Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvis den dagen kommer, så overlever jeg nok ^^ Spiller heller i en stamme jeg trives i ^^

Så vidt jeg hørte så klagde du relativt mye på det meste i stammen du var i. Du er en spiller som går der det ser best ut for en seier. Vet grunnen din til at du forlot Ori egentlig en ganske meh grunn. Men det som man tenker på i ettertid var at F/D så mye strerkere ut på det tidspunktet du bytta stamme. Samme gjelder nå F/D og overgangen til LF eller Themis fanclub
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Klager man på noe er det gjerne fordi man bryr seg og vil forbedre stammen man er i, man velger altså ikke den kjappeste løsningen med å bare bytte stamme, det er noe jeg synes fortjener creed.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så vidt jeg hørte så klagde du relativt mye på det meste i stammen du var i. Du er en spiller som går der det ser best ut for en seier. Vet grunnen din til at du forlot Ori egentlig en ganske meh grunn. Men det som man tenker på i ettertid var at F/D så mye strerkere ut på det tidspunktet du bytta stamme. Samme gjelder nå F/D og overgangen til LF eller Themis fanclub

Gøy at grunnen til at jeg forlot Origin er meh, siden du tok kontakt asap og ville løse problemet med å kicke problemet ut av stammen. Veldig meh altså?

Om jeg klagde på alt, så hadde jeg dratt mye tidligere.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det var jo bare retting av en skrivefeil Abel, tror vi overlever :)

Jeg skrev jo tross alt feil ^^
 
Topp