Faktabørsen

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Men herregud så mye vrøl du kommer med. Siste aksjonen min mot WSS var i april. Da tok jeg 20-40 byer fra WSS... og da var du med (Noe Stein Rune sier).

"mista 2 byer, tok 3 i den første aksjonen til skandyzz,"

Hvor får du disse tallene fra ? Dette har aldri skjedd engang :p Så jeg sier dette her til deg. Sjekk STATS før du uttaler deg.

har sjekka stats, jeg kom inn sent, og husker kaoset. aksjonen din stoppet opp når jeg kom inn. var mye jobb, menge byer som måtte bygges opp igjen, etter disse kata-nukene dine mot gård bak front. ble svært lite søvn på meg frem til Bunny hadde tid til å være med selv igjen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mangoo. skrev:
Ser ut som tidligere spillere strømmer tilbake :p De tror vel det er håp for en seier

Har vært her lengre enn du tror :)

magic dude skrev:
Helt sikkert på en fjelltopp med en boks popcorn og en god stol :p

Og med en pc klar for noe som ser ut til å kan bli en spennende og veldig veldig gøy krig :eek:

Det er veldig synd for ODA sin del det som skjer på v18 for tiden. Kan minne om en annen verden som var "ferdig" der noen tok et kamikaze oppdrag men lykkes :p

Så jau hva skjer videre nå ODA?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
har sjekka stats, jeg kom inn sent, og husker kaoset. aksjonen din stoppet opp når jeg kom inn. var mye jobb, menge byer som måtte bygges opp igjen, etter disse kata-nukene dine mot gård bak front. ble svært lite søvn på meg frem til Bunny hadde tid til å være med selv igjen.

Du kom inn før aksjonen min. Dermed basta på det. En liten morsom ting... WSS stoppet meg aldri (eller du da som du liker å si det). Fikk jo alltid opptil 20-40 byer hver gang... så ja.

Av ren nysgjerrighet. Lyst å referer meg hvor du får om "denne" aksjonen mot deg der jeg ente med 2 byer og du 3 ? Er litt nysgjerrig på det vettu.

Men alt det andre kan du ta deg bare drite i å prøve å snakke deg ut av. Alle med vett i hode vet at du snakker vrøl. Forsetter du, så kommer jeg til å sette deg VIRKELIG på plass neste gang.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at OIM ønsker å hjelpe ODA til seier gjennom en allianse :D

Synd at de har blokkert meg fra PM slik at jeg kan takke høflig nei :(
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Og nå som jeg skulle spørre Aurora om hun kunne stacke noen byer, så har hun blokkert meg! :trist:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg liker å holde det enkelt, på den måten vil alle forstå hva jeg mener.
om du MÅ ha det med t-skje, så ok, du er ikke god nok til å ta meg, så enkelt.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
jeg liker å holde det enkelt, på den måten vil alle forstå hva jeg mener.
om du MÅ ha det med t-skje, så ok, du er ikke god nok til å ta meg, så enkelt.

Mer en god nok for å ta deg. Da du har aldri stoppet Skandyzz. aldri. WSS senket tempoet ja, men jeg tok allikevel 30-40 byer hver aksjon. Uansett hvor mye du vrir og vender på det. Så er det fakta.

Men du. Kan du vær så snill referere meg når den "aksjonen" var der jeg tok 2 byer og du 3 byer fra meg ? Jeg får det ikke til å stemme.

Ellers burde du skamme deg. Du burde ha bedre vett i hode når du kommer med sånne uttalelser.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
se selv.

jeg kom inn på kontoen 13. april, på kvelden. etter det, begynte du å adle grå. hvorfor? du fikk ikke fler byer av wss, og måtte ha fler byer, mer tropper.. det er fakta. står klart og tydelig her. og da jeg kom inn, var kontoen ganske herpa og hadde nesten ikke tropper igjen, og likevel, det var nok for å stoppe fremrykkingen din. sier litt om hvor god du er da, når du ikke klarer å ta en som er 1/4 så stor som deg? burde være godt nok bevis på at du har et stykke igjen før du kommer opp i min liga..
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
se selv.

jeg kom inn på kontoen 13. april, på kvelden. etter det, begynte du å adle grå. hvorfor? du fikk ikke fler byer av wss, og måtte ha fler byer, mer tropper.. det er fakta. står klart og tydelig her. og da jeg kom inn, var kontoen ganske herpa og hadde nesten ikke tropper igjen, og likevel, det var nok for å stoppe fremrykkingen din. sier litt om hvor god du er da, når du ikke klarer å ta en som er 1/4 så stor som deg? burde være godt nok bevis på at du har et stykke igjen før du kommer opp i min liga..

Grått og grått. Grunnet jeg sluttet var at jeg var demotivert. Mye pga stammen gikk rett "vest".

Du kom inn på WSS 13. april ? Nettopp dreit du deg ut.

Bevis: https://gyazo.com/1d7010fe2e5cc5aae285c7afa7913b41
Du ser godt at datoen er 10. april ^^

Så jo hvor bra det gikk for deg.

Men det er ikke førstegang du dreit deg ut heller. La oss se tilbake den tiden jeg ga meg.

Dette er fra tråden "topp 25 spillere".

faktisk ikke, stats viser at du klarte hele 5 byer, resta var de mektige grå du sloss mot (clapping)

Fakta at du tar feil. Under den aksjonen ble det tatt ganske mange flere byer enn 5. Så slutt å kom med løyn.

trenger ikke lyve, stats viser det ganske så greit. sjekk selv, om du vet hvordan du gjør det. det var kun 5. resta var gråbyer og theo. og for den saks skyld, nå sjekket jeg bare hva du adlet, ikke hva som ble readlet.. så du fikk hele 5 byer på siste raid.. godt jobba, med tanke på at på den tiden var du over dobbelt så stor ^^

Ehhh... angrepene i mai ? Snuste på byene dine i nord. Liten gruppe av dem. Tok så å si alle. Var aldri noe aksjon mot deg. Hadde bare en "mini" aksjon mot Theo.

Mine siste aksjoner mot WSS var 26. mars og 10. april.

var vel derfor jeg ble hentet inn på den kontoen, for å sørge for at det ikke skjedde mer, for det var vel på den tiden jeg kom inn. så det som skjedde før min tid der, kan ikke jeg lastes for.

Du var på kontoene på WSS siden mars/april (vet ikke nøyaktig). Så du var med på den.

Tommy kom inn til å hjelpe med siste aksjonen din I april

Jeg er langt unna nivået ditt ? Jeg vil si at jeg kanskje er bedre totalt sett (må da fyre opp stemningen :D )
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Bevis: https://gyazo.com/1d7010fe2e5cc5aae285c7afa7913b41
Du ser godt at datoen er 10. april ^^


yeah.. var da jeg fikk beskjed om hvor jeg skulle inn.. Bunny var borte, fikk ikke passordet før på kvelden den 13..

at du fyrer deg opp slik, vil vel bare si at jeg trykker på noen knapper du ikke liker? som det faktum at det er noen som er bedre enn deg.
 
Sist redigert:
Topp