Ryktebørs

jenny skavlan2

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..

Ryktas folk skryter att de kan ta ner OsloM har inