[AS]

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hei hei alle sammen , nå må jeg bare slenge inne en kommentar altså , og samtidig ei oppfordring til alle og jeg mener alle på V2 som har tropper dere gjerne skulle vært kvitt (spre det rundt til alle de som ikke leser dette forumet også )
Det som Fardin bagateliserer i forrige innlegg skal bli moro å se fortsettelsen på ,, dersom alle tar den oppfordringen og tømmer byene sine for tropper de ikke har bruk for og slenger de avgårde mot en Elite spiller , det er fra nå av tillatt og regnes ikke som angrep hverken fra IAP allierte eller eller andre spillere/stammer ,ettersom det er Elite som lager malen for hvordan man skal te seg på serveren , slike angrep har over lengre tid også forekommet fra andre Elite spillere som feks Norweski Kosiarz og Poderoso og nå til sist vår kjære utestengte Fardin , så får de selv prøve å skille på hva som er hva her .og husk det er helt oki å bare drepe overskuddstropper i nærmeste Elite by , missforsto jeg deg Fardin ???
jeg kommer neppe til å fortsette å svare på noe her inne på TW forum

Nå jeg skal bruke [AS] sin moral om at "2 spillere representerer ikke hele stammen" og dermed er ikke Fardin hele Elite?
 
Reaksjonspoeng
1
hei hei alle sammen , nå må jeg bare slenge inne en kommentar altså , og samtidig ei oppfordring til alle og jeg mener alle på V2 som har tropper dere gjerne skulle vært kvitt (spre det rundt til alle de som ikke leser dette forumet også )
Det som Fardin bagateliserer i forrige innlegg skal bli moro å se fortsettelsen på ,, dersom alle tar den oppfordringen og tømmer byene sine for tropper de ikke har bruk for og slenger de avgårde mot en Elite spiller , det er fra nå av tillatt og regnes ikke som angrep hverken fra IAP allierte eller eller andre spillere/stammer ,ettersom det er Elite som lager malen for hvordan man skal te seg på serveren , slike angrep har over lengre tid også forekommet fra andre Elite spillere som feks Norweski Kosiarz og Poderoso og nå til sist vår kjære utestengte Fardin , så får de selv prøve å skille på hva som er hva her .og husk det er helt oki å bare drepe overskuddstropper i nærmeste Elite by , missforsto jeg deg Fardin ???
jeg kommer neppe til å fortsette å svare på noe her inne på TW forum

Jeg synes også det å tømme tropper på sin IAP er merkelig, men når det gjelder få forsvarstropper (tror det var 2k sverd ellernoe) så kan man godt la være å sende 50 nukes tilbake for så å late som at dette ikke har skjedd.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hei hei alle sammen , nå må jeg bare slenge inne en kommentar altså , og samtidig ei oppfordring til alle og jeg mener alle på V2 som har tropper dere gjerne skulle vært kvitt (spre det rundt til alle de som ikke leser dette forumet også )
Det som Fardin bagateliserer i forrige innlegg skal bli moro å se fortsettelsen på ,, dersom alle tar den oppfordringen og tømmer byene sine for tropper de ikke har bruk for og slenger de avgårde mot en Elite spiller , det er fra nå av tillatt og regnes ikke som angrep hverken fra IAP allierte eller eller andre spillere/stammer ,ettersom det er Elite som lager malen for hvordan man skal te seg på serveren , slike angrep har over lengre tid også forekommet fra andre Elite spillere som feks Norweski Kosiarz og Poderoso og nå til sist vår kjære utestengte Fardin , så får de selv prøve å skille på hva som er hva her .og husk det er helt oki å bare drepe overskuddstropper i nærmeste Elite by , missforsto jeg deg Fardin ???
jeg kommer neppe til å fortsette å svare på noe her inne på TW forum

Alt som hadde vært nødvendig var et brev til deg fra han som ble angrepet, og en unnskyldning fra Fardin, så hadde saken vært løst, men istedet gikk han berserk på Fardin
 

