[AS]

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
HAHAHA!!

Noen må jo sette inn statestikker, tror det er ganske mange som setter pris på det Shanks ;)
Vil du jeg skal ta del i saken ordentlig? Rokay :)

Du er LATTERLIG! (Ikke ment som mobbing, viktig å få med!)

Kommer aldri til å bli fornærmet av noe du skriver til meg.

Ja, jeg synes du bør si noe som går på saken og ikke bare si at det jeg skriver er "rævva", mens det dine venner skriver er "bra". Prøv heller å si noe selv.

Fint at jeg får deg til å le da:p
 

DeletedUser

Guest
Trym goes BOLD

Dette er jo rett og slett god propaganda. Han får i alle fall noen av dere til å reagere i alle fall. Hva er galt med å stille litt spørsmålstegn ved enkelte ting?

Selvfølgelig får han oss til å reagere når han sier så mye rart ;)

Fint å se at de regnes som en motstander, for det er ikke alltid det virker så.

De er en motstander, finito finale ;) De leder statestikkene hittil, altså, de er ikke dårlige.

Ja, jeg synes det har kommet en del arrogante uttalelser fra Elite.
Elite har hatt mange her inne i denne tråden, mens Shanks har stort sett svart for seg selv. Skal det klages når noen andre fra AriCa kommer og svarer? Dette blir bare latterlig fra din side.

Hehe, lett og hisse seg opp :)
 

DeletedUser

Guest
Bold..

Kommer aldri til å bli fornærmet av noe du skriver til meg.

haha!

Ja, jeg synes du bør si noe som går på saken og ikke bare si at det jeg skriver er "rævva", mens det dine venner skriver er "bra". Prøv heller å si noe selv.

haha!

Fint at jeg får deg til å le da:p

haha!
 

DeletedUser

Guest
Eyh.

Jin, på tide å la det gå imo, synes nå vi må godta at vi ga kontoen til feil person jeg ;)

Jeg tar det med meg til graven, og så haunte alle som har hatt Mithrandir kontoen etter at den ble bøffet :D

Forakter den kontoen der...
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA!!

Noen må jo sette inn statestikker, tror det er ganske mange som setter pris på det Shanks ;)
Vil du jeg skal ta del i saken ordentlig? Rokay :)

Du er LATTERLIG! (Ikke ment som mobbing, viktig å få med!)


Fikk du ikke med deg hva jeg sa?

Dette innledes mot en ny mobbesesjon som faktisk kan få deg bannet fra forumet. Regner med du holder fingrene borte fra tastaturet, eller i minstefall forumet.
Jeg er møkk lei av at Shanks må forsvare seg alene. Han takler mye dritt. Ikke at han er så ufattelig snill tilbake til tider, men det er alltid han som står alene. Går det ikke ann å vokse opp å la være med slike barnseligheter?
 

DeletedUser

Guest
Jeg beskylder ikke. Jeg stiller spørsmålstegn og sier at hvis dette stemmer, bør det bli flere hoder som ruller.
Jeg er i AriCa, og jeg har bare hørt en teori.

- Det står fremdeles i reglene at du ikke skal gjøre det. Det er en grunn til at reglene finnes. Hvis du skal kritisere alle andre for å bryte reglene og drive skittent spill må du ha ditt på det rene for å virke det minste pålitelig. Du bryter reglene og driver da (etter din definisjon) skittent spill selv. Det glasshuset sitt har knust mange ganger nå, gitt.


Det må da være lov til å stille spørsmålstegn? Du sier det er lavmål av meg, så skal du vite at jeg enda har til gode å kommentere din rettskriving, og dermed stille spørsmålstegn om du er like dårlig til å lese som du er til å skrive. Men jeg skal ikke gå så direkte på deg. Men jeg begynner å bli rimelig irritert...
Ja, vet du har en tendens til å bli mektig irritert. Slik jeg ser det stiller det bare AriCa i et dårlig lys, så fortsett sånn. Det er forresten i mot reglene å kommentere skrivefeil også, så bare kjør på. Kan godt begynne å kommentere dine også, er jo alltid morsomt med folk som skriver i caps-lock og brukter femten utropstegn/spørsmålstegn for å understreke noe på ypperste fjortisvis. (Nei, jeg sier ikke du er fjorten. Det er som kjent en tilstand, ikke en alder.)

