarig stamme og i tillegg hvis ikke jeg husker feil, så var det en stor krangel innad stammen? UC har vært medlem av Aristo i flere måneder og i tillegg hadde vi et utmerket stammemiljø, derfor var vi litt vell overrasket over at de ikke ga oss IAP av noe slag.

Miljøet i stammen var faktisk ganske bra, var bare don som var irritert/egoistisk med tanke på rekrutering. Noe som er latterlig med tanke på at det var flertallet som bestemte rekrutering. Ja, det er sant som du sier det med lengden de har hvert i aristo, men jeg mener at uansett lengde på samarbeidet er det mer backstabbing og skittentspill å adle en i din egen stamme midt på natten enn faktisk å skifte stamme før du begynner å adle. Jeg hadde skjønt frustrasjonen deres hvis de hadde satt opp en aksjon mot dere FØR de skiftet stamme og begynte å "ufrivillig innadle" - sitat don" iløpet av natten før de skiftet stamme.

ufrivilig internadling heter det, jeg leavet aldri CTRL jeg ble kicket.

jeg har aldri lakt skjult på at det ikke var skittent spiller/backstabing fra min side, selv om jeg sa ifra klart å tydelig at jeg kom til å adle stamme medlemer om ledelsen fortsatt å med latterlig rekrutering i et kontinent vi hadde 70-80% av poengene i.

Ufrivillig interadling du liksom, da driver UC og co med ufrivillig innadling av aristo medlemmer nå? Det er jo det i følge deg. Jeg sier bare at du ikke har noe grunn til å si til noen andre at de driver med skittenspill med tanke på hvordan du har oppført deg selv på denne verdenen :)! Og blir for dumt å si at du ble kicket, fordi det var noe du viste kom til å skje med tanke på dine handlinger.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ja skulle gitt dere en 48T iap sånn som dere gjorde mot TMR når alliansen ble brutt? Nei, la meg tenke? Det var vel mere en 10 minutters iap :)

Ikke kaste stein i glasshus nå da vennen.

TMR gikk over til fienden, TMR hadde vi IAP med, men ikke de spillerne som gikk over til SHIP... Dere må forstå det, TMR hadde vi en 48t IAP med, men ikke SHIP; så om noen tidligere TMR spillere går til en annen stamme, har vi ikke IAP med SHIP, men med TMR, så TMR burde bare holdt på sine spillere i 48t for så å gå over til SHIP viss det var en IAP de var på jakt etter...

Vi holdt vår 48t IAP med TMR sågar at TMR ikke angrep oss, noe de gjorde... Derfor den ble brytt tidligere...

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Bare for å legge inn litt, før UC gikk til Aristo, så tok Jostein opp noe med ledelsen ang at vi mislikte litt hvordan Aristo styrte på en periode (Noe som var hovedsaklig abobil sitt verk). Skittent spill etc etc.

Ja abobil du beklagde deg og det setter jeg pris på, men likevel der kom et lite hint allerede egentlig om at vi ikke helt trivdes i det gode selskap.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det var jeg 100% klar over, har snakket med ledelsen om dette, jeg kan si at det ikke var for å redde enkeltpersoner, det var skittent spill for å ødelegge andre sitt skitent spill...

Ship prøvde å lure oss, det endte opp med at vi lurte dem... Har det så mye å si? Ship prøvde, men var for n00bs til å greie å få til planen sin, jeg fant det ut...

Dere var allerede i Aristo før vi begikk noe med noen som helst stamme, jeg og Jostein samarbeidet bra før den tiden, vi laget aksjoner i lag, jobbet sammen for at Aristo skulle vinne... Viss det hadde vært min feil at UC forlot Aristo, hadde jeg med glede trappet ned fra v21 og fortsatt en annen plass, jeg er ikke her for å ødelegge spillet for mine egne medlemmer. Om mine medlemmer syntes jeg er et dårlig forbilde til stammen, greit, da trekker jeg meg som en av ledelsen, men viss bare 1 enkelt person syntes dette, av 31stk, tror jeg ikke det har så mye å si?

Eneste jeg vil si er: Har noen noe i mot meg som spiller eller medleder, send meg en mld IG, jeg gir blanke om du ikke er medlem av Aristo, så da behøver du ikke sende...

MINE aristokrater, ikke dine Håkon... Jostein valgte det han valgte, og jeg er sikker på at han IKKE valgte det pga meg, om det forsterket det, kanskje, men han forlot ikke pga meg :) Bare spør han selv du :)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg sa ikke at UC forlot pga deg, men det var noe med hendelser som inkuderte deg som gjorde at valget ble "lettere" hvis jeg kan si det slik da.
 
Topp