DeletedUser

Guest
hei hei alle sammen , nå må jeg bare slenge inne en kommentar altså , og samtidig ei oppfordring til alle og jeg mener alle på V2 som har tropper dere gjerne skulle vært kvitt (spre det rundt til alle de som ikke leser dette forumet også )
Det som Fardin bagateliserer i forrige innlegg skal bli moro å se fortsettelsen på ,, dersom alle tar den oppfordringen og tømmer byene sine for tropper de ikke har bruk for og slenger de avgårde mot en Elite spiller , det er fra nå av tillatt og regnes ikke som angrep hverken fra IAP allierte eller eller andre spillere/stammer ,ettersom det er Elite som lager malen for hvordan man skal te seg på serveren , slike angrep har over lengre tid også forekommet fra andre Elite spillere som feks Norweski Kosiarz og Poderoso og nå til sist vår kjære utestengte Fardin , så får de selv prøve å skille på hva som er hva her .og husk det er helt oki å bare drepe overskuddstropper i nærmeste Elite by , missforsto jeg deg Fardin ???
Du glemmer å nevne deg selv i denne sammenhengen, om jeg ikke husker mye feil så er du også ganske flink til å praktisere denne metoden for å bli kvitt tropper....
Betyr dette at [AS] melder seg frivillig som søppeldynge for utgåtte tropper siden det er din offesielle mening som stamme leder?
jeg kommer neppe til å fortsette å svare på noe her inne på TW forum
Nei om du kastet deg med i en debatt der du risikerer å måtte svare for deg, ville nok alle ha dødd av ren forbauselse. Tror du må være den desidert feigeste stammelederen i TW's historie.
 
Reaksjonspoeng
1
Det Fardin er beskyldt for er rimelig alvorlig.. Og en spiller spesielt for gjennomgå for dette. Og denne spilleren blir adlet fra flere i Elite. OG HVIS DET STEMMER MED FARDIN, så burde flere hoder i Elite falle. Juks er juks, glitter, selv om det er du som gjør det.

Det stemmer det spionen har kopiert, men man blir rimelig oppgitt når man oppdager juks på denne måten.

Hvis Fardin får fortsette etter dette, er ikke denne verdenen mye verdt.

Hvis dere så mye som bare tittet på byene til Arcon så har dere skaffet dere en meget god fordel. Hvis dette stemmer, så burde flere av dere slite. og nå forsvarer du denne spilleren. Blir han "dømt" burde dette tale mot deg.
Dette innlegget har ikke jeg sett før, og er ganske sikker på at Shanks leser forum selv om han er bannet så jeg svarer her:

Sammen med Fardin ble jeg og bannet. Jeg kan like gjerne åpenbare meg. Jeg var Nut777 i Hugs, så hvorfor var det så mye galt med Elite? Hvorfor skal Elite gjennomgå? Det kan jeg si; Fordi det er så lett for dere. Elite er nummer én, og derfor er det lett å korruptere hjerner til at de har jukset seg til toppen. Som dere kanskje ser har Fardin gått ned en tredve ranker og er godt ute av topp 20 nå, men Elite er fortsatt på førsteplass, Elite fungerer like bra som før.

ELITE HACKET MITHRANDIR!!!!!!

Takk for meg.
hvis noen lurer på hvorfor jeg kommer med disse fontsize 72-utbruddene mine er det fordi jeg sammenligner dette med "Elite bedriver skittent spill" debatten, og fontsizen framhever at det er sarkasme.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du glemmer å nevne deg selv i denne sammenhengen, om jeg ikke husker mye feil så er du også ganske flink til å praktisere denne metoden for å bli kvitt tropper....
Betyr dette at [AS] melder seg frivillig som søppeldynge for utgåtte tropper siden det er din offesielle mening som stamme leder?Nei om du kastet deg med i en debatt der du risikerer å måtte svare for deg, ville nok alle ha dødd av ren forbauselse. Tror du må være den desidert feigeste stammelederen i TW's historie.

dersom du er så veldig god til å huske Sir Pio så kommer du sikkert på hvorfor jeg gjorde akkurat det mot deg den gangen ,Jeg gjorde det samme mot deg som dere den gangen nettopp hadde gjort mot oss for n't gang,,slik at kanskje du kunne ta det med inn i stammen og diskutere det ,, DET VAR FOR Å PRØVE Å FÅ DERE I ELITE TIL Å FORSTÅ AT SLIKT GJØR VI IKKE MOT EN VI HAR IAP MED , jeg sendte deg også en post med det samme svaret som vi fikk fra den fra dere som sendte angrepet den gangen , ""oi, jeg glemte si ifra at det bare ..............""
knegg knegg , må vist svare for seg når man har startet noe , ja ja det får gå det da , når folk har så dårlig hukommelse rundt om kring
 
Sist redigert av en moderator:

amandrillo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pio du Pio

Feig hmmm feig,et snedig ord.Feighet er vel kanskje når en dra fra en mindre allianse og drar til den største alliansen for å gjemme seg der er det ikke ?Der sitter man på sin høye hest og trur at man eier hele TW verder forde man greide å komme seg inn i den største allaiansen.Du værden så tøff jeg ble.Feighet er en forunderlig ting.
Jeg synes vel du er en av de siste som skal snakke om feighet Pio ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Feig hmmm feig,et snedig ord.Feighet er vel kanskje når en dra fra en mindre allianse og drar til den største alliansen for å gjemme seg der er det ikke ?Der sitter man på sin høye hest og trur at man eier hele TW verder forde man greide å komme seg inn i den største allaiansen.Du værden så tøff jeg ble.Feighet er en forunderlig ting.
Jeg synes vel du er en av de siste som skal snakke om feighet Pio ;)

Feighet, eller å være feig, er egentlig ikke noe snedig ord. Kan hende du har problemer med å definere det, men det er ikke verre enn å slå det opp i en ordbok før du skal spre det rundt deg som en fellesbetegnelse på spillere som bytter stamme. Det er i allefall å strekke begrepet langt hvis du mener det er feigt å være i den største stammen på serveren. Det er en stamme som faktisk er i krig, i motsetning til bl.a. [AS]. Det er også et kjent uttrykk som sier: "På toppene blåser det mest." Ring a bell?

feig
feig a1 (norr feigr, i bet. 2 fra ty.)
1 som snart skal dø
2 engstelig, umandig være for f- til å ta på seg skylden

Ser ikke noe tegn til at Sir Pio, eller andre i Elite, er noe sted i nærhten av å dø. Ser heller ikke noe til at han er umandig,. Eneste som er umandig i Elite er vil meg, og det skylder jeg på puppene for. Damn 'em. Hvilken skyld han evnt. skulle vært for feig til å ta på seg vet jeg ikke. Så, hva er det du mener han redd for?

Eneste jeg ser fra Sir Pio er et medlem som stikker hodet frem på offentlig forum, noe vi allerede har fastlått tidligere at er risky business fordi man gjerne kan få mye uønsket oppmerksomhet av det. Hvis han er feig fordi han snakker ut, og ikke gjemmer seg i mengdene, vet jeg ikke hvilken skole du gikk på for å lære å lese ordboka.
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Eneste som er umandig i Elite er vil meg, og det skylder jeg på puppene for. Damn 'em.

Amen, for dem!...

Ehm jeg tror den nye Jazcan føler seg likedan btw :p, så du ekke så alene :p



Men tilbake til saken om at [AS] og Elites IAP ble brutt og ikke alt det andre filleriet om pupper og feighet og kontohacking, osv, osv.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig er vel temaet foreløpig utdebatert og så fremt meg bekjent er man vel enige om at man er uenige. Så inntil videre kan det vel ligge sånn, om det ikke kommer ny info.
 

DeletedUser

Guest
Nei om du kastet deg med i en debatt der du risikerer å måtte svare for deg, ville nok alle ha dødd av ren forbauselse. Tror du må være den desidert feigeste stammelederen i TW's historie.

Blir litt forundra når jeg leser dette her, både spiralis og sir pio vet like godt som alle oss i [AS] at vi aldri har vært aktive på dette forumet??
så hvorfor skal vi plutselig bli det nå???
Men siden soppy er den feigeste stammelederen osv... skjønner jeg ikke helt hvorfor dere tar kontakt og er på vår Teamspeake???
Noe godt må det vel fortsatt være med oss gamle gutta fra [AS]???
Og sir pio, du ble hjulpet frem av disse gutta, så vis litt respekt, for de som faktisk har behandlet deg som en kamerat, og tatt deg imot!

Og for å avslutte dette, og denne saken, så kommer vi i [AS] fortsatt ikke til å være veldig aktive på dette forumet....
 

DeletedUser

Guest
dersom du er så veldig god til å huske Sir Pio så kommer du sikkert på hvorfor jeg gjorde akkurat det mot deg den gangen ,Jeg gjorde det samme mot deg som dere den gangen nettopp hadde gjort mot oss for n't gang,,slik at kanskje du kunne ta det med inn i stammen og diskutere det ,, DET VAR FOR Å PRØVE Å FÅ DERE I ELITE TIL Å FORSTÅ AT SLIKT GJØR VI IKKE MOT EN VI HAR IAP MED , jeg sendte deg også en post med det samme svaret som vi fikk fra den fra dere som sendte angrepet den gangen , ""oi, jeg glemte si ifra at det bare ..............""
knegg knegg , må vist svare for seg når man har startet noe , ja ja det får gå det da , når folk har så jævlig dårlig hukommelse rundt om kring
Joda jeg husker godt hele saken rundt dette.
Mitt poeng var derimot at når du agerer på samme måten som den du anklager, så synes jeg du sitter i dette berømte glasshuset og kaster stein.
Jeg skal også trekke tilbake dette med at dere er feige i [AS], da det jeg hentydet til var at dere kommer med utspill uten at dere er villige til å ta diskusjonen etter på.
Jeg har derimot observert at flere av dere endelig har begynt å skrive her inne, og det er bra :)
amandrillo skrev:
Feig hmmm feig,et snedig ord.Feighet er vel kanskje når en dra fra en mindre allianse og drar til den største alliansen for å gjemme seg der er det ikke ?Der sitter man på sin høye hest og trur at man eier hele TW verder forde man greide å komme seg inn i den største allaiansen.Du værden så tøff jeg ble.Feighet er en forunderlig ting.
Jeg synes vel du er en av de siste som skal snakke om feighet Pio
Må bare minne deg på at når jeg forlot [AS], så dro jeg til Domini som var en mindre stamme.
Grunnen var ganske enkel enkelte personer som den ene dagen var stammens fiender, for så å neste dag poppe opp som ledere i stammen.
Mulig du synes dette er feigt, jeg får i såfall tåle å bli kalt en feiging.
Ingarion skrev:
Blir litt forundra når jeg leser dette her, både spiralis og sir pio vet like godt som alle oss i [AS] at vi aldri har vært aktive på dette forumet??
så hvorfor skal vi plutselig bli det nå???
Men siden soppy er den feigeste stammelederen osv... skjønner jeg ikke helt hvorfor dere tar kontakt og er på vår Teamspeake???
Noe godt må det vel fortsatt være med oss gamle gutta fra [AS]???
Og sir pio, du ble hjulpet frem av disse gutta, så vis litt respekt, for de som faktisk har behandlet deg som en kamerat, og tatt deg imot!

Og for å avslutte dette, og denne saken, så kommer vi i [AS] fortsatt ikke til å være veldig aktive på dette forumet....
Jeg kan ikke huske å ha tatt kontakt med deg på teamspeak det siste halve året, så det må være noe du har drømt.
Og du snakker om "oss gutta i AS", trodde ærligtalt ikke du var velkommen her lengere, og jeg er litt forundret over at du kan utale deg på vegne av andre som tydeligvis ikke vil ha noe med deg å gjøre lengere.
Når det gjelder dette med å ha blitt tatt imot som en kammerat, så kan man vel ikke påstå at det er dette du har praktisert så mye av at det gjør noe, vil vel heller si det sånn at du mere har gjordt det stikk motsatte.
Soppyknight har ikke gjordt så mye verken i den ene eller andre rettningen.... så han har jeg egentlig ikke noe forhold til.
Amandrillo derimot har vist seg å være en god venn og støttespiller, uten han hadde ikke jeg vokst så raskt som jeg har gjort og det er jeg svært takknemmelig for, og kommer ikke til å glemme.
 

DeletedUser

Guest
Blir litt forundra når jeg leser dette her, både spiralis og sir pio vet like godt som alle oss i [AS] at vi aldri har vært aktive på dette forumet??
så hvorfor skal vi plutselig bli det nå???
Men siden soppy er den feigeste stammelederen osv... skjønner jeg ikke helt hvorfor dere tar kontakt og er på vår Teamspeake???
Noe godt må det vel fortsatt være med oss gamle gutta fra [AS]???
Og sir pio, du ble hjulpet frem av disse gutta, så vis litt respekt, for de som faktisk har behandlet deg som en kamerat, og tatt deg imot!

Og for å avslutte dette, og denne saken, så kommer vi i [AS] fortsatt ikke til å være veldig aktive på dette forumet....

Hvorfor du stadig drar meg inn i de evige debattene dine skjønner jeg ikke. Nå får du snart gi deg. Jeg orker ikke nok en offentlig skittentøyvask med deg, så vi lar det være med det.

