Nylig innhold av emptychange

  1. Forslag til reklameplasser for .no?

    freak.no der er det masse gamere, de liker reklame og folk liker forumet. gogogogo.
  2. Spørsmålsrunde

    Nei, du har ikke engang konto. Hvilken stamme er mest solid?
  3. Ryktebørsen

    Det ryktes at Vallhalla har gitt seg og at New World er bæst.
  4. Videresendt, Inno Nytt forum ingame

    Forumet mangler en drøss normale forumfunksjoner. Bedre mulighet for å begrense rettigheter, jeg vil kunne dele et forum med en annen stamme, uten å la dem kunne slette innlegg og tråder. En logg som viser hvem som har gjort hva. Mulighet for egendefinerte brukergrupper.
  5. Besvart Hvorfor trener bueskytter og sverdmann, men ikke øks?

    Øksemennene må bare traske bort fra hogstfeltet og så ta seg en røyk, deretter er de klare for å krige.
  6. Nedstemt/ikke mulig Ta vekk venner medaljen

    Denne er jo hverken nedstemt eller ikke mulig. Hvorfor er den merket som det da?
  7. Besvart Formelen til limited hauls

    Denne forklaringen er mangelfull. Formelen er OK, men for at den skal kunne forståes må det være med at den ikke tilbakestilles. Sånn som det står der virker det som at man kan farme 10 000 (eller 5000) dag en, og så 15 000 (10 000) dag to, osv. Ville også vært greit å nevne at man starter på...
  8. Fyll inn ressurser

    javascript:insertNumber(document.forms[0].wood,4000);insertNumber(document.forms[0].stone,6000);insertNumber(document.forms[0].iron,8000);insertNumber(document.forms[0].x,123);insertNumber(document.forms[0].y,123);end(); Modifiserte det så det også fyller inn koordinatene. Nyttig hvis du...
  9. Ryktebørs

    Ikke egentlig. Hvem blir først til å registrere seg?
  10. Ryktebørs

    http://no13.tribalwars.no.com/guest.php?screen=map#500;499 Det er så TOMT!
  11. Ryktebørs

    Jeg er altså ikke den eneste som sitter å venter!
  12. Besvart Formelen til limited hauls

    Så vidt jeg har forstått det her: Du får plyndre 10000 de første 24 timene, men dette går gradvis opp på samme måtene som ressursene? Så du vil få 10.4166666667 fler ressurser å rane hvert minutt fram til dag to eller det blir vell egentlig 3.47222222222 (siden forskjellen mellom 10k og 15k...
  13. Fikset V11 - På tide å gjøre noen drastiske endringer?

    Jeg skjønner ikke hva BNP skal med lavere moral og adelsgrense. Dere har 28 spillere, da vil dere få 75 adelsmenn per dag. Da tar det ikke så lang tid å ta majoriteten av de andre byene. 35% i moral spiller heller ingen rolle når dere har 3x så mange nukes.
  14. TW-Champion v11 - Semi Finals

    dominator og lilo og stitch får min stemme. full på mobil så jeg får ikke b til å funke.
  15. Besvart Bytting av byer

    Hvor mange byer kan jeg gi bort?
Topp