[AS]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Driver Elite og jukser igjen? Noen tar tydeligvis dette spillet litt for seriøst;)
Igjen? Er du fortsatt på dette ELITE HACKET MITHRANDIR-partiet? Herregud, denne debatten var over for lengst. http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=4337

Hvorfor tror du at fardin er sperra?:) Men han får også svi for å logge inn på min konto,ikke bare jeg:eek:

Saken er ikke avsluttet enda, og intill du har beviser på at HAN logget inn, så kan du holde kjeft.
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Det er direkte krenkende at du forsøker å fremstille hele Elite til juksemakere for noe Fardin blir beskyldt for å ha gjort i en sak som enda ikke er avklart. Hele elite har ikke tatt del i dette og derfor er ikke hele elite sperret. Det elite har gjort er å nuke en spiller og tatt byer av han på en fair måte. Har jo selv kopier fra deres forum hvor kontovakten hans skriver Arcon har over 2000 ink som er delvis umerket og at han trenger støtte i alle byer i k55. Man trenger ikke ha begått lovbrudd for å vite det, man trenger bare en spion. Og når en stamme fyrer av gårde mellom 700 og 1000 nukes mot et mål, så er det klart vedkommende vil slite med tropper uansett hvordan man vrir og vender på det.

Du har ingen beviser, bare løse påstander og et forklaringsproblem fordi dere har mistet byer. Så bare spar deg for de vanvittige anklagene her og slutt å lyv offentlig fordi det passer deg i dag. Avslutningsvis sier jeg som du så fint sa til meg, hvis du mener det er blitt begått et lovbrudd av oss - send inn en ticket.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, nei. Elite er jo ikke noe tyranni eller styrer med jerngrep. Ser hvordan det går med AS når de gjorde noe..

Før du lar 'munn'diarèen ta overhånd neste gang, bør du kanskje lese hva som faktisk lese hva som står i innleggene i trådene? Det står nemlig ganske greit forklart hva avtalen mellom [AS] og ELite var. Det er kun den avtalen som er verdt å diskutere, så slutt å spy ut meningsløse kommentarer i ren kjedsomhet, det er vanvittig trøttende for andre å måtte lese gjennom dette for å komme til poster med substans.
 

DeletedUser

Guest
Luxury: Det var en spennende allianseliste du har lagt frem, synd den ikke stemmer overens med realiteten... Og så plasserer du Elite som en ensom ulv... Og du er vel blant de som sier jeg farer med "dårlig propaganda"? Haha.
Stemmer at dere har tatt noen byer fra oss, men AriCa er fremdeles i pluss. Og juks har faktisk skaffet dere deler av disse byene. Det viser tydelig hvor desperate dere er.

Har da aldri sagt at det var en allianse liste, men alle de er fiendene til Elite. Med andre ord, dere er ikke de eneste fiendene våres!
Her skulle jeg vise statestikken til ELITE, hadde jeg ville vise statestikken til våres allierte, hadde jeg gjor det. doh

Shanks, jeg må bare si at jeg er skuffet! Du har helt kalrt gått tom for argumenter. Først av alt så bruker du nærmest ordrett det samme som jeg sa til deg, mot meg. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Og juks har skaffet oss deler av disse byene? Skjerp deg litt da shanks, tror heller det er dere som er desperate da dere kommer med slike DESPERATE anklagelser...

Ja, forumet er ganske dårlig for tiden, mye av det er rett og slett din feil som absolutt skal skaffe Elite fiender gjennom forumet.
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Det er direkte krenkende at du forsøker å fremstille hele Elite til juksemakere for noe Fardin blir beskyldt for å ha gjort i en sak som enda ikke er avklart. Hele elite har ikke tatt del i dette og derfor er ikke hele elite sperret. Det elite har gjort er å nuke en spiller og tatt byer av han på en fair måte. Har jo selv kopier fra deres forum hvor kontovakten hans skriver Arcon har over 2000 ink som er delvis umerket og at han trenger støtte i alle byer i k55. Man trenger ikke ha begått lovbrudd for å vite det, man trenger bare en spion. Og når en stamme fyrer av gårde mellom 700 og 1000 nukes mot et mål, så er det klart vedkommende vil slite med tropper uansett hvordan man vrir og vender på det.