Og det evige gnålet om teamspeak begynner jeg å bli lei. Å bli kritisert fordi jeg henger der og snakker med de andre får du heller bite i deg om det plager deg så voldsomt. Så vidt jeg vet er det AS sin TS, ikke din personlige. Har du problemer med det får du skaffe deg en egen der du kan sitte å surmule for deg selv. Du har det siste halvåret spredd mer edder og galle enn jeg trodde var mulig fra en person.

p.s. Jeg har da aldri sagt noe om at AS var inaktive her eller ikke. Og denne diskusjonen har jeg vært gjennom med flere AS medlemmer også på PM. Så jeg tenker jeg lar deg sitte å undre for deg selv.
 
Sist redigert av en moderator:

amandrillo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmm

Det er greit det Pio,men du greide å hoppe deg frem til Elite den "største og sterkeste" til slutt.Kan ikke i min vildeste fantasi tenke meg at du kommer til å bytte allainse igjen nå som du er kommet deg blant de "store".Man kan kanskje si mye rart om Soppy som med de fleste,men feig har jeg aldri opplevd han som,men de som ikke har øynene opp ser jo ikke det da.Feighet ja hva er no det Pio ;)
Takk for meg og ha en fin dag all sammen og jeg mener alle sammen :)
Ps:Slike forum er no dritt og ødeleggende for spill/et synes no jeg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Følte også for å slenge inn en kommentar her..

Vi kan da først rette oss mot Sir Pio. For å komme til saken, så husker jeg deg som en av de mer irriterende folkene i AS ledelsen. Ingarion var den personen man kunne stole mest på ;)

Du har alltid vært en spiller med stort temperament og direkte handlinger overfor ting du misliker. Du har langt igjen for å nå opp til det sjelelige nivået til Ingar ;)

Og hva denne diskusjonen innebærer, så er den intern. Dette er ingenting å diskutere på et offentlig propaganda forum. Hold dere til post hvis denne diskusjonen virkelig er så utrolig nødvendig.

Ingarion er en kjempe spiller og person, og jeg synes dere skal behandle ham med litt mere respekt.

Og tilbake til hva Spiralis sier, at du henger på AS TS?

Hva i helsikken har du der å gjøre?


Og hvor jeg har skaffet og innhentet denne informasjonen er min business ;)

Takk
 

DeletedUser

Guest
Max: Først av alt så gidder jeg ikke kommentere dine kommentarer mot Sir Pio da de ikke angår meg.

Men AS sin TS!

Hva bryr det deg egentlig? Kan ikke se dette er noe du har noe med i det hele tatt.

Så til litt info: AS er en multigamingklan. Det vil si at det spilles flere spill der. Ikke bare dette lille dramahelvetet. Jeg henger på AS sin TS fordi jeg spiller andre spille sammen med flere medlemmer der enn det er på dette lille spillet her. Du mener altså at fordi jeg ikke gidder spille dette spillet sammen med AS, som for øvrig ikke har mange som bruker den TS'en, så skal jeg ikke få snakke med de andre som jeg faktisk spiller med. Tror egentlig du bare skal ta deg en liten bolle så du holder kjeft, når du tydeligvis ikke har peiling
 

DeletedUser

Guest
Max: Først av alt så gidder jeg ikke kommentere dine kommentarer mot Sir Pio da de ikke angår meg.

Men AS sin TS!

Hva bryr det deg egentlig? Kan ikke se dette er noe du har noe med i det hele tatt.

Så til litt info: AS er en multigamingklan. Det vil si at det spilles flere spill der. Ikke bare dette lille dramahelvetet. Jeg henger på AS sin TS fordi jeg spiller andre spille sammen med flere medlemmer der enn det er på dette lille spillet her. Du mener altså at fordi jeg ikke gidder spille dette spillet sammen med AS, som for øvrig ikke har mange som bruker den TS'en, så skal jeg ikke få snakke med de andre som jeg faktisk spiller med. Tror egentlig du bare skal ta deg en liten bolle så du holder kjeft, når du tydeligvis ikke har peiling

Det jeg skrev var ment som et spørsmål, og du har nå forklart deg.

Ro deg ned og oppfør deg voksent. Du kan ikke være gamle gutten ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er voksen nok, men begynner å bli tålelig lei av at uvedkommende stiller spørsmål som de strengt tatt ikke har noe med.

Jeg tok meg tid til å forklare nettopp så nettopp all info kunne komme fram i dagslyset. Du mener Ingarion er den å stole på. Deg om det ;)

Jeg har mine grunner til å ikke stole på han og det er sikker det samme tilbake fra hans side, men som du sa. Det tilhører ikke offentligheten.:eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp