Faktabørsen

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Å? Du vil ha krig? Sveits har vært nøytrale siden 1815, og med mindre noen krenker vår nøytralitetspolitikk, vil vi fortsette å være nøytrale! :)

Det er jo mere fun da en at dere bare sitter og ser på at power blir nedadlet så er det deres tur, dere eier jo 45% +- sammenlagt så dere har faktisk en legit sjangs. ^^
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Bevis: https://gyazo.com/1d7010fe2e5cc5aae285c7afa7913b41
Du ser godt at datoen er 10. april ^^


yeah.. var da jeg fikk beskjed om hvor jeg skulle inn.. Bunny var borte, fikk ikke passordet før på kvelden den 13..

at du fyrer deg opp slik, vil vel bare si at jeg trykker på noen knapper du ikke liker? som det faktum at det er noen som er bedre enn deg.

Når sa jeg at jeg var best ? Sa bare at jeg er bedre enn deg. Sammenligner vel ikke deg selv som den aller beste ? ^^

Du fikk først pw 13. april gir absolutt ingen mening. Redd for å innrømme at du ikke klarte deg så bra ? :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Tommy grunnen til at du overlevde var pga 90% av stammen sendte omtrent alt av deff til og med min største støttespillere decriptius og apollo trakk deff for å fyre oppover til deg, du var kanskje tom for tropper ja men du hadde langt over 2k fulledeffbyer kommende inn konstant.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
det kom inn def ja, men stort sett etter at andreas stoppet opp. var jo ingen som hadde tid til å se hvor det trengtes def, så det var noe jeg fikk tid til etter at den store bølgen stoppet opp, og det var forresten MD og xandor som sto for deffet til fronten. så nei, det var nok ikke så mye def i byene, det lille jeg hadde, ble flyttet rundt hele tiden. men det er jo slik man kan gjøre når man er arbeidsledig og har tid ;)
 

DeletedUser

Guest
det kom inn def ja, men stort sett etter at andreas stoppet opp. var jo ingen som hadde tid til å se hvor det trengtes def, så det var noe jeg fikk tid til etter at den store bølgen stoppet opp, og det var forresten MD og xandor som sto for deffet til fronten. så nei, det var nok ikke så mye def i byene, det lille jeg hadde, ble flyttet rundt hele tiden. men det er jo slik man kan gjøre når man er arbeidsledig og har tid ;)

Oh my gad. Du må virkelig mangle noe oppi der.. blir egentlig bare lei meg på dine vegne :Neutral:

Husker godt når du kom inn. Og ja - det ble mer motstand, men til og med du er vel bedre enn at kontoen står tom. At du har stacks 3-4 linjer bak fronten, og samtidig klarer og skryte av å ikke miste byer i samme setning, blir bare dumt. Husker vi fikk en god latter når opptil flere av byene var stacket for å tåle 30-50 nukes. Det sier det meste om din uvitenhet innen tw.

God natt! (hug)
 

DeletedUser

Guest
Oh my gad. Du må virkelig mangle noe oppi der.. blir egentlig bare lei meg på dine vegne :Neutral:

Husker godt når du kom inn. Og ja - det ble mer motstand, men til og med du er vel bedre enn at kontoen står tom. At du har stacks 3-4 linjer bak fronten, og samtidig klarer og skryte av å ikke miste byer i samme setning, blir bare dumt. Husker vi fikk en god latter når opptil flere av byene var stacket for å tåle 30-50 nukes. Det sier det meste om din uvitenhet innen tw.

God natt! (hug)

Det var nesten et mirakel. Jeg hadde til nesten alle tider 60%+ av mitt eget def hos WSS :D
 

DeletedUser

Guest
Tommy grunnen til at du overlevde var pga 90% av stammen sendte omtrent alt av deff til og med min største støttespillere decriptius og apollo trakk deff for å fyre oppover til deg, du var kanskje tom for tropper ja men du hadde langt over 2k fulledeffbyer kommende inn konstant.

Kan understreke med en gang att Decriptius sendte aldri støtte, men apollo sendte.. (nod)
Som du også nevner så var det støtte inc der det ble adlet såklart!!
For neste ingenting av det apollo sendte rakk frem i front. (hvorfor skulle ikke Stammen sende støtte i front mon tro?)

Att kontoen syvende til sist endelig fikk inn masse støtte var fakta men tok lang tid.
Naturlig er det også når det var knapt 2 fronter OIM greide å presse samtidig så det er LETT for ODA å samle støtten sin da? Så pluss poeng til ODA og Minus til OIM som ikke greide å verken flanke eller spre presset mer.

Kontoen WSS har tatt imot enorme mengder nukse over korte perioder og som Skattum selv har sakt, ingen av OIMs fiender har mottatt en så stor og koordinert kampanje som det var flere av mot WSS.
Bra jobba av Skattum & co som samlet hele OIM nord mot oss på WSS, det var en hard kamp for meg å spille i, spesielt på grunn av jobben min. Jeg satte inn de rette ressursene for å få det også stoppet til slutt, men ingen lett ting når svært få vil hjelpe til på en konto under slikt press.

Så la oss streke over denne barnslige saken deres over "hvem som er bedre enn hvem" og se det som stats og fakta BEVISER!
Hvilken stamme står igjen av OIM og ODA?
Hvem av skattum og WSS, står igjen per dags dato?
Hva er SLUTTresultatet, etter ODA gjorde det de kunne for å stoppe skattum og OIM i den nord krigen?

OIM ga det de kunne for å hamre løs og ODA/WSS var på defansiven for å stoppe, en av sidene kom seirende ut til slutt.

Svarene på disse spørsmålene sier seg selv og da kan vi konkludere med att ODA gjorde en heroisk bra jobb med å hjelpe oss i kampen mot OIM nord.
OIM Fikk adlet mye men brukte ENORMT med ressurser og tid for å adle SMÅ områder, som gjorde att OIM tapte stykt i det store løpet, som Skattum sier over (stammen gikk rett vest)
Utholdenhet vinner flest kriger i TW og WSS i mine øyner er ett godt eksempel på det.

Diskuter å kall hverandre så mye dere vil men alle kan se att det er WSS som står igjen i den krigen dere diskuterer og ingen ta fra oss den. ODA gjorde de rette tiltakene for å hjelpe oss og på tross av att OIM var opp til 10 stk som angreå en konto så var det WSS som holdt ut lengst!:mehe:
Enormt bra sammhold dere hadde men synd utholdenheten ikke holdt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men du Bunny, du var ikke så god i Februar, da fikk du bra med juling, lite dodging:O

Av og til må noen av oss på en ting kalt "jobb" og "skole". Forhåpentligvis forstår du hva én av de betyr :) Forskjellen er at du kan spille mer effektivt når man er på "skolen".
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
DIPLOM_zpsmmsscyxn.png
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har også blitt kritisert av for eks Xandor at jeg ikke dodga på Bermuda, du kan jo si det samme tli han da, MD
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også blitt kritisert av for eks Xandor at jeg ikke dodga på Bermuda, du kan jo si det samme tli han da, MD

Nå satt ikke du alene på Bermuda heler. Selv om Stein ikke dogdet alt, så ser vi jo hvem som er her i dag og hvem som ikke er.
 

DeletedUser

Guest

Takker^^
Planen din gikk ikke helt etter planen eller hva dora?
Bruke resten av våres liv på tw? Haha, du er meg en artig kar. Må si det er UTROLIG gøy å se deg tape nå og Se hvordan du reagerer på alt dette.

Trodde du virkelig du kunne slå oss?
For du har bare deg selv å takke for alt dette.

11214347_840732229357005_7250757705707495767_n.jpg
 
Topp