TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
ufrivilig internadling heter det, jeg leavet aldri CTRL jeg ble kicket.

jeg har aldri lakt skjult på at det ikke var skittent spiller/backstabing fra min side, selv om jeg sa ifra klart å tydelig at jeg kom til å adle stamme medlemer om ledelsen fortsatt å med latterlig rekrutering i et kontinent vi hadde 70-80% av poengene i.

Og der mistet du effektivt retten til å snakke negativt om noen som helst om det illojalitet er tema. Det glasshuset er veldig fragilt eventuelt.
Litt synd jeg fikk vite dette nå, jeg begynte faktisk å få et bedre inntrykk av deg. Jaja, tiden leger alle sår :\
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg sa ikke at UC forlot pga deg, men det var noe med hendelser som inkuderte deg som gjorde at valget ble "lettere" hvis jeg kan si det slik da.

Slik jeg skrev;

abobil skrev:
Jostein valgte det han valgte, og jeg er sikker på at han IKKE valgte det pga meg, om det forsterket det, kanskje, men han forlot ikke pga meg...

Det jeg prøver å si er:

UC forlot pga ledelsen, ok, det er greit å si... Men... Det jeg prøver å si er:

UC forlot pga ledelsen, men mine handlinger som leder mens RV var borte, gjorde det "lettere" for UC å velge det de valgte :)

Jeg sa det bare på en annen måte enn deg :)

Håper det går fint at jeg skriver litt anderledes enn deg? Og ja, jeg sliter med dysleksi, men tror jeg greier meg godt nok?

Uansett... Hvorfor diskutere så mye egentlig? Gjort er gjort, og elg er elg...

Viss du har noe annet du vil ta opp om meg, eller med meg, gjerne gjør det, men tror ikke folk er interesserte i å lese spekulasjoner og private diskusjoner?

Så vær vennlig, for andre sin del, ta det PM! :)

PS: Jeg er på jobb, så er ikke 100% aktiv, kanskje 99% om det passer bedre inn! :)

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
TMR gikk over til fienden, TMR hadde vi IAP med, men ikke de spillerne som gikk over til SHIP... Dere må forstå det, TMR hadde vi en 48t IAP med, men ikke SHIP; så om noen tidligere TMR spillere går til en annen stamme, har vi ikke IAP med SHIP, men med TMR, så TMR burde bare holdt på sine spillere i 48t for så å gå over til SHIP viss det var en IAP de var på jakt etter...

Vi holdt vår 48t IAP med TMR sågar at TMR ikke angrep oss, noe de gjorde... Derfor den ble brytt tidligere...

-A

Hva for noe løgn er dette?
Avtalen var at etter bruddet av IAP skulle freden var i 48 timer.
Det var aldri avtalt hvordan vi hadde lov til å bryte vår IAP.
Jeg stresset veldig på dette med Mastif, at vi i TMR skulle HOLDE vår avtale selv om Aristo var en fiende av Ship.
Det svaret jeg fikk av Reisverket var at våres 48 timers IAP ikke gjaldt siden vi gikk til fienden. Hvor var dette avtalt?

Det var det ENESTE jeg krevde før vår avtale, og det ENESTE dere ga fullstendig blaffen i.
Reisverket vet hvor viktig den avtalen var for meg, begge veier. Det handla om respekt. Noe som det har vært store mangler på.

P.S. (Vi var en brøkdel av størrelsen deres da, hersketeknikkene funker ikke på en gammel ringrev.)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Vanskelig vanskelig vanskelig... Eller er det det? Antilopen mot Tigeren? I det åpne afrika, hvor antilopene løper rundt for å prøve å overleve, jakter tigeren dem for å få bytte til familien ORM...

Forresten, det finnes ikke tigere i Afrika, så vil det si at Antilopen og Tigeren ender uavgjort, siden de ikke møter hverandre?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vi gir ikke stamme fiender en IAP, uansett hvordan du vrir å vrenger på det :)

TMR ja, SHIP nei...

De som valgte å gå over fra TMR til SHIP ble automatisk omgjort til fiender :)

Slik var det... Vi angrep aldri TMR før de angrep oss, men ja, vi angrep SHIP siden de var våre fiender, og vi angrep tidligere TMR spillere i SHIP før 48t iap var over...

Se det slik:

Du fant ut at en spiller i stammen deres var spion for SHIP (Viss dere ikke skulle merge), spilleren gikk da over til SHIP, har vi da også 48t IAP med han?

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Vi gir ikke stamme fiender en IAP, uansett hvordan du vrir å vrenger på det :)

TMR ja, SHIP nei...

De som valgte å gå over fra TMR til SHIP ble automatisk omgjort til fiender :)

Slik var det... Vi angrep aldri TMR før de angrep oss, men ja, vi angrep SHIP siden de var våre fiender, og vi angrep tidligere TMR spillere i SHIP før 48t iap var over...

Se det slik:

Du fant ut at en spiller i stammen deres var spion for SHIP (Viss dere ikke skulle merge), spilleren gikk da over til SHIP, har vi da også 48t IAP med han?

-A

En avtale er en avtale.
Vi hadde planer om å holde den selv om DERE ble våre fiender, hvorfor skulle det vært annerledes motsatt vei?
Vi ville gi dere muligheten til å omplassere forsvar, men dere eier jo ikke respekt for medspillere eller motspillere.

For en ekstremt dårlig sammenligning.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Og der mistet du effektivt retten til å snakke negativt om noen som helst om det illojalitet er tema. Det glasshuset er veldig fragilt eventuelt.
Litt synd jeg fikk vite dette nå, jeg begynte faktisk å få et bedre inntrykk av deg. Jaja, tiden leger alle sår :\



jeg kaster gjerne dynamit inn i et glasshus viss du ikke har fått det med deg, men er litt forskjellige det som skjedde mellom meg å CTRL å UC og Aristo,

jeg skrev flere dager i forveien på CTRL sitt forumet at viss dem fortsatt med latterlig rekrutering så kom jeg til å adle stamme medlemer, jeg gjorde som jeg sa.(jeg prøver heller ikke å bortforklare at jeg backstabet gullungen/ctrl beggrun av joaking.( joaking ble adlet av sitt stamme medlem Jostein aka UC 1 eller 2 dager etter jeg adla gullungen.

UC gikk jo rett på å adlet folk som hadde alle sine defftropper i fronten, samtidig hadde dem fortsat en del deff tropper i fronten sin fra stamme medlemer.(UC folka mener dem aldri har backstabe eller spilt skittent da dem joinet 1814 istede for ship, fordi UC folka ville ikke tro at 1814 og aristo var fiender).

det som er morsomt når det gjelder 1814 er jo at fleste parten i 1814 på ledelse og medlemer har ally med ORM, selv om ORM var liksom grunen til at 1814 blei lagd.
 

Klingen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
TMR gikk over til fienden, TMR hadde vi IAP med, men ikke de spillerne som gikk over til SHIP... Dere må forstå det, TMR hadde vi en 48t IAP med, men ikke SHIP; så om noen tidligere TMR spillere går til en annen stamme, har vi ikke IAP med SHIP, men med TMR, så TMR burde bare holdt på sine spillere i 48t for så å gå over til SHIP viss det var en IAP de var på jakt etter...

Vi holdt vår 48t IAP med TMR sågar at TMR ikke angrep oss, noe de gjorde... Derfor den ble brytt tidligere...

-A

For det første så endte det tilslutt med en allianse. Vi gikk ikke over til ship med en gang, og vi gjengjeldte kun angrep fra dere :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
UC gikk jo rett på å adlet folk som hadde alle sine defftropper i fronten, samtidig hadde dem fortsat en del deff tropper i fronten sin fra stamme medlemer.(UC folka mener dem aldri har backstabe eller spilt skittent da dem joinet 1814 istede for ship, fordi UC folka ville ikke tro at 1814 og aristo var fiender).

Jeg hadde ikke defftropper stående fra Aristo da jeg forlot Aristo, med unntak av 3 byer, i 1 by, fra TraTinV helt i østfronten mot Gekkern og Storebror. De glemte jeg å sende hjem igjen. Alt annet av defftropper ble sendt hjem ettermiddag/kveld før jeg forlot.
Jeg visste veldig godt at 1814 og Aristo var fiender. Jeg så jo at vi var i krig mot dem.

Er det skittent spill å bytte stamme, selv om en endrer side i krigen fra "vinnende" til "tapende" side, for å søke utfordringer?
Jeg visste dere hadde defftropper i front, men jeg visste ikke hvor i front de var. Jeg visste heller aldri hvor verken dine eller andre sine off/deff byer var.
Å inngå en IAP mellom meg og dere ville, som dere selv sier, ikke vært gjeldende siden jeg var i en fiendtlig stamme.
Jeg dro derfor "nytte" av stammebyttet, og tok 2-3 kjappe byer. Etter det har dere hatt all mulighet til å stacke opp og forsvare dere så mye dere bare orket. Det er heller ikke min feil at TomErik ikke hadde stacket sine byer i front mot Storebror. De var så å si tomme...
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Haha, 2-3 kjappe byer ja XD Bra du kan addisjon iallefall, tok 11 byer samme dag som dere stakk og enda flere byer iløpet av natta etter. :D Og all støtte du visste vi hadde ute, MÅ du ha vist at tok/tar evigheter å trekke hjem, og sende det til nye byer.... Så du må nok JÆVLIG mye lenger ut på landet med den der ^^
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
De fleste av de byene var TomErik sine byer. Han har aldri hatt støtte stående hos meg, og de byene som det gikk av var i front mot Storebror. Det er slettes ikke min feil at de ikke allerede var stacket da jeg begynte å adle derfra.
Med kjappe byer, så mener jeg i løpet av 3-4 timer. Da var det ikke mer enn 2-3 byer.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg hadde ikke defftropper stående fra Aristo da jeg forlot Aristo, med unntak av 3 byer, i 1 by, fra TraTinV helt i østfronten mot Gekkern og Storebror. De glemte jeg å sende hjem igjen. Alt annet av defftropper ble sendt hjem ettermiddag/kveld før jeg forlot.
Jeg visste veldig godt at 1814 og Aristo var fiender. Jeg så jo at vi var i krig mot dem.

Er det skittent spill å bytte stamme, selv om en endrer side i krigen fra "vinnende" til "tapende" side, for å søke utfordringer?
Jeg visste dere hadde defftropper i front, men jeg visste ikke hvor i front de var. Jeg visste heller aldri hvor verken dine eller andre sine off/deff byer var.
Å inngå en IAP mellom meg og dere ville, som dere selv sier, ikke vært gjeldende siden jeg var i en fiendtlig stamme.
Jeg dro derfor "nytte" av stammebyttet, og tok 2-3 kjappe byer. Etter det har dere hatt all mulighet til å stacke opp og forsvare dere så mye dere bare orket. Det er heller ikke min feil at TomErik ikke hadde stacket sine byer i front mot Storebror. De var så å si tomme...

klart du ikke vil ingå IAP da ville du ikke fått masse gratis byer. de fleste bruker vel 20T+ på å få hjem støtte så kan du regne ut sjæl hvor mange byer du tok, å i tilleg så øddeleger det mange andre fronter i aristo når spillere som var i safesonen plutselig trekker tilbake mange deffbyer.

å at du mener du går fra vinnende stamme til tapende stamme er bare tull, fakta er at du er red for å tape som gjør at du går til 1814 istede for å bli i arist.

1 måned før du forlot aristo hadde aristo sirka 55% verdens dominanese mend understame, på 1 måned gikk dette ned til 45% og det var mens dere enda var der, forklar hvordan aristo er en vinnende stamme når dem mister 10% verdens dominanse på 1 måned og i tilleg veit du at mange store kontoer i aristo var innaktive.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Legg merke til det don skriver nederst.

"var" innaktive...

Var... Ikke er :)

Se hvem som stiger i verdensdominansen nå...

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
klart du ikke vil ingå IAP da ville du ikke fått masse gratis byer. de fleste bruker vel 20T+ på å få hjem støtte så kan du regne ut sjæl hvor mange byer du tok, å i tilleg så øddeleger det mange andre fronter i aristo når spillere som var i safesonen plutselig trekker tilbake mange deffbyer.

Byene var langt i fra gratis. Jeg fikk dagens angriper på 307k den første dagen. Det er mye tropper, det!
At noen andre jeg fikk front mot hadde sendt støtte til andre kan jeg heller ikke noe for. Den første jeg gikk for å adle var TomErik. Han hadde ingen støtte stående i sine frontbyer mot Storebror. Han hadde ikke støtte hos noen andre i Aristo. Han dodget heller ikke noen tropper, som gjorde det veldig enkelt for meg å adle av han.

å at du mener du går fra vinnende stamme til tapende stamme er bare tull, fakta er at du er red for å tape som gjør at du går til 1814 istede for å bli i arist.

Jeg er ikke redd for å tape. Jeg har en front som dekker nesten hele meg. Jeg vil bare ha det gøy og nyte spillets goder!

1 måned før du forlot aristo hadde aristo sirka 55% verdens dominanese mend understame, på 1 måned gikk dette ned til 45% og det var mens dere enda var der, forklar hvordan aristo er en vinnende stamme når dem mister 10% verdens dominanse på 1 måned og i tilleg veit du at mange store kontoer i aristo var innaktive.

Tja.. Om Aristo var så store som 55% vet jeg ikke. Er ikke alt for ofte jeg er der inne og sjekker. Den var i alle fall på 46,7% da jeg forlot stammen. Jeg fulgte heller ikke så veldig godt med på hva som skjedde ellers på kartet.
Jeg visste det var mye inaktivitet ute og gikk, det gjorde jeg. Men jeg visste det ville komme en liten djevel i Aristo så fort vi forlot stammen.
For meg er hele greia spennende og gøy, det er derfor jeg spiller - for å ha det gøy.
Dette er et spill! Noen må vinne, og noen må tape. Sånn er det bare. Om jeg vinner eller taper er for meg ikke veldig viktig, så lenge jeg har det gøy.

Så, folkens. Mine siste ord her nå. Jeg gidder ikke sitte her og skrive for bitre og "blinde" fiender alt for lenge.
Stopp bitterheten over at to kontoer byttet side i krigen, nyt spillet så godt det lar seg gjøre - og lykke til!
 

DeletedUser

Guest
det som er morsomt når det gjelder 1814 er jo at fleste parten i 1814 på ledelse og medlemer har ally med ORM, selv om ORM var liksom grunen til at 1814 blei lagd.

Jeg har PA med TigerKiller og Antivirus.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hva med medlemmene dine da? De blir jo adlet? Se på Elimin@tor... Støtter du han, eller kan du ikke gjøre det siden du har PA? :)

-A
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg har PA med TigerKiller og Antivirus.


så hvorfor opretet du 1814? hvorfor skrev du den tråden der du slenger dritt om ORM og sier at ORM skal senkes, mens du selv har PA med dem? er det rart folk i 1814 prater med oss i aristo og ønsker seg over.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hva med medlemmene dine da? De blir jo adlet? Se på Elimin@tor... Støtter du han, eller kan du ikke gjøre det siden du har PA? :)

-A

Blir adlet ned?? Jeg har mistet 3 byer den siste måneden. Alle lå lite strategiske til å ha uten full stack. Mye ble avfyrt mot meg, og det taklet jeg helt fint.

Jeg lader kanonene. Hvem fler enn meg selv trenger jeg?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
happygif.gif


Få opp temperaturen her a folkens :D
Deilig tråd (Y)
 
Topp