Du har ingen beviser, bare løse påstander og et forklaringsproblem fordi dere har mistet byer. Så bare spar deg for de vanvittige anklagene her og slutt å lyv offentlig fordi det passer deg i dag. Avslutningsvis sier jeg som du så fint sa til meg, hvis du mener det er blitt begått et lovbrudd av oss - send inn en ticket.

Det Fardin er beskyldt for er rimelig alvorlig.. Og en spiller spesielt for gjennomgå for dette. Og denne spilleren blir adlet fra flere i Elite. OG HVIS DET STEMMER MED FARDIN, så burde flere hoder i Elite falle. Juks er juks, glitter, selv om det er du som gjør det.

Det stemmer det spionen har kopiert, men man blir rimelig oppgitt når man oppdager juks på denne måten.

Hvis Fardin får fortsette etter dette, er ikke denne verdenen mye verdt.

Hvis dere så mye som bare tittet på byene til Arcon så har dere skaffet dere en meget god fordel. Hvis dette stemmer, så burde flere av dere slite. og nå forsvarer du denne spilleren. Blir han "dømt" burde dette tale mot deg.
 

DeletedUser

Guest
Ja, og det er ***** meg ikke rart, med alle de idiotiske postene dine...

Enig med Trym her jeg.. Bare les den siste posten din, så kanskje du forstår oss.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så bitre alle er her da. Istedenfor å kjempe her for forumet kan alle bare angripe ingame istedet. Ingen vinner noe på å krangle om de samme tingene her inne.
Det kan hende at fardin hacka meg,det kan hende at han ikke gjorde det. Det er admin sin jobb og ta seg av og oppklare denne situsjonen.
Jeg blir ikke bitter på fardin og resten av elite hvis han har gjort det han blir beskyldt for. Han som da evt må ta straffen for det. Ikke jeg uansett om jeg mister byer.
Å ta de som jukser er viktigere enn en spiller sine tap.
 

DeletedUser

Guest
Synes Shanks får ufortjent mye pepper her inne. Det å sette Elite i et dårlig lys virker tydeligvis å være forbudt, for de er vandt til å få det som de vil.

For meg virker det ikke som om enkelte i Elite ikke ser på AriCa som en motstander i det hele tatt, og har en veldig arrogant holdning. Samtidig så nektes det for å at Elite styrer V2 med jernhånd, gjør de ikke det? Noen spillere i [AS] støtter spillere i AriCa. Dette er tydeligvis å bryte IAP'en, så da skal de liksom straffes på grunn av dette. Da er det jo åpenbart hvem som bryter denne avtalen. På meg virker det som om Elite lager sin egne regler for hvordan det passer dem best, og det slipper unna med det, fordi ingen ønsker å havne i krig med dem.

Det Fardin er beskyldt for er vel ganske alvorlig, men ingen skal dømmes før det er funnet bevis. Stemmer dette, så synes jeg Elite som stamme holder på med meget urent spill.
 

DeletedUser

Guest
Trym goes BOLD

Synes Shanks får ufortjent mye pepper her inne. Det å sette Elite i et dårlig lys virker tydeligvis å være forbudt, for de er vandt til å få det som de vil.

Er en grunn til at Shanks får pepper, han snakker så mye tull(beklager hvis dette ses på som mobbing, ikke ment sånn ;) ), at han setter Elite i et dårlig lys er fair enought, men skal han sette dem i et dårlig lys, burde han **** meg lære seg å skrive ordentlig propaganda, og ikke bare snakke tull!

For meg virker det ikke som om enkelte i Elite ikke ser på AriCa som en motstander i det hele tatt, og har en veldig arrogant holdning. Samtidig så nektes det for å at Elite styrer V2 med jernhånd, gjør de ikke det? Noen spillere i [AS] støtter spillere i AriCa. Dette er tydeligvis å bryte IAP'en, så da skal de liksom straffes på grunn av dette. Da er det jo åpenbart hvem som bryter denne avtalen. På meg virker det som om Elite lager sin egne regler for hvordan det passer dem best, og det slipper unna med det, fordi ingen ønsker å havne i krig med dem.

Elite ser på AriCa som en motstander, akkurat som BOL ser på IB som en motstander i verden 1, arrogant? Så du mener altså at Shanks ikke er arrogant? :eek: Selvfølgelig skal det straffes hvis man bytter side i en krig, uten å i det hele tatt informere andre om det..

Det Fardin er beskyldt for er vel ganske alvorlig, men ingen skal dømmes før det er funnet bevis. Stemmer dette, så synes jeg Elite som stamme holder på med meget urent spill.

Ingen kommentar
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det Fardin er beskyldt for er rimelig alvorlig.. Og en spiller spesielt for gjennomgå for dette. Og denne spilleren blir adlet fra flere i Elite. OG HVIS DET STEMMER MED FARDIN, så burde flere hoder i Elite falle. Juks er juks, glitter, selv om det er du som gjør det.

Det stemmer det spionen har kopiert, men man blir rimelig oppgitt når man oppdager juks på denne måten.

Hvis Fardin får fortsette etter dette, er ikke denne verdenen mye verdt.

Hvis dere så mye som bare tittet på byene til Arcon så har dere skaffet dere en meget god fordel. Hvis dette stemmer, så burde flere av dere slite. og nå forsvarer du denne spilleren. Blir han "dømt" burde dette tale mot deg.

Det du beskylder han for er ganske alvorlig - ja. Det er likevel ikke noe annet enn beskyldninger. Du kan heller ikke komme å beskylde en hel stamme for å ha deltatt i noe som helst når majoriteten ikke vet hva saken dreier seg om en gang. Personlig har jeg allerede hørt tre teorier på hvorfor han er sperret, som for det meste er spredd ut fra Arica. Så vidt jeg vet er det også på kanten at du driver å trekker dette frem som diskusjontema i annenhver post på offentlig forum.

For å rapportere brudd på regler på andrre spillere relatert til spill hendelser vennligst bruk support systemet. Vennligst ikke lag klage tråder i forumet. Alle referanse til spill relaterte utestengelser, diskusjoner rundt utestengelser eller juks er forbudt.

Du har ingen bevis - så hold deg for god til å snakke dritt før du har fakta. Alt du sier havner bare i samme kategorien deretter om du fortsetter slik. Synes det er lavmål å måtte sverte en stamme på en slik måte bare fordi det er vanskelig å forsvare statestikken dere selv leverer. Hvis dere er så desperate at dere skal kjøre "systemet er korrup" og "dere spiller skittent spill" kortene, er dere bare noen dager fra yamato's skjebne. Var jo slik de holdt på mot slutten. Når det atpåtil er dere som begynte å vektlegge statestikker, så da kan dere ikke fraskrive dere alt ansvar bare fordi det går i mot dere noen dager.

Jeg er så forbanna lei av din bedreviterhet. Må du faen med gå litt inn i deg selv.
Hvem i helvete er du som er en som kan bedømme hva som er meningsfylt eller ikke?! Du kan kun snakke for deg selv. Så vennligst ikke skriv som om du taler for hele verdenen.

DU synes det er kjedelig.
DU synes det er meningsløst.
Du synes det er trøttende.

Jeg kødder ikke. Nå får du gi deg. Og ja, jeg snakker til deg, glitter.

Får svare på din måte da:
DU synes det er bedrevitenhet.
Du synes jeg fa*n meg må gå inn i meg selv.
Du synes jeg skriver som jeg taler for hele verden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
roer alle seg ned et par hundre hakk, og slutter denne diskusjonen nå. Ellers så håper jeg at den blir låst av en forumsadmin!

Takk
 

DeletedUser

Guest
roer alle seg ned et par hundre hakk, og slutter denne diskusjonen nå. Ellers så håper jeg at den blir låst av en forumsadmin!

Takk

Rart det kom fra en AriCa, Shanks tør jo ikke svare selv ;)
 

DeletedUser

Guest
Rart det kom fra en AriCa, Shanks tør jo ikke svare selv ;)

Skal svare nå. Barnslig uttalelse fra deg det der. Du sitter jo bare å slenger inn stikkere. Kan ikke du ta del i saken på ordentlig, eller holde deg unna?

