Rævslikking på HØYT plan

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Elite hadde ingen aktivitet mot Ninjaz, NoVi eller -Rome- før de 3 stammene erklærte krig mot Elite sammen. Dette førte til at vi gikk hardt imot de nærliggende medlemmene først, noe som spesielt gjaldt Ninjaz som var trøtte fra krig med RoEm. Vi knuste moralen deres på den første uken med angrep fra Elite. Så ja dem kom krypende og ba om IAP, som Elite godtok slik at vi fikk 1 mindre front. At dere hang dere på her senere er en annen sak. (kanskje du burde undersøke historien litt du og)

Lærte ikke moren din deg at det er ufint å lyge? Elite støttet da RoEm samtidig som de var allierte med Ninjaz mens Ninjaz kriget mot RoEm, er ikke det aktivitet mot Ninjaz nå lenger?
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at siden jeg begynte å spille aktivt på v2 så jeg bare at -rome- har ØKT sine poeng og sitt grep på k 43

Spør du meg så eier -rome- LAW.

-rome- har mottatt mengder med angrep fra elite, men fremdeles så har deres ledere de beste ODD rankene XD
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at siden jeg begynte å spille aktivt på v2 så jeg bare at -rome- har ØKT sine poeng og sitt grep på k 43

Spør du meg så eier -rome- LAW.

-rome- har mottatt mengder med angrep fra elite, men fremdeles så har deres ledere de beste ODD rankene XD

De økte ikke noe særlig i poeng før OIM meldte krig mot oss. Men etter at OIM meldte krig, så har vi skiftet hovedfokuset til OIM, og da har -Rome- ikke måtte forsvare seg så mye lenger ;)

Mener du at de har et grep på K43, når vi har 10 millioner poeng mer enn dem der? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at de tar mere og mere fra dere i k43 ;)

Go runinter!!!! <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at siden jeg begynte å spille aktivt på v2 så jeg bare at -rome- har ØKT sine poeng og sitt grep på k 43

Spør du meg så eier -rome- LAW.

-rome- har mottatt mengder med angrep fra elite, men fremdeles så har deres ledere de beste ODD rankene XD

Med all respekt for -rome- de er en god stamme. Men de får også en del støtte langveis ifra. Om de øker litt i poeng så øker LAW ledelsen bare mer og mer.

Da vi smadrer center til OIM neste uke er de ferdige. Stor operasjon på gang, hørt om operasjon donut? Den kommer til å endre litt på ting.
Faktum er at LAW er i en to fronts krig og er på vei fremover, de sier litt om den stammen. Ikke minst har LAW ex-con som har evnen til sette kaos i system.
Synes litt synd på OIM, har hørt rykter om snart de også får en to fronts krig. Får se hvordan de takler det :)
 

DeletedUser

Guest
Da vi smadrer center til OIM neste uke er de ferdige. Stor operasjon på gang, hørt om operasjon donut?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

Det er bare en donut på .no! Dvs... det var bare en :D
 

DeletedUser

Guest
LAW er best <3

-rome- og OIM har noen gode spillere som gjør dem bra, og det er bare de som gjør jobben har jeg merka ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Domini og -Rome-?

Jeg har fått med meg at du og Are (Ex-con) er fornøyde med deres egen innsats i verden 2. Fint for dere.

-Rome- er en av få stammer som har vært under konstant press fra Elite. Elite har tatt omlag 800 byer fra -Rome-, mens Domini har adlet i underkant av 200 byer fra -Rome-. I tillegg har dere mistet over 100 byer til -Rome-. Og det mens -Rome- er under press fra Elite.

Og så presterer du å vise til Domini's statistikk mot -Rome-! Hvor er prestasjonen?! Dette blir for dumt, Torquemada. Rett og slett latterlig.
-Rome- er posisjonert i K53, vi er i K34, er ikke noe dårlig med det, tvert i mot. :)

Vi adlet bort de -Rome- spillerne som var i våre områder, og hadde det vært flere spillere der, hadde vi adlet de også. :)
 

brannbil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Viktig å prøve å holde oss ON TOPIC her. Denne saken dreier seg om Domini og LAW sitt forhold til Elite. Ikke Rome og OIM!

Jeg vil se flere gode argumenter fra LAW og Domini nå!

Kom med flere unnskyldninger og teite historier slik at vi andre kan le ! :)
 

DeletedUser

Guest
Ingen her på V2 kan kalle -Rome- noobs eller andre... Ehh... Nedverdigende ting. De er en av de beste stammene til å forsvare seg, de har holdt stand mot Elite og flere så lenge som jeg kan huske å enda er de på topp 10.

-Rome- er gode, men savner dem på forumet her dog...
 

DeletedUser

Guest
Sheet!

Ryggen min! All den lesinga.
Etter langt tid med lesing har jeg fått med meg en god del.

Det er dumt at de beste allierer seg, dette her er TRIBAL WARS og ikke chicken wars. Forresten ingen kaller AriCa medlemmer noe dumt.


-Rome- de er dyktige ja ..klart å forvare seg godt!

Jeg har ikke så godt kjennskap til Domini eller Elite, men jeg har holdt et godt øye med dem i langt tid nå.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Viktig å prøve å holde oss ON TOPIC her. Denne saken dreier seg om Domini og LAW sitt forhold til Elite. Ikke Rome og OIM!

Jeg vil se flere gode argumenter fra LAW og Domini nå!

Kom med flere unnskyldninger og teite historier slik at vi andre kan le ! :)
Vi ler minst like mye av deg og dine påstander som du ler av oss. ;)
 

brannbil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du vet vel at det som blir sakt her er fakta?