Jeg er opptatt av statistikker. Men er redd statistikken de siste dagene lyver. Men det vil tiden vise... Jeg er heller ikke redd for motgang. Elite er en større stamme enn oss, skal vi vinne må vi være svært dyktige.
Du skifter veldig på hva du mener om oss nå synes jeg. Dere må være dyktige for å slå oss, men når vi tar byer så lyver statestikken?

JA, jeg mener du skriver som en bedreviter
JA, jeg synes du skal tenke deg litt om, se hva du selv skriver. Du er ikke noe spesielt bedre enn meg.
JA, jeg synes at du skriver for alle andre. Jeg taler iallefall bare for meg selv når jeg skriver.
Jeg tenker meg stadig om.
Har jeg noen gang skrevet at jeg taler for hele verden? Nei. Det er din tolkning. Fordi om jeg ikke vanligvis skriver i "jeg"-form på forum betyr ikke det at det er ment som en uttalelse på vegne av verden. Får sitere deg igjen; Du har ikke monopol på sannheten. Så, du bestemmer ikke hva det jeg skriver betyr.
 

DeletedUser

Guest
Til Trym:
Trym skrev:
Selvfølgelig får han oss til å reagere når han sier så mye rart.
Det eneste du sier er at han sier mye rart. Kanskje på tide å kommentere det han sier i stedet for å bare konstatere at alt han sier er feil.

De er en motstander, finito finale De leder statestikkene hittil, altså, de er ikke dårlige.
.. ;)

Hehe, lett og hisse seg opp.
Hisser meg ikke lett opp, men jeg synes ikke akkurat det er nødvendig å slenge ut kommentarer som dette. Det bedrer jo ihvertfall ikke kvaliteten på diskusjonene her inne.

Til alle:

En ting jeg lurer på er hvorfor denne tråden absolutt skal ikke stenges? Hvorfor de diskusjonene som dukker opp her inne. Det er jo dette som er interessant for de fleste, ikke hvem som har mest OD-A osv..
 

DeletedUser

Guest
Fikk du ikke med deg hva jeg sa?

Dette innledes mot en ny mobbesesjon som faktisk kan få deg bannet fra forumet. Regner med du holder fingrene borte fra tastaturet, eller i minstefall forumet.
Jeg er møkk lei av at Shanks må forsvare seg alene. Han takler mye dritt. Ikke at han er så ufattelig snill tilbake til tider, men det er alltid han som står alene. Går det ikke ann å vokse opp å la være med slike barnseligheter?

Trym skrev:
Du er LATTERLIG! (Ikke ment som mobbing, viktig å få med!)

Hemm, kanskje en grunn til at jeg skrev det? Så, nå er det jeg som er barnslig :D Kult, se her, er jeg ikke søt? Og ikke minst, barnslig!1.
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av Trym
Selvfølgelig får han oss til å reagere når han sier så mye rart.
Det eneste du sier er at han sier mye rart. Kanskje på tide å kommentere det han sier i stedet for å bare konstatere at alt han sier er feil.

De er en motstander, finito finale De leder statestikkene hittil, altså, de er ikke dårlige.
..

Hehe, lett og hisse seg opp.
Hisser meg ikke lett opp, men jeg synes ikke akkurat det er nødvendig å slenge ut kommentarer som dette. Det bedrer jo ihvertfall ikke kvaliteten på diskusjonene her inne.

Jeg sier det jeg mener, og det jeg mener står jeg for, at han sier mye rart er jo fakta, og at mange mener jeg gjør det og, er jo også fakta. Alle har egne meninger, bare ikke mange som tørr å si dem, eller skrive dem :p

Den siste der var ment til meg selv Gard ;)
 

DeletedUser

Guest
Shanks i bold og glitter i tynne argum.. ehh bokstaver:

Det står fremdeles i reglene at du ikke skal gjøre det. Det er en grunn til at reglene finnes. Hvis du skal kritisere alle andre for å bryte reglene og drive skittent spill må du ha ditt på det rene for å virke det minste pålitelig. Du bryter reglene og driver da (etter din definisjon) skittent spill selv. Det glasshuset sitt har knust mange ganger nå, gitt.

