lederne... forsvinner?

DeletedUser

Guest
Jeg vil vel tro at det er en forhandlingssak også og i tillegg inividuelt..?
 

DeletedUser

Guest
Hva kan inntektene være pr. måned?

Antall spillere i Europa x 25 kr i snitt på premium(??)
+ sponsor og reklame inntekter?

Ca en million pr måned?
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. En jobb som moderator inne på forumet kunne kanskje vært fristende, da jeg selv gjerne vil hjelpe til med å få frem det norske TW-communitiet.

Å nå som jeg ikke er opptatt med en stor konto ville jeg også hatt tid til denne jobben.

Håper iallefall at vi først og fremst får på plass et godt admin-team :)
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke noe som heter minstelønn eller noe sånn? :rolleyes:

TW tariff...lol..

Ellers så vet jeg om et par som søker på admin stillingen så dette går nok bra ;)
Ikke spør om navn.

Måtte bare ut med det, så alle kan føle seg litt roligere.
 

DeletedUser

Guest
Svar på svenska.

Jag är Nino och jag jobbar förnärvarande som Community Manager i Sverige.

Jag vill i och med all smutskasstning mot InnoGames bara påpeka att en Community Manager delar ansvaret med InnoGames. Det vill säga, har man inte en aktiv och bra manager, ja då har man helt enkelt inte en fungerande administration.

Om någon vet detta så är det jag. Jag vill inte med näppe eller nåde säga att Bunny gjort ett dåligt jobb, det är inte mitt att påpeka. Men alla kan inte spendera lika mycket tid på spelen som andra managers kanske gör.

Sanningen är dock att en Community Manager ansvarar för sitt team. All information från teamet som skall till InnoGames skall gå igenom Community Managern. Det är personens jobb att se till att åsikterna kommer fram.

Men som tidigare nämnt, det handlar om aktivitet. Handlar om att hänga med på vad som händer. Jag vill inte undanböja mig för att mycket som hänt här på Tribalwars.no skulle kunna undvikas igenom att faktiskt vara delaktig och noga inläst på vad som står på våra officiella siter för personal (aka Community Managers) eller fråga andra managers om hjälp då man har problem.

Sanningen är också den att om du som Community Manager inte är bered att pusha din åsikt, så kan det bli ganska svårt att få den hörd.

Jag vill inte heller undansticka med att det kan finnas kommunikationsproblem. Men det problemet har alla företag, föreningar och organisationer, det handlar inte bara om InnoGames. Därför är det återigen viktigt att vara bered på att pusha sin åsikt. Få andra managers att faktiskt hänga med.

Vad det gäller föredetta managern, så fick han betalt. Då han själv sa det till mig då jag frågade om han fått sin lön. Dock slutade InnoGames betala honom då han började försvinna i veckor i rad och inget blev gjort. Och detta vet Glitter bättre än någon som vart med i tw.no teamet, för hon var den som stod här när han alltid försvann.

Det jag helt enkelt vill påpeka, är att InnoGames, är helt enkelt inte den enda skurken i dramat. Det är mycket som spelar in.

Men jag lovar att vi jobbar på en vettig lösning för att lösa detta.

Vad det gäller rykten om att tw.no skulle läggas ner, det är bara rykten.
 
Reaksjonspoeng
1
Så var det ikke akkurat Bunnymon som sa at ingen i dagens tw.no-team fikk ta over jobben som CM. Og det var heller ikke Bunnymon som sa at v5 ikke kunne ha speed 2 når det så åpenbart kunne det.

..det er heller ikke Bunnymon som snik-tyskifiserer oss :p
 
Reaksjonspoeng
3
Hvorfor skal alle være så hemmelighetsfulle?

Og hvem skal man tro?

Eller skal vi la fortid være fortid og heller se på problemene fremover?
 

DeletedUser

Guest
Svar på svenska.

Jag är Nino och jag jobbar förnärvarande som Community Manager i Sverige.

Jag vill i och med all smutskasstning mot InnoGames bara påpeka att en Community Manager delar ansvaret med InnoGames. Det vill säga, har man inte en aktiv och bra manager, ja då har man helt enkelt inte en fungerande administration.

Om någon vet detta så är det jag. Jag vill inte med näppe eller nåde säga att Bunny gjort ett dåligt jobb, det är inte mitt att påpeka. Men alla kan inte spendera lika mycket tid på spelen som andra managers kanske gör.

Sanningen är dock att en Community Manager ansvarar för sitt team. All information från teamet som skall till InnoGames skall gå igenom Community Managern. Det är personens jobb att se till att åsikterna kommer fram.

Men som tidigare nämnt, det handlar om aktivitet. Handlar om att hänga med på vad som händer. Jag vill inte undanböja mig för att mycket som hänt här på Tribalwars.no skulle kunna undvikas igenom att faktiskt vara delaktig och noga inläst på vad som står på våra officiella siter för personal (aka Community Managers) eller fråga andra managers om hjälp då man har problem.

Sanningen är också den att om du som Community Manager inte är bered att pusha din åsikt, så kan det bli ganska svårt att få den hörd.

Jag vill inte heller undansticka med att det kan finnas kommunikationsproblem. Men det problemet har alla företag, föreningar och organisationer, det handlar inte bara om InnoGames. Därför är det återigen viktigt att vara bered på att pusha sin åsikt. Få andra managers att faktiskt hänga med.

Vad det gäller föredetta managern, så fick han betalt. Då han själv sa det till mig då jag frågade om han fått sin lön. Dock slutade InnoGames betala honom då han började försvinna i veckor i rad och inget blev gjort. Och detta vet Glitter bättre än någon som vart med i tw.no teamet, för hon var den som stod här när han alltid försvann.

Det jag helt enkelt vill påpeka, är att InnoGames, är helt enkelt inte den enda skurken i dramat. Det är mycket som spelar in.

Men jag lovar att vi jobbar på en vettig lösning för att lösa detta.

Vad det gäller rykten om att tw.no skulle läggas ner, det är bara rykten.

Takker for en god redegjørelse. Det var meget nyttig informasjon. En sak har alltid to sider. Minst.

Jeg lurer på hvor mye jobbing som er MINIMUM påkrevet av en CM? Ca i snitt pr uke? Lønnen er ikke så viktig å få ut her men arbeidsmengde er litt av interesse.

Nofjon1
 

DeletedUser

Guest
EDIT:

Jeg trekker dette spørsmålet.
Besvart Ingame
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg selv har nå lagd med speed server(jo det er lovlig, ds-lan kalles det) og har prøvd disse admin tinga også,(sier ikke jeg skal bli admin da men) men ta ikke opp folk som ikke kan styre noe som helst.!

Vi trenger et team som kan noe! Og har en visjon om at tw.no skal bli fint


Det andre jeg ser her er at Domi ikke er en fin fin persjon, så bør kankje en ny/gammel fyr her som har eventuelt vært mod snakke med kara'n enda lenger opp) for så få litt respect osv

3 tingenen er eventuelt og lage tw scandinavia med .se og .dk hvis alle godkjenner det da.


Admin siden på DSlan er rundt 2 % av admin siden til .no :)

Og ja, tenkte å skrive en epost til noen litt lenger opp i systemet. Men fant ingen å skrive til. Bare human resources karen og han har vi skrevet epost til før og ikke fått svar.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Svar på svenska.

Jag är Nino och jag jobbar förnärvarande som Community Manager i Sverige.

Jag vill i och med all smutskasstning mot InnoGames bara påpeka att en Community Manager delar ansvaret med InnoGames. Det vill säga, har man inte en aktiv och bra manager, ja då har man helt enkelt inte en fungerande administration.

Om någon vet detta så är det jag. Jag vill inte med näppe eller nåde säga att Bunny gjort ett dåligt jobb, det är inte mitt att påpeka. Men alla kan inte spendera lika mycket tid på spelen som andra managers kanske gör.

Sanningen är dock att en Community Manager ansvarar för sitt team. All information från teamet som skall till InnoGames skall gå igenom Community Managern. Det är personens jobb att se till att åsikterna kommer fram.

Men som tidigare nämnt, det handlar om aktivitet. Handlar om att hänga med på vad som händer. Jag vill inte undanböja mig för att mycket som hänt här på Tribalwars.no skulle kunna undvikas igenom att faktiskt vara delaktig och noga inläst på vad som står på våra officiella siter för personal (aka Community Managers) eller fråga andra managers om hjälp då man har problem.

Sanningen är också den att om du som Community Manager inte är bered att pusha din åsikt, så kan det bli ganska svårt att få den hörd.

Jag vill inte heller undansticka med att det kan finnas kommunikationsproblem. Men det problemet har alla företag, föreningar och organisationer, det handlar inte bara om InnoGames. Därför är det återigen viktigt att vara bered på att pusha sin åsikt. Få andra managers att faktiskt hänga med.

Vad det gäller föredetta managern, så fick han betalt. Då han själv sa det till mig då jag frågade om han fått sin lön. Dock slutade InnoGames betala honom då han började försvinna i veckor i rad och inget blev gjort. Och detta vet Glitter bättre än någon som vart med i tw.no teamet, för hon var den som stod här när han alltid försvann.

Det jag helt enkelt vill påpeka, är att InnoGames, är helt enkelt inte den enda skurken i dramat. Det är mycket som spelar in.

Men jag lovar att vi jobbar på en vettig lösning för att lösa detta.

Vad det gäller rykten om att tw.no skulle läggas ner, det är bara rykten.


Mye rett i det du sier her.

Men er innogames sin påstand "ingen i det nåværende TW teamet vil får muligheten til å bli CM" som er hvertfall denne X-adminen sin grunn til å slutte.

Makan til spark i ballene til en hardarbeidende administrator og moderator, bare fordi Domi ikke liker vår nåværende CM og Glitter. Ikke det at jeg ville hatt jobben, er dårlig betalt i forhold til arbeidstimer skulle jeg tro, men å bli fortalt at jeg ikke KAN få den.....Ble for mye for en gammal kar.

Og hvis innogames legger ned TW.no så blir jeg småforbauset skal jeg være helt ærlig. Da har de hvertfall fantastisk god økonomi som kan kaste penger ut av vinduet på den måten.
 
Sist redigert:
Topp