Nylig innhold av brennstrøm

  1. brennstrøm

    Rævslikking på HØYT plan

    ..... Vil ikke gå inn med for sterke ord, annet enn at jeg har respekt for Elite og ser på de som stormakten her på v2, noe de aller fleste gjør, og har gjort siden starten . Og det er nettopp dette som er så irriterendes og svært plagsomt, Elite har plukket med seg over halve topp20 listen...
  2. brennstrøm

    Hva skjedde nå?

    :O??? Så det selv, og dette er jo bare irriterenes . Det ødela det perfekte systemet mitt:mad:, jeg har ikke fått gått gjennom byene mine pg.a de nye navnene på byene . Alt er jo helt surr . Jeg får bare vente til de endre det tilbake:rolleyes:, og gå gjennom byene nå er altfor mye...
  3. brennstrøm

    Topp 20 stammer

    :O Neimen heisan . Ja, veldig god og, du var borte altfor lenge .
  4. brennstrøm

    En Yakuza erklæring

    Dere har jo netopp stått og skrøtet over at dere aldri kommer til og gi dere, om det stemmer vil tiden vise, men det er iaf skryt ! Men med en gang noen av US åpner munnen og "skryter", så er det bare og stenge tråden ? Blir så provosert hver gang jeg hører dere . Noffe's post kan ikke...
  5. brennstrøm

    Topp 20 stammer

    :D Vi har Snømannen kalle da, men han er plutselig borte han og :confused: . Også har dem fått NTU spawn, som også stepper innom :p .
  6. brennstrøm

    Topp 20 stammer

    Ikke helt oppdatert ? Jeg forventer ikke all kunnskap om stammen, men meninger og synspunkter .
  7. brennstrøm

    Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

    Ikke begynn du og a . 1 : BoS er ingen fangeleir, har sett mange som melder avgang på forumet pg.a mangel av tid og motivasjon . 2 : Vi er inget varelager for BoS, vi er bare en svært knyttet allianse . 3 : Dem er inget varelager for BoS, dem er bare en svært knyttet allianse .
  8. brennstrøm

    Hva irriterer deg i forumet?

    Faktisk, den der likte jeg . Folkets klager minner meg mer og mer om sjalusi eller misunnelse, at Hyper driver aktiv propaganda til info for de fleste andre, blir sett på som uakseptabelt ifølge de mange som elsker og hate . Har faktisk blitt møk lei den ytringsfriheten på forumet, alle som...
  9. brennstrøm

    HZ Blæster dere!

    øy, slutt og snakk bull a.... Ska' derre ha crack så må derre måppe innom meg kl sent om natta !
  10. brennstrøm

    Et Imperie Skapes

    Du har dine egne meninger skjønner jeg . Men jeg tror neppe du bør satse på en karriere innen spådom iaf :p ! Katastrofe .
  11. brennstrøm

    Topp 20 stammer

    Misforståelse . Du har nok misforstått :cool: .
  12. brennstrøm

    Topp 20 stammer

    Oppdatering . 1 Elite 47.858.035 54.356.054 60 905.934 5699 9.538 2 [AS] 21.845.286 24.834.056 74 335.595 2682 9.260 3 Polar 18.209.413 18.209.413 27 674.423 1904 9.564 4 LAW 17.277.788 18.620.972 61 305.262 1992 9.348 5 OIM 14.382.488 14.484.554 42 344.870 1544 9.381 6 Domini...
  13. brennstrøm

    OTK vs Birki

    Feilberegning . Hva med siste 2 uker ? Krigen startet jo ikke for en måned siden. Birki startet jo og angripe de først, derav krigserklæringen, noe som gir dem en liten tjuvstart og forsprang i krigen . Denne ledelsen er nok kansje ikke helt riktig .
  14. brennstrøm

    Elite vs Yamato, The Ultimate war?

    Innteresant lesing, men lite og gjøre. Dette er den kalde propaganda krigen midt oppi den 2.verdenskrigen . The Ultimate War Taktikk er en del av spillet, og fakes er en del av taktikken .
  15. brennstrøm

    Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

    topp20 1 BoS Hyperalliansen . 2 BBN Best i k45, kommet for og bli . 3 AKDM Erfarne spillere fra v1 . 4 K44 I krig med oss, det betyr : Goodbye ! 5 [SFI] Vi biter ikke, eller jo ! 6 USENS Ustabil stamme, men ikke til for og undervurderes . btw : Liker slagordet på profilen :) 7...
Topp