Ja, den er grei. Vi får vente å se hva som skjer. Tar jeg feil, har jeg dummet meg ut. Tar du/dere feil, vil det få større konsekvenser. Jeg snakker iallefall for meg selv. Kall det gjerne skittent om du vil.

Ja, vet du har en tendens til å bli mektig irritert. Slik jeg ser det stiller det bare AriCa i et dårlig lys, så fortsett sånn. Det er forresten i mot reglene å kommentere skrivefeil også, så bare kjør på. Kan godt begynne å kommentere dine også, er jo alltid morsomt med folk som skriver i caps-lock og brukter femten utropstegn/spørsmålstegn for å understreke noe på ypperste fjortisvis. (Nei, jeg sier ikke du er fjorten. Det er som kjent en tilstand, ikke en alder.)

Ja, dessverre blir jeg raskt irritert. Derfor sier jeg ofte ting som jeg angrer på etterpå. Men jeg står allikevel for det jeg sier. Jeg er ærlig. Og jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg tar feil og deretter unnskylde meg. Statistikker viser at mennesker som lever ett liv i sinne, dør tidligere enn mennesker som ikke gjør det.

Jeg har tenkt tanken på at det jeg skriver kan sette AriCa i ett dårlig lys. Jeg håper leserne skjønner at det er en stk Shanks som skriver, og ikke AriCa.

Av og til må man skrive i CAPS for å understreke et poeng. Eller rett og slett gjøre leseren observant på det. Det samme med utropstegn og spørsmålstegn. Og 14 er også en alder. 14 kan være så mangt.


Du skifter veldig på hva du mener om oss nå synes jeg. Dere må være dyktige for å slå oss, men når vi tar byer så lyver statestikken?

Nei, jeg er enig med meg selv. Ja, jeg har sagt at dere i Elite har en del gode spillere. Men de siste byene dere har tatt kan det bli sak på. Vi får se hva som skjer. Men blir spilleren som er sperret dømt, så mener jeg at det bør få konsekvenser for de siste dagers statistikk.

Jeg tenker meg stadig om.
Har jeg noen gang skrevet at jeg taler for hele verden? Nei. Det er din tolkning. Fordi om jeg ikke vanligvis skriver i "jeg"-form på forum betyr ikke det at det er ment som en uttalelse på vegne av verden. Får sitere deg igjen; Du har ikke monopol på sannheten. Så, du bestemmer ikke hva det jeg skriver betyr.

Ja, det er min tolkning. Har aldri hevdet noe annet. Jeg har skrevet at "jeg mener, jeg synes". Når du ikke bruker jeg-form så kan det virke som om du snakker for hele verdenen ja. Hvorfor ikke si at dette er din mening da? Hvis du ikke gir uttrykk for at det er DIN mening, så vil jo jeg fortsette å tolke det som om du snakker for alle andre. Nei, jeg bestemmer ikke hva det du skriver betyr, men jeg må jo få lov til å tolke det. Og slik du til tider skriver, så virker det som om du gjør det på vegne av mange mennesker.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Til Trym:

Til alle:

En ting jeg lurer på er hvorfor denne tråden absolutt skal ikke stenges? Hvorfor de diskusjonene som dukker opp her inne. Det er jo dette som er interessant for de fleste, ikke hvem som har mest OD-A osv..

Enig. Men det burde kanskje opprettes en egen tråd for dette, slik at vi slipper å spamme ned tråder med andre topics?
 

DeletedUser

Guest
Geeh, hvorfor er det alltid slik at hver gang jeg er opptatt med noe så flommer det over med poster i et tema her inne?.. Å jeg som trodde at V2-forumet var kjedelig? *smacks his own head*

Uansett, jeg vil påpeke et par ting.
Fint at dere diskuterer, det gir forumet en ny giv. MEN! For all del, hold dere unna usakligheter og banning. Dere vet godt at det finnes regler og human folkesjikk mens man diskuterer, vennligst bruk det. (Ikke at det har vært særlig mange regelbrudd idag, noe som er toppers!)

