Nylig innhold av jenny skavlan2

  1. DN Vs Wacked

    Jo de i Wacked, är ganska bra. Så jag ska ge de creed och trevligt att köra med de.
  2. DN Vs Wacked

    Ehm, de va väl inte inaktiva innan incsen rulla på?..
  3. DN Vs Wacked

    och det är inte heller slut
  4. DN Vs Wacked

    nu krigar vi på (giggle)(giggle)(giggle)
  5. Faktabørs

    . Ey zippy så du tycker nu att stammen ''Wacked'' Fulspelare? :crybaby: Det roliga är vi gör samma sak som er ni snor våra medlemmar tillbaka de. Du själv har fulspelat mest av alla genom backstabba OsloM, och ni starta krig mot oss så nu ska vi avsluta de här. (kyss)
  6. Ryktebørs

    ... Ryktas att fler spelare från DN börjar lämna (wasntme)
  7. Ryktebørs

    . Varför älska hitler? (puke)
  8. topp 20 stammer

    ... Det handlar inte bara allt om prem, det handlar hur man bygger och tänker.. Kan alla sluta gråta och börja va trevliga mot oss? (yes)
  9. Prisutdelinger

    . Jo de pöjkarna är rätt grymma =)
  10. Faktabørs

    . Trupper är till användas, de inte så att man kommer aldrig tappa trupper.. :hmm:
  11. Coa :)

    .adg Mesut29,peter griffin osv... på se.
  12. Ryktebørsen - V10

    . Ryktas jag söker en konto på top 20 kontakta mig på skype mesut29rockar gärna. :)
  13. Ryktebørs

    . Ryktas vi kan gifta oss ? <3 eller Jag är ju Gift med Pr0-k1d han är min gulliga man. (love)(love)(giggle)(love) Ryktas att OsloM och High tar hem segern. :cool:
  14. Coa :)

    Hejsan Jag skulle vilja pröva en norsk värld det skulle se roligt ut och så ja tänkte om jag kan coa med ngn top 20 spelare i verden 10, hoppas det är inte fel forum kontakta mig på skype : mesut29rockar (wasntme)
  15. Ryktebørs

    .. Ryktas folk skryter att de kan ta ner OsloM har inte sätt ett skit vad ni gör. så sluta skryt och börja kriga. (kyss)
Topp