Du kan ikke skjule eller nekte for at dere er feige. Alle vet det ;) Og det gjør du også!

Du føler bare en trang til å komme opp med argumenter for å holde denne samtalen nøytral, men du kan si det slik, at du allerede har tapt.

Det er bare Elite, LAW og Domini som forsvarer seg selv. Jeg ser ingen andre stammer som er enige med deg og dine synspunkter på denne saken ;)

Så dere står altså alene og nekter å innse at dere er de største problemene på hele v2.
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ord kan ikke beskrive hvor morsom denne tråden er. Jeg trodde vel egentlig at dere var ferdig med å kverulere rundt dette.
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
.....

Vil ikke gå inn med for sterke ord, annet enn at jeg har respekt for Elite og ser på de som stormakten her på v2, noe de aller fleste gjør, og har gjort siden starten .
Og det er nettopp dette som er så irriterendes og svært plagsomt, Elite har plukket med seg over halve topp20 listen, alle de mest erfarne og beste spillerne, og alle fiendene som har gitt en anelse motstand, av de f.eks RDI.rsr - Eyoh - Sellis osv ....

De fikk sikkert(var ikke med fra starten, så er ikke sikker) et godt utgangspunkt i starten, dro med seg alle med en rutinert, kjent og respektert ledelse fra v1 . De skaffet sterke allierte og dominert alt som er, de har fått v2 til og pisse i buksa av navnet Elite, de har blitt "slækka i ræva", som brannbil så nøye har påpekt !

Elite har kjørt sin stil hele veien, de har fått det som de vil, de har krevd det som de vil .

Jeg kjenner Elite for dårlig til og si at dette er ufortjent, det som kansje er det mest idiotiske er at det er noen naive idioter som SER OPP til Elite og slekker dem i ræva gang på gang, de bare titter opp og nikker for hvert ord !

God ledelse fører til en god og ikke ond sirkel, en god sirkel fører til respekt, respekt fører til gode allierte, gode allierte fører til makt, makt fører til verdens-herredømme !
men de allierte er rævslekkere !

Jeg har hatt en dialog med Glitter, der observerte jeg et antall skrivefeil som lillebroren min kunne ha gjort bedre, og da er jeg 15år ... dette kan tyde på en travel da, men også litt snublete norsk .....

Mvh
Brennstrøm
Baron av AriCa

Påpeker som brannbil sa, Elite's allierte slækker ræv, Elite fortjener muligens førsteplassen, men mener at Arica er sterkere, har møtt langt større motgang enn de kresne og toppa stammen som bare syter !
Få se et smil a, Elite ? ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Da har du heller ikke fulgt med på de krigene Domini har tatt del i, så det sier vel like mye om deg som det gjør om meg, eller hva? ;)

De krigene dere har deltatt i har enten vært slakting av ministammer eller innblanding i en krig hvor motstanderen allerede har vært under massivt press.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
kjære barn. noen av dere mener at LAW og DOMINI er rævslikkere. javel, men det er jo deres mening. jeg har en del meninger om andre stammer jeg også, men jeg legger det ikke ut på offentlig forum. dette siden jeg er en meget høflig mann.

så til saken. jeg kan kunne snakke på LAW sitt vegne siden det var stammen som jeg var medlem i.
den største grunnen til at vi ble Allierte med ELITE, var at alle ROME stammene startet en krig med oss.
siden vi og ELITE hadde en del ROME medlemmer i "skvis" mellom oss, var det naturlig at vi snakket sammen for og unngå episoder.
men et er vel vanskelig og tro for enkelte. de hører sikkert til den type spillere som bare kjører på uten og tenke noe over saken.

og er det så vanskelig og tro at noen stammer faktisk liker ELITE?? på tross av at de er den største stammen.
jeg vet det strider mot alle deres følelser, men det er faktisk mulig.
bare fordi enkelte av dere har hatt en traumatisk opplevelse med den stammen. så er det ikke gjengs over helle V2.
jeg vet om flere spillere i V2 som aldri har blitt angrepet av dem.
og om dere blir sure for at ELITE kjører over dere. bør dere sette dere inn i hva dette spillet egentlig er.

og jeg synes dere drar parralellene til rævslikking litt langt her. om alle allierte er rævslikkere, så bør dere jo se på deres egne allianser. men det gjelder vel ikke??
 

DeletedUser

Guest
Riktig nok er vi alliert RoEm men vil fortsatt legge til et stykke informasjon.

Venn av meg med i ledelsen av ninjaz, hadde jeg god kontakt med og ofte kontosatt han da jeg bare hadde 1000 poeng.

Det jeg vil si er at da hadde overtaket på yamato krigen, de hadde også full kontroll over krigen mot RoEm, men da elite kom inn endret alt seg, dessverre så må jeg få lov og meddele at jeg tror både yamato og roem ville tapt sin krig mot ninjaz.

Om dere tviler så versegod, men dere snakker med en som vert en halvtids del av ledelsen, og vet mer om den krigen en de fleste andre her.

De få ''levende'' ninjaz spillerene hater idag elite xp;)

Er du seriøs nå? Yamato overskjørte K55/K45 grensen på 24 timer:eek:
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
den største grunnen til at vi ble Allierte med ELITE, var at alle ROME stammene startet en krig med oss.

Dette er helt feil Knallis,det var dere som ærklærte oss i krig,da dere ble alierte med Elite.

Vi fikk dette selvfølgelig skriftelig i en høflig og klar melding fra Ex-con,så dette kunne ikke vært grunnen for at dere ble alierte med Elite.

Vi hadde en Iaps oss stammene imellom som hadde fungert knirkefritt frem til dette tidspunktet
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp