TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Rart du ikke nevnte Ignorance nå da :)

Men ok det er en ærlig mening det don, det skal du ha lov til (kyss)


ignorance stemte jeg vel mest fordi jeg viste peter ikke hadde sjanse


kalles vel trøste stemme.


at eleminator får 16 stemmer er vel mere latterlig en at ignorance får 8 stemmer.

men jeg veit jeg ikke vinner denne TW champion anyway, for dere får all dere har spilt med tidligere til å stemme mot meg.
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Latterlig å se at dere skryter over krigsstatistikk dere har fått når dere har vært i 1814! Det er byer dere så og si fikk "gratis" når dere ikke hadde baller nok til å stå frem og si ifra føre, eller gi en IAP. Også Bullshit da dere sier det ikke er midt på natta. Dere planla jævlig godt hvilket tidspunkt dere skulle gå over på. Og sende angrepene såpass tidlig at folk ikke hadde sjanse til å tagge de.

Skal heller ikke si dere ikke gjorde en god jobb når dere var i Aristo, men der igjen var mange av byene tatt av en døende konto som perkåre.

Takk for skryt ifra Aristo, bare hyggelig :)

anyways ja, vi angrep folk uten forvarsel når vi gikk til 1814.

Nei vi møtte faktisk motstand, eller forsøk på motstand. Men altså, når vi vet at de vi angriper er pålogget, og IKKE dodger, da sier det litt om standaren i Aristo altså.

Så de hadde en sjans, frem til de ikke dodget hverken Off eller Deff byer.. Da ryker de fort på en smell.

Åssen vet vi de var pålogget? (JO de angrep oss tilbake).

Sdon skrev:
at eleminator får 16 stemmer er vel mere latterlig en at ignorance får 8 stemmer.

men jeg veit jeg ikke vinner denne TW champion anyway, for dere får all dere har spilt med tidligere til å stemme mot meg.

Må ikke si meg helt enig her ass.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det som har plaget meg mest egentlig var at dere visste at vi hadde mye tropper andre steder. Dere utnyttet dette. Dere sa at dere ikke skulle utnytte info fra forum eller skype, men akkurat det dere gjorde....Og håper inderlig at dere innrømmer at dere spilte skittent. For hvis ikke, så kan jo ingenting betraktes som skittent...

Skriver at dere visste de var pålogget pga de angrep tilbake. Det betyr jo at dere ikke tenkte eller gadd å tenke over å gi de en sjanse før.... Det var bare en bonus for dere at dere visste de var pålogget.

Er jo heller ikke bare dere som er født med mangel på baller. Der var også NV. (Usikker på hva jeg skal si om dama på den kontoen)
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Baller av stål, det finner du her, det kan jeg garantere :hmm:

En ting er sikkert at hva som er blitt utnyttet eller ei det vet ikke jeg, spør Jostein. Jeg har egentlig bare hatt 1 fokus her på v21, det er å adle og krige. Jostein fikser som regel resten.

Så hva av info jeg kan ha missbrukt det vet jeg ikke. For jeg personlig har INGEN oversikt what so ever om hvem som støttet hvem og når i Aristo når vi gikk over til 1814. Sorry. Så det kan ikke jeg svare deg bedre på enn dette her.

Skittent er det muligens ja? Spørs hvordan du ser på det. Jeg har aldri opplevd lignende selv, tror jeg der en spiller har byttet side sånn asap. Ikke som jeg kan huske hvertfall.

Men jeg kan si at det er svært normalt når en stamme bryter en IAP eller ALLY med en annen stamme, at det blir laget en 12-24-48t IAP mellom dem.

Har aldri følt det har vært noe annet når en spiller har endret stamme. Da er det heller stammen som straffer spilleren med å adle den ned.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Første påstand tviler jeg sterkt på, men det får så være.

Dere satt kanskje ikke inne med info om hvor nøyaktig støtten var, men dere siste med 100% sikkerhet at den ikke var i byene bak dere. Og mest sannsynlig tropper som var der, var i front et annet sted.
Dere skryter jo så sykt over hvor gode dere er, så da tviler jeg sterkt på at slik info går dere hus forbi...

Og kanskje ikke en IAP heller, men en liten advarsel på iallefall 10 timer...
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
dcb8a87d040478c26a1c0e7c3dd1a405.png


Sjekk ODA'en vi har fått på byene vi har adlet.

Var det tropper i byene? Ja. Dodger Aristo? Nei.

Og ehh. Tror Aristo har mer tropper stående enn det Aristo selv vet, for tydeligvis ikke mange som er flinke til å bruke deffet å sende det til front. viktigere å la det stå og støve.

PS: Første påstand er sann.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Er snakk om de første byene. Ikke de dere har tatt de siste dagene. Men nå kaller senga uansett.

Si ifra hvis du vil prøve en ny runde diskusjon.

PS: Tviler jeg på ;)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Første påstand tviler jeg sterkt på, men det får så være.

Dere satt kanskje ikke inne med info om hvor nøyaktig støtten var, men dere siste med 100% sikkerhet at den ikke var i byene bak dere. Og mest sannsynlig tropper som var der, var i front et annet sted.
Dere skryter jo så sykt over hvor gode dere er, så da tviler jeg sterkt på at slik info går dere hus forbi...

Og kanskje ikke en IAP heller, men en liten advarsel på iallefall 10 timer...



skulle dem ikke spilt skittent å vært ærlige spillere så hadde dem ikke gått til fienden og dem hadde også gitt tidligere stamme venner 48T iap.

OG ja jeg veit at 1814 ble oppreta bare fordi Dere på UC og NV ikke ville gå dirrekte over til fienden og dere syntes det var mere moralsk riktig å joine en utbrytter stamme(men i realiteten hadde det ikke noe å si hvem av stammene dere joinet ship eller 1814, der gikk over til fienden).

den andre tingen er at Robert skreiv lang hat melding om ORM på forumet, men i realiteten er det bare tull, da ledelsen og mange av spillerne i 1814 er ally med ORM og sammarbeider med dem, dette er info jeg har fått dirrekte fra ledelsen i 1814,
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Propaganda Sdon (wave) :cool:

Redigo skrev:
Er snakk om de første byene. Ikke de dere har tatt de siste dagene. Men nå kaller senga uansett.

Si ifra hvis du vil prøve en ny runde diskusjon.

PS: Tviler jeg på

Jeg er alltid klar for diskusjon. Hvis du tror jeg ikke vil snakke videre, så tar du grundig feil min venn :hmm:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nå var du bare frekk. Dette er et spill, hvis du skal ta ting så personlig så ender du opp uten venner.

Du kan stifte mange gode bekjentskap her på TW, både Ingame fiender og allierte kan bli noen av dine beste venner en vakker dag, tro det eller ei. Hvis ikke er det fullt mulig å skille et spill og vennskap.

Du må bare prøve først.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spillere du møter ingame og spiller med og mot er spillere du kan bli kjent med i virkeligheten, personlig har jeg møtt over 50 TW spillere IRL. Drukket, festet og bare fjaset med.

Vi er til og med facebook venner etter det. Så ser på dem som venner, til og med ekte (Y)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Føler jeg har stiftet mange bekjentskap på denne verden jeg. Men gidder rett og slett ikke å bruke krefter på å bli kjent med noen som gjør som dere IG. Det sier faktisk litt om hvordan man er IRL også.
Sorry hvis du synes jeg var frekk, dette var ikke poenget med det. Var vel egentlig ment som en liten spøk, men burde kanskje lagt til et winky face bak :)

Dette er min mening.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Har også et annet forslag til ny regel :gjeip: :

For at stemmene skal telle må forumkontoen som stemmer blitt registrert senest i forrige måned. Dette for å hindre at folk rett og slett lager en ny konto og får stemmer i sitt favør.

Noen andre som fikk med seg at en konto som stemte like før fristen, laget samme dag, avgjorde 3 av kampene?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Har også et annet forslag til ny regel :gjeip: :

For at stemmene skal telle må forumkontoen som stemmer blitt registrert senest i forrige måned. Dette for å hindre at folk rett og slett lager en ny konto og får stemmer i sitt favør.

Noen andre som fikk med seg at en konto som stemte like før fristen, laget samme dag, avgjorde 3 av kampene?

Du burde ha laget reglene før hele konkurransen startet. Er knapt en regel her.
 
Topp