Og tørr? Hva tror du jeg er redd for? Vi sitter jo bak hver vår PC å diskuterer.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA!!

Noen må jo sette inn statestikker, tror det er ganske mange som setter pris på det Shanks ;)
Vil du jeg skal ta del i saken ordentlig? Rokay :)

Du er LATTERLIG! (Ikke ment som mobbing, viktig å få med!)
 

DeletedUser

Guest
Bold Shanks

Det du beskylder han for er ganske alvorlig - ja. Det er likevel ikke noe annet enn beskyldninger. Du kan heller ikke komme å beskylde en hel stamme for å ha deltatt i noe som helst når majoriteten ikke vet hva saken dreier seg om en gang. Personlig har jeg allerede hørt tre teorier på hvorfor han er sperret, som for det meste er spredd ut fra Arica. Så vidt jeg vet er det også på kanten at du driver å trekker dette frem som diskusjontema i annenhver post på offentlig forum.

Jeg beskylder ikke. Jeg stiller spørsmålstegn og sier at hvis dette stemmer, bør det bli flere hoder som ruller.
Jeg er i AriCa, og jeg har bare hørt en teori.


Du har ingen bevis - så hold deg for god til å snakke dritt før du har fakta. Alt du sier havner bare i samme kategorien deretter om du fortsetter slik. Synes det er lavmål å måtte sverte en stamme på en slik måte bare fordi det er vanskelig å forsvare statestikken dere selv leverer. Hvis dere er så desperate at dere skal kjøre "systemet er korrup" og "dere spiller skittent spill" kortene, er dere bare noen dager fra yamato's skjebne. Var jo slik de holdt på mot slutten. Når det atpåtil er dere som begynte å vektlegge statestikker, så da kan dere ikke fraskrive dere alt ansvar bare fordi det går i mot dere noen dager.

Det må da være lov til å stille spørsmålstegn? Du sier det er lavmål av meg, så skal du vite at jeg enda har til gode å kommentere din rettskriving, og dermed stille spørsmålstegn om du er like dårlig til å lese som du er til å skrive. Men jeg skal ikke gå så direkte på deg. Men jeg begynner å bli rimelig irritert...

Jeg er opptatt av statistikker. Men er redd statistikken de siste dagene lyver. Men det vil tiden vise... Jeg er heller ikke redd for motgang. Elite er en større stamme enn oss, skal vi vinne må vi være svært dyktige.


Får svare på din måte da:
DU synes det er bedrevitenhet.
Du synes jeg fa*n meg må gå inn i meg selv.
Du synes jeg skriver som jeg taler for hele verden.

JA, jeg mener du skriver som en bedreviter
JA, jeg synes du skal tenke deg litt om, se hva du selv skriver. Du er ikke noe spesielt bedre enn meg.
JA, jeg synes at du skriver for alle andre. Jeg taler iallefall bare for meg selv når jeg skriver.
 

DeletedUser

Guest
Er en grunn til at Shanks får pepper, han snakker så mye tull(beklager hvis dette ses på som mobbing, ikke ment sånn ), at han setter Elite i et dårlig lys er fair enought, men skal han sette dem i et dårlig lys, burde han **** meg lære seg å skrive ordentlig propaganda, og ikke bare snakke tull!
Dette er jo rett og slett god propaganda. Han får i alle fall noen av dere til å reagere i alle fall. Hva er galt med å stille litt spørsmålstegn ved enkelte ting?
Elite ser på AriCa som en motstander, akkurat som BOL ser på IB som en motstander i verden 1, arrogant? Så du mener altså at Shanks ikke er arrogant? Selvfølgelig skal det straffes hvis man bytter side i en krig, uten å i det hele tatt informere andre om det..
Fint å se at de regnes som en motstander, for det er ikke alltid det virker så. Ja, jeg synes det har kommet en del arrogante uttalelser fra Elite.
Rart det kom fra en AriCa, Shanks tør jo ikke svare selv.
Elite har hatt mange her inne i denne tråden, mens Shanks har stort sett svart for seg selv. Skal det klages når noen andre fra AriCa kommer og svarer? Dette blir bare latterlig fra din side.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp