Faktabørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå skulle jeg likt å vite, hva du Elias har på oss i ledelsen. For jeg skjønner søren meg ikke hvor du vil med den tåkepraten din!
Du har gått 100% inn for å ødelegge ODA, av egne prinsipper, som gudane vet hva går ut på!
Dine handlinger går kun ut på at du ikke fikk det som du ville. Det er jo tydelig. Å gi seg, det gjør du ikke. Heller ødelegge alt på V18, og så skylde på ledelsen i ODA. Noe så gudjammerlig kjedelig!
Slik er det jo hver gang, når noen er misfornøyde. Skyld på ledelsen, for da kan dere bruke den som unnskyldning for å slippe unna egne egoistiske kampanjer. WOW! Så lite imponert jeg er over din deltagelse i dette Elias.. og at alle tror på alt du sier???? Det skal du ha.. flink på propaganda, men søren meg ikke like flink til å tenke over egne handlinger.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
If they told people the truth they wouldn't last very long

10f64b323a6f137a01abfab4c8333f19.jpg
 

DeletedUser

Guest
Merkerlig at du ble så aktiv på forum igjen når du fikk viljen din mackel:=)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Du har gått 100% inn for å ødelegge ODA, av egne prinsippe.

Morsomt at du skylder på Elias når han var mer samarbeidvillig enn alle i ledelsen. Uansett om jeg hadde kommet inn eller ikke så hadde det blitt en utbryterstamme. En med meg eller en med ledelsen.

Dere trenger ikke å skylde på noen andre. X antall løsninger for denne saken kom på bordet, men dere godtok ingen. Hva forventer dere skal skje når en ledelse ser bort fra hva alle stammemedlemmene ønsker, og tar valget selv?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje spilt når du hadde din ekte konto :^) så hadde oim ledern skandyzz fortsatt vært på ranglista
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Morsomt at du skylder på Elias når han var mer samarbeidvillig enn alle i ledelsen. Uansett om jeg hadde kommet inn eller ikke så hadde det blitt en utbryterstamme. En med meg eller en med ledelsen.

Dere trenger ikke å skylde på noen andre. X antall løsninger for denne saken kom på bordet, men dere godtok ingen. Hva forventer dere skal skje når en ledelse ser bort fra hva alle stammemedlemmene ønsker, og tar valget selv?

Bullshiiiiiiit :)
Stammen ønsket deg ut (flertallet). Det var det vi ville. De andre ønsket deg inn, men ble nedstemt. Så da stakk de fordi de ikke fikk viljen sin. Enkelt og greit.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Fakta at Andy har kommet tilbake på v18 for å få sin søte hevn.

har stoppa deg før, gjør det gjerne igjen, men i så fall, gi litt mer denne gangen, sist gang var kjedelig, ingen utfordring.. selv om kontoen du var på, var 4 ganger så stor som wss :p
 

DeletedUser

Guest
Starboy, jeg var i ODA du hylte etter støtte og kv døgnet rundt, vil også minne om at wss kontoen mistet en god del byer.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
uhm, jeg kom inn på wss i slutten av april, og jeg ba ikke om def en eneste gang. og det var ikke nødvendig med kv når jeg kom inn, mista 2 byer, tok 3 i den første aksjonen til skandyzz, før jeg fikk orden på byer og tropper, og siden da har wss bare vokst. sjekk stats før du uttaler deg torkild, greit du har lite peil, men nå er du skikkelig på jordet :p
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
uhm, jeg kom inn på wss i slutten av april, og jeg ba ikke om def en eneste gang. og det var ikke nødvendig med kv når jeg kom inn, mista 2 byer, tok 3 i den første aksjonen til skandyzz, før jeg fikk orden på byer og tropper, og siden da har wss bare vokst. sjekk stats før du uttaler deg torkild, greit du har lite peil, men nå er du skikkelig på jordet :p

Men herregud så mye vrøl du kommer med. Siste aksjonen min mot WSS var i april. Da tok jeg 20-40 byer fra WSS... og da var du med (Noe Stein Rune sier).

"mista 2 byer, tok 3 i den første aksjonen til skandyzz,"

Hvor får du disse tallene fra ? Dette har aldri skjedd engang :p Så jeg sier dette her til deg. Sjekk STATS før du uttaler deg.
 
Topp