Å la nå ikke denne topicen gå over til mobbing/personhets :)

Ha en fin kveld.
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg tar det med meg til graven, og så haunte alle som har hatt Mithrandir kontoen etter at den ble bøffet :D

Forakter den kontoen der...

Jeg håper virkelig du kødder, for det der er en tapt diskusjon for lengst. Du GA bort kontoen, for så å slette Yamato og proppe hodene til alle Yamatospillerne med meningsløs propaganda a la "Jeg gidder ikke spille mer når Elite bare jusker". Ja, jeg vet godt at det ikke var grunnen til at du ga deg, men jeg leste avskjedsbrevet ditt og jeg skjønner ikke hvor verken du eller Shanks får dette fra.

ELITE JUKSER!!!!

takk for meg.
 

DeletedUser

Guest
Du har rett, den diskusjonen er det ikke vits i å kjøre reprise på. Vi vet alle hva slags syn og meninger folk har. Sagt mitt om saken for lenge siden. Bare slår fast på at jeg forakter vedkommende som stjal kontoen og vedkommende som har den nå...

Fikk bare en deja vu over det jeg har blitt fortalt, hva som har skjedd i V2 nå. Og ikke overaskende så er det noen fra Elite som er innblandet nok en gang;)

Vel, nok om det...
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er min tolkning. Har aldri hevdet noe annet. Jeg har skrevet at "jeg mener, jeg synes". Når du ikke bruker jeg-form så kan det virke som om du snakker for hele verdenen ja. Hvorfor ikke si at dette er din mening da? Hvis du ikke gir uttrykk for at det er DIN mening, så vil jo jeg fortsette å tolke det som om du snakker for alle andre. Nei, jeg bestemmer ikke hva det du skriver betyr, men jeg må jo få lov til å tolke det. Og slik du til tider skriver, så virker det som om du gjør det på vegne av mange mennesker.

Bare for å komme med en liten parentes her, om jeg får lov..

De fleste som har særlig mer skole enn videregående, og mange på videregående også, har det som en godt innarbeidet vane at de sjelden eller aldri skriver i jeg-form når de argumenterer.

Det er ikke for å late som at man har "monopol på sannheten", men det er rett og slett slik "videregående" argumentasjon skal skrives. Å skrive i jeg-form er en uting - eller noe man rett og slett ikke gjør.

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser i retorikken her..
 

DeletedUser

Guest
norsk læreren min blir alltid sur når jeg skriver i jeg form.. argumentasjon skal visstnokk ikke være subjektivt, men (ihvertfall se ut som det er) objektivt :(
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
d e værtfall bullshit ikkje eg så begynte å angripa eg svarte bare på angepet eg fekk på meg så ikkje komm her å sei någe aent. var fardin som starta d

Herregud, jeg sendte noen tropper på deg som skulle dø drepte 1000 øks så går du helt mongo og sender over 50 angrep? Ikke at 50 angrep er så mye men jeg er ikke pålogget 24/7.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Herregud, jeg sendte noen tropper på deg som skulle dø drepte 1000 øks så går du helt mongo og sender over 50 angrep? Ikke at 50 angrep er så mye men jeg er ikke pålogget 24/7.

hei hei alle sammen , nå må jeg bare slenge inne en kommentar altså , og samtidig ei oppfordring til alle og jeg mener alle på V2 som har tropper dere gjerne skulle vært kvitt (spre det rundt til alle de som ikke leser dette forumet også )
Det som Fardin bagateliserer i forrige innlegg skal bli moro å se fortsettelsen på ,, dersom alle tar den oppfordringen og tømmer byene sine for tropper de ikke har bruk for og slenger de avgårde mot en Elite spiller , det er fra nå av tillatt og regnes ikke som angrep hverken fra IAP allierte eller eller andre spillere/stammer ,ettersom det er Elite som lager malen for hvordan man skal te seg på serveren , slike angrep har over lengre tid også forekommet fra andre Elite spillere som feks Norweski Kosiarz og Poderoso og nå til sist vår kjære utestengte Fardin , så får de selv prøve å skille på hva som er hva her .og husk det er helt oki å bare drepe overskuddstropper i nærmeste Elite by , missforsto jeg deg Fardin ???
jeg kommer neppe til å fortsette å svare på noe her inne på TW forum
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp