Er det ikke litt merkelig

DeletedUser

Guest
Pga omstendighetene tror jeg de bare valgte en som hadde erfaring med programmene og hadde vært aktiv i bruk av dem, slik at vedkommende kunne ta over fort. For å bli mod kan man søke, det gjorde jeg, men pleier å gå fortere om man får en anbefaling :)

Hvilke programmer er det snakk om? Og var Bunnymoon den eneste på V1 med erfaring på dette området? Hvordan hadde tyskerne kjennskap til dette? Hvilke andre kandidater var aktuelle?

Synes ikke det er så rart at folk reagerer.., dosx spilte jo selv på et par kontoer, og hadde bynavn som "i love glitter", "glitter <3" etc. Da går det rimelig kjapt å trekke konklusjoner. Så blir en ny admin valgt, tilsynelatende i all hemmelighet, og surprise, hun er fra BOL. For all del, mulig hun er kjempeflink, men det må da være lov å spekulere bittelitt?

Hele greia virker litt udemokratisk. Men lykke til bunnymoon, håper du gjør en mye bedre jobb enn dosx.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. Må da vel være flere som er suited for en admin jobb.
2. Anbefaling ja, da må man vite hvor å anbefale en.
3. Jeg mistenker "noen" å ha anbefale vår mod. Denne anbefalingen kom sikkert ikke fra Renegades.


For å påpeke noe: jeg er ikke imot vår nye admin. Men er noe merkelig hvordan prosessen har forløpt seg.

Mini, selv om den første nye regelen var kjip for deg betyr ikke det at admin ikke er nøytral.
 

DeletedUser

Guest
1. Må da vel være flere som er suited for en admin jobb.
2. Anbefaling ja, da må man vite hvor å anbefale en.
3. Jeg mistenker "noen" å ha anbefale vår mod. Denne anbefalingen kom sikkert ikke fra Renegades.


For å påpeke noe: jeg er ikke imot vår nye admin. Men er noe merkelig hvordan prosessen har forløpt seg.

Mini, selv om den første nye regelen var kjip for deg betyr ikke det at admin ikke er nøytral.

Neida. Er godt mulig nye admin. fungerer perfekt i jobben sin. Er vel omstendigheter rundt utvelgelsen han reagerer på tror jeg.
 

DeletedUser

Guest
Hvilke programmer er det snakk om? Og var Bunnymoon den eneste på V1 med erfaring på dette området? Hvordan hadde tyskerne kjennskap til dette? Hvilke andre kandidater var aktuelle?

Synes ikke det er så rart at folk reagerer.., dosx spilte jo selv på et par kontoer, og hadde bynavn som "i love glitter", "glitter <3" etc. Da går det rimelig kjapt å trekke konklusjoner. Så blir en ny admin valgt, tilsynelatende i all hemmelighet, og surprise, hun er fra BOL. For all del, mulig hun er kjempeflink, men det må da være lov å spekulere bittelitt?

Hele greia virker litt udemokratisk. Men lykke til bunnymoon, håper du gjør en mye bedre jobb enn dosx.

Jeg kjenner ikke programmene noe særlig selv, iom at det dosX lærte opp svært få i dem, så jeg skal ikke uttale meg.

Og holmo, hva enn du snakker om... Gidder ikke bry meg :) TW.no, eller jobbansettelse generelt, har aldri vært demokratisk - Vi velger ikke president her. Sjefen bestemmer, rett og slett ;) Og bare så det er sagt, det er flere som har reagert på hvordan denne ansettelsen har foregått, men jeg har iallefall valgt å bare krysse fingrene å håpe dette går greit. Sier som så; det er ikke vits å dømme henne nord og ned før hun har startet!
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Trodde det var allmenn viten, jeg.. :O

Tydeligvis ikke, så jeg krever beviser før du kommer med slike uttalelser.

Og hvis det omså stemte, hva så?
Hvis vi ser for oss et scenario der Glitter og DosX var gode venner eller mer enn det, hva så? Hva ville det ha å si? Bunny er ny admin så hva er det du egentlig preiker om?
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og holmo, hva enn du snakker om... Gidder ikke bry meg :) TW.no, eller jobbansettelse generelt, har aldri vært demokratisk - Vi velger ikke president her. Sjefen bestemmer, rett og slett ;) Og bare så det er sagt, det er flere som har reagert på hvordan denne ansettelsen har foregått, men jeg har iallefall valgt å bare krysse fingrene å håpe dette går greit. Sier som så; det er ikke vits å dømme henne nord og ned før hun har startet!

Eh? At du ikke gidder bry deg med hva jeg snakker om er din sak, du trenger ikke bry deg. Men poenget med å si det er? Har det noe budskap i seg? I så fall vil jeg vite hva det er siden jeg tydeligvis ikke skjønner hva ditt budskap er, da må du snakke i klartekst. Og om du ikke hadde noe budskap, ja, da forstår jeg ikke poenget med å skrive det - selv om dette fora inneholdet mye svada (jada, jeg og spyr ut mye svada, det er ikke til å skyve under en stol).

Så, hvem er sjefen da?

Og jeg er enig med deg, siden jeg allerede har sagt det. Ingen vits å forhåndsdømme.
 

DeletedUser

Guest
Eh? At du ikke gidder bry deg med hva jeg snakker om er din sak, du trenger ikke bry deg. Men poenget med å si det er? Har det noe budskap i seg? I så fall vil jeg vite hva det er siden jeg tydeligvis ikke skjønner hva ditt budskap er, da må du snakke i klartekst. Og om du ikke hadde noe budskap, ja, da forstår jeg ikke poenget med å skrive det - selv om dette fora inneholdet mye svada (jada, jeg og spyr ut mye svada, det er ikke til å skyve under en stol).

Så, hvem er sjefen da?

Og jeg er enig med deg, siden jeg allerede har sagt det. Ingen vits å forhåndsdømme.

Du så ut til å mene man skulle ha "valgkampanje" og demokrati i annsettelsesprosessen av admin, og slik fungerer det ikke - derfor gidder jeg ikke bry meg om det. Bedre å forholde seg til realiteten, og det er at sjefen (i tyskland) bestemmer, så da har det lite å si om andre kan være suited for jobben... :)
 

DeletedUser

Guest
Du så ut til å mene man skulle ha "valgkampanje" og demokrati i annsettelsesprosessen av admin, og slik fungerer det ikke - derfor gidder jeg ikke bry meg om det. Bedre å forholde seg til realiteten, og det er at sjefen (i tyskland) bestemmer, så da har det lite å si om andre kan være suited for jobben... :)

Det er greit nok det,men man må da vel gjøre noe for å komme med i betraktningen????
 

DeletedUser

Guest
Jeg kjenner ikke programmene noe særlig selv, iom at det dosX lærte opp svært få i dem, så jeg skal ikke uttale meg.

Og holmo, hva enn du snakker om... Gidder ikke bry meg :) TW.no, eller jobbansettelse generelt, har aldri vært demokratisk - Vi velger ikke president her. Sjefen bestemmer, rett og slett ;) Og bare så det er sagt, det er flere som har reagert på hvordan denne ansettelsen har foregått, men jeg har iallefall valgt å bare krysse fingrene å håpe dette går greit. Sier som så; det er ikke vits å dømme henne nord og ned før hun har startet!

Vel nå var det jo en sak her i det virkelige liv det er visst barneombud måtte gå av pga. måten hun fikk jobben på ikke var helt sånn som den burde være. dette førte også til at flere andre personer mistet sine embeter som resultat av dette. Dette skjedde jo fordi folket ikke ville ha en korrupt et eller annet minister(husker ikke hva hun der Ramin var minister for)og at hun da skal få velge sine venner til stillinger slik at hun får trumfet gjennom det hun selv vil.

Det er akkurat det samme som skjer her, forumet skriker et utskiftninger i det der korrupte systemet som BOL har laget, men desverre så har for få (eller ingen) folk i Renegades de riktige bekjenskapene...

Stinker dritt av hele greien
 

DeletedUser

Guest
Vel nå var det jo en sak her i det virkelige liv det er visst barneombud måtte gå av pga. måten hun fikk jobben på ikke var helt sånn som den burde være. dette førte også til at flere andre personer mistet sine embeter som resultat av dette. Dette skjedde jo fordi folket ikke ville ha en korrupt et eller annet minister(husker ikke hva hun der Ramin var minister for)og at hun da skal få velge sine venner til stillinger slik at hun får trumfet gjennom det hun selv vil.

Det er akkurat det samme som skjer her, forumet skriker et utskiftninger i det der korrupte systemet som BOL har laget, men desverre så har for få (eller ingen) folk i Renegades de riktige bekjenskapene...

Stinker dritt av hele greien

Nå får du vente å se før du trekker altfor mange konklusjoner mister. Alle fortjener en sjanse.
 
Reaksjonspoeng
1
Vel nå var det jo en sak her i det virkelige liv det er visst barneombud måtte gå av pga. måten hun fikk jobben på ikke var helt sånn som den burde være. dette førte også til at flere andre personer mistet sine embeter som resultat av dette. Dette skjedde jo fordi folket ikke ville ha en korrupt et eller annet minister(husker ikke hva hun der Ramin var minister for)og at hun da skal få velge sine venner til stillinger slik at hun får trumfet gjennom det hun selv vil.

Det er akkurat det samme som skjer her, forumet skriker et utskiftninger i det der korrupte systemet som BOL har laget, men desverre så har for få (eller ingen) folk i Renegades de riktige bekjenskapene...

Stinker dritt av hele greien

Nå snakker jeg med Male på msn, og jeg får høre bedre argumenter enn jeg har hørt gjennom hele denne tråden.

Det der er det teiteste jeg har hørt. Som du ser er det omtrent halve forumet som er for det du skriver og halvparten mot. De beste argumentene kommer fra siden jeg er på, og som jeg skriver for nå.

Jeg vil si at halvparten av postene i denne tråden er kverulering og gir meg ingen overbevisning over hvorfor dere har rett og vi tar feil. Trådstarter har vel litt av en jobb i å motargumentere her.

SondreK: Hvordan kan BOL ha laget "systemet"? De har åpenbart ikke laget spillet, og de styrer det åpenbart ikke heller. Hvis de gjorde hadde alle byene deres vært borte før i morgen. Se der har du en korrupt admin. Men sånn er det ikke, og sånn kommer det aldri til å bli. Og før den tid synes jeg dere kan holde kjeft hele gjengen. Ingen av dere har gode argumenter, og de få av dere som svarer har enda værre motargumenter.

Hvis dere legger skylden på hvordan krigen går på småinfractions her og der og geschlossede tråder på forumet så viser jo det at dere suger til å krige. Rett og slett. Dette gjelder ikke alle, men dere som har postet patetiske tråder som den over meg (quoted).

Hvis dere synes jeg overreagerer, tenk hvordan jeg hadde vært hvis jeg faktisk spilte v1..
 

DeletedUser

Guest
Det er akkurat det samme som skjer her, forumet skriker et utskiftninger i det der korrupte systemet som BOL har laget, men desverre så har for få (eller ingen) folk i Renegades de riktige bekjenskapene...

Stinker dritt av hele greien

haha ro deg ned med konspirasjonsteoriene, sondre. Dette blir på grensen til latterlig. :/

Forumet skriker ikke, renegades skriker. Fordi om FrP har velgere, betyr ikke det at de er flere enn resten. Og fordi om FrP politikere gjerne skrikere høyere enn andre, betyr ikke det at oppvakte folk støtter dem ;)

Jeg synes hun fortjener en sjanse, og jeg synes du kan spare deg all dømmingen. Hun har ikke startet en gang enda, og du roper ut om problemer som ikke har oppstått! Så hvor dritlukten du beskriver så flittig i annen hvert innlegg kommer fra, får du spørre seg selv om. Kanskje du burde ta en vaskings i huset? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp