Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ikke spiller, kommer ikke til og spille, og vil aldri mer spille på TW.no.

Så nå får dere finne noen andre og hate.

God jul, og godt nytt år.

Årsak: De gode gamle spillerne med ord som "respekt" er borte. Det var en tid det var gøy, da man kunne ha gode og nøysomme samtaler. Samtalene er vel så mye av gleden med spillet,som selve spillet. Fordi det er like mye tidsfordriv og man skal ha det gøy.
Og gøy er det ikke lenger. mobbe kulturen og HAT mentaliteten har tatt helt overhånd.

FARVEL, Lovers and haters.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
respekt er noe som forsvant den dagen du gjorde ditt inntog her på tw, med slikt uærlig spill og bakvaskelser og vridning av fakta. respekt er noe vi kanskje kan gjenopprette når du er borte fra spillet og forum.
 

DeletedUser

Guest
respekt er noe som forsvant den dagen du gjorde ditt inntog her på tw, med slikt uærlig spill og bakvaskelser og vridning av fakta. respekt er noe vi kanskje kan gjenopprette når du er borte fra spillet og forum.

Rett rævva som feis, som jeg kan lese.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
der prøver du å vri på ord igjen. alle vet at jeg er en fair spiller. jeg har aldri dolket noen i ryggen. du kan aldri klare å vri dine dårlige sider over til meg. jeg er ærlig. du er ikke. det vet alle. så slutt med å prøve å vri dette over til meg. jeg vet at det svir at jeg har rett. men du kan ikke vri deg unna dette. du kan ikke legge noe av dette på meg. og ja, jeg skriver tett, uten avsnitt, med vilje.
 

DeletedUser

Guest
der prøver du å vri på ord igjen. alle vet at jeg er en fair spiller. jeg har aldri dolket noen i ryggen. du kan aldri klare å vri dine dårlige sider over til meg. jeg er ærlig. du er ikke. det vet alle. så slutt med å prøve å vri dette over til meg. jeg vet at det svir at jeg har rett. men du kan ikke vri deg unna dette. du kan ikke legge noe av dette på meg. og ja, jeg skriver tett, uten avsnitt, med vilje.

Jeg er Ærlig når jeg sier at du er feil fyr på feil plass. Kanke bli mer ærlig enn det.!
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
heh, jo. for du er bare redd for at folk skal få vite at du er en feig fyr som gjemmer deg bak andre og ikke tør stå for dine forræderske handlinger. skaff deg en ryggrad, din mark.
 

DeletedUser

Guest
heh, jo. for du er bare redd for at folk skal få vite at du er en feig fyr som gjemmer deg bak andre og ikke tør stå for dine forræderske handlinger. skaff deg en ryggrad, din mark.

Hallo,dette du skriver er jo ikke sant i det hele tatt!!!!!!!!!!!

Nå har jeg null tiltro til deg,for å si det mildt.............
 

DeletedUser

Guest
heh, jo. for du er bare redd for at folk skal få vite at du er en feig fyr som gjemmer deg bak andre og ikke tør stå for dine forræderske handlinger. skaff deg en ryggrad, din mark.

Trekker den i tvil. Jeg er redd for kun 1 ting, og det er edderkopper. Men jeg er ikke redd for og fortelle alle hvilken person som er Moderator, som tar inn sine personlige følelser ut på forumet. Er det deg`Starboy, som ikke klarer og skille rollene?

Snakker du som Moderator eller spiller nå?

Vi må få klarhet i det, så vi vet hvordan vi skal oppfatte ModeratorTeamet. Husk hva du reperesenterer....
 

DeletedUser

Guest
Trekker den i tvil. Jeg er redd for kun 1 ting, og det er edderkopper. Men jeg er ikke redd for og fortelle alle hvilken person som er Moderator, som tar inn sine personlige følelser ut på forumet. Er det deg`Starboy, som ikke klarer og skille rollene?

Snakker du som Moderator eller spiller nå?

Vi må få klarhet i det, så vi vet hvordan vi skal oppfatte ModeratorTeamet. Husk hva du reperesenterer....

Hallo,dette du skriver er jo ikke sant i det hele tatt!!!!!!!!!!!

