Ryktetråden

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dere som gjorde dette mot dere selv, jeg kunne se lang vei når -ST- ble med i alliansen til Svele og kompaniet at Themis ville bli misfornøyd med et eller annet.

Så dere kan faktisk ikke klandre andre enn dere selv.

Fakta er at Benis kun har tropper i 10 av 25 byer.

Illuminati confirmed.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktes også at King bob har gått på en ny Zelda smell som jeg liker å kalle det og er tom for off tropper.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere som gjorde dette mot dere selv, jeg kunne se lang vei når -ST- ble med i alliansen til Svele og kompaniet at Themis ville bli misfornøyd med et eller annet.

Så dere kan faktisk ikke klandre andre enn dere selv.

Fakta er at Benis kun har tropper i 10 av 25 byer.

Illuminati confirmed.

-ST- bringte bare med seg mye bra, problemet er bare at folk som PolarBear (Ludvig Von Schneidel) skal holde på byer dem ikke klarer å ta.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Helt serriøst, før dere klager må dere ta en titt i speilet....

Lav mengde tropper, intern krangling, fronter i alle rettninger hvor alle skriker etter deff, 4 stammer i en allianse, dere tar inn ST og gjør det hele verre....

Hva forventet dere at skulle skje? Er da klart at dette går til helvette på et tidspunkt? Er jo som å pisse i egen støvel og klage på at den er blaut!
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Dere som gjorde dette mot dere selv, jeg kunne se lang vei når -ST- ble med i alliansen til Svele og kompaniet at Themis ville bli misfornøyd med et eller annet.

Så dere kan faktisk ikke klandre andre enn dere selv.

Fakta er at Benis kun har tropper i 10 av 25 byer.

Illuminati confirmed.
er som meg jo ;)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Helt serriøst, før dere klager må dere ta en titt i speilet....

Lav mengde tropper, intern krangling, fronter i alle rettninger hvor alle skriker etter deff, 4 stammer i en allianse, dere tar inn ST og gjør det hele verre....

Hva forventet dere at skulle skje? Er da klart at dette går til helvette på et tidspunkt? Er jo som å pisse i egen støvel og klage på at den er blaut!

Hva var alternativet? Dere hadde pp-boosta dere til 3 ganger poengsummen til 2. plassen. Om vi ikke hadde forent oss ville dere bare ha pp-boosta dere til seier. Det blir idiotisk å hate på slikt
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg ler av deg Håkon. Du vet jeg har rett i at du forverrer .no med det vrølpet du holder på med.

Zippy tok den enkle utveien. Klarer han ikke ha litt is i magen så får han kose seg med dere i BERM. Er enig i at det er mye rot å holde styr på 4 stammer. men jeg skal gjøre mitt beste med å rydde opp i det om jeg får sjansen ;) Merge til seier er helt lættis.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Helt serriøst, før dere klager må dere ta en titt i speilet....

Lav mengde tropper, intern krangling, fronter i alle rettninger hvor alle skriker etter deff, 4 stammer i en allianse, dere tar inn ST og gjør det hele verre....

Hva forventet dere at skulle skje? Er da klart at dette går til helvette på et tidspunkt? Er jo som å pisse i egen støvel og klage på at den er blaut!

Dette er bare piss. :)
 
Topp