Nå har jeg null tiltro til deg,for å si det mildt.............

Måten du uttrykker deg her, som ODA's leder og en av ODA's beste spillere har gjort deg til den du har blitt. Alt hat du fikk kom til følge av denne holdningen, kombinert med staheten din.

Jeg håper du spiller TW en gang i fremtiden Capitan, for du gjør en viktig figur med den erfaringen du har. Du gjør det spennende for alle oss andre som har spilt TW i mange år. Å ha sånne som deg skaper spenning og engasjement, og ikke minst fyrer det opp alle nye TW spillere og gir dem motivasjon. Sett vekk i fra den krangelen som oppsto er du en skikkelig ålreit dame som mange ser opp til. Du er veldig grei og motiverende for nye spillere. Jeg kommer til å ta en verden til når jeg får tid, håper jeg finner deg der! Jeg kommer ikke til å tenke på vårt tidligere forhold, og stryke vekk alt det som skjedde. (hug)

Er ikke Xandor en gutt/mann/herre ? :eek:
Var iallefall det inntrykk jeg fikk av både navn og oppførsel på v16 :)

Xandor er en Pjokk uten skinn og bein i nesen. Kun en Medvinds adler uten egene skills og vise til.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Xandor har oppnådd ting du og Rebell bare kan drømme om, fra å ligge på defensiven til å snu alt. I tillegg så er han en person man kan stole på, og faktisk gi ansvar til, noe hverken du eller din dual har kapasitet til. At dere i det hele tørr å være her på forumet etter alt av møkk dere har gjort, er litt utrolig, men dog veldig underholdende, for dere er jo rett og slett litt naive.

God jul - må spillere som dere aldri returnere til TW.
 

DeletedUser

Guest
Xandor har oppnådd ting du og Rebell bare kan drømme om, fra å ligge på defensiven til å snu alt. I tillegg så er han en person man kan stole på, og faktisk gi ansvar til, noe hverken du eller din dual har kapasitet til. At dere i det hele tørr å være her på forumet etter alt av møkk dere har gjort, er litt utrolig, men dog veldig underholdende, for dere er jo rett og slett litt naive.

God jul - må spillere som dere aldri returnere til TW.

Dream on baby boy. Men så er du jo medlem av Fjottongan du og da. Så ka du si, bryr vi oss ikke en døyt om. Hadde keg vist folk den siste Skype meldinga du sendte med, så ville nok de fleste fått hakaslep.

God jul til deg og... Må TribalWars feste seg inn under huden din og etse opp din så altfor trivelige og sympatiske personlighet. Jaja, det var ironi. hehe...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dream on baby boy. Men så er du jo medlem av Fjottongan du og da. Så ka du si, bryr vi oss ikke en døyt om. Hadde keg vist folk den siste Skype meldinga du sendte med, så ville nok de fleste fått hakaslep.

Næmmen, se hvem som benytter seg av hersketeknikk for å styre diskusjonen i sin retning. Til ingen sin overraskelse, så er det(se nå) lille, ynkelige Rottenikken, også kjent som The Cleaner. Kort fortalt - han ingen liker, for han er, rett ut, en stor tulling. Jeg får positive ryktepoeng for mine innlegg, og i forhold til deg, så har jeg faktisk litt fornuft, så hvem du refererer til som "oss" vet jeg ikke. Kan du utdype litt? Mener du "Jeg, meg og Rebell"?. Jeg har heller aldri sendt deg en skype melding på V18. Den meldingen jeg sendte til din "slave" var med fullt overlegg. Hvorfor? Du hadde oppført deg som en dust, og jeg ville ha deg ut av stammen. Provosere gjennom slaver som mater deg med alt som de får inn, selv fra private samtaler, var veien jeg valgte. Det fungerte, som kanskje folk har lagt merke til, ganske greit. Du er en taper som forlater V18 i skam, nedadlet av stammen du valgte å dolke. Hvordan føles det? Eller, kanskje du ikke har noe på samvittigheten, for du bryr deg jo ikke om andre enn deg selv og det gigantiske egoet ditt.

God jul til deg og... Må TribalWars feste seg inn under huden din og etse opp din så altfor trivelige og sympatiske personlighet. Jaja, det var ironi. hehe...

Det virker mer som at du skrev din mening om meg, før du slengte på "det var ironi" på slutten, for å redde inn den meget overdrevne kommentaren rettet mot meg. For all del - jeg bryr meg ikke, kall meg hva du vil.

Kos deg - jeg koser meg når jeg titter på rangeringslisten hvor Aurora stuper ned mot avgrunnen, akkurat hvor dere hører hjemme.
 

DeletedUser

Guest
Kos deg - jeg koser meg når jeg titter på rangeringslisten hvor Aurora stuper ned mot avgrunnen, akkurat hvor dere hører hjemme.

Fakta er at du er så blindet av hat,at du ikke har særlig mye oversikt lengre (rofl)
Fakta er at Rottenikken slutta å spille da sommeren var over :LOL:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hadde bestemt meg for å holde meg unna, men nå synes jeg både Rottenikken og Rebell bør begynne å fatte hvor langt utpå jordet dere egentlig er. Dere snakker om at alle andre er så blindet av hat, men sannheten er vel heller at hatet sitter hos dere to. Det kommer til uttrykk i sarkastiske verbale angrep mot alle som "våger" å være uenig med dere. Hvordan dere klarer å komme med så mye fantastisk bullshit, det er meg en gåte. Dere slenger ut beskyldninger i hytt og pine, og sannheten lager dere slik dere vil ha den. Skylappene settes på, og der er det da kun plass til egne forvrengte, forkaklede sannheter.
 

DeletedUser

Guest
Hadde bestemt meg for å holde meg unna, men nå synes jeg både Rottenikken og Rebell bør begynne å fatte hvor langt utpå jordet dere egentlig er. Dere snakker om at alle andre er så blindet av hat, men sannheten er vel heller at hatet sitter hos dere to. Det kommer til uttrykk i sarkastiske verbale angrep mot alle som "våger" å være uenig med dere. Hvordan dere klarer å komme med så mye fantastisk bullshit, det er meg en gåte. Dere slenger ut beskyldninger i hytt og pine, og sannheten lager dere slik dere vil ha den. Skylappene settes på, og der er det da kun plass til egne forvrengte, forkaklede sannheter.

Fakta er at dette du skriver,beskriver dere selv best
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at V18 er den verdenen med mest drittslenging, backstabbing og falske rykter på gjennom den norske serverens historie. Eg lurer meg på Rebell og Rotta. Koffor skal deke lage bråk ut av alt som er å lage bråk av? Deke kjem til å tape og det kan deke ikkje gjere noke med. Det er bare unødvendig og idiotisk å komme med andre argument. Eg forstår ikkje at deke orker å bruke så mtkje tid og energi på å krangle om ting som ikkje stemmer. Morten er nok ein av dei med mest lojalitet som er på .no serveren og er nok den som har ofra mest på v18 for ODA sin del. Det Morten har oppnådd på V18 står det stor respekt av og han har kjempa hardt for den plassen som han har i dag.

Visst deke leser igjennom noken av dei siste innlegga så ser deke at alle andre er i mot deke fordi alle ser at deke bare snakker bullshit. Så plice la ting ligge no og drit i å legge ut fleire løgner her på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg lager ikke bråk,det er det andre som står for.

Ikke slenger jeg ut usannheter om andre (motspillere)

Men det må da være lov til å dementere usannheter,ikke sant

Fakta er at dette er et spill (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Visst deke leser igjennom noken av dei siste innlegga så ser deke at alle andre er i mot deke fordi alle ser at deke bare snakker bullshit. Så plice la ting ligge no og drit i å legge ut fleire løgner her på forumet.


Alle andre ???

Fakta er at det er et fåtall av forumsbrukere,og da de som er medlemmer i hylekoret
 

DeletedUser

Guest
Eg lurer meg på Rebell og Rotta. Koffor skal deke lage bråk ut av alt som er å lage bråk av? Deke kjem til å tape og det kan deke ikkje gjere noke med.

.


Fakta er at dere er mange som ikke har fulgt med i timen,for Rotta spiller ikke på min acc (giggle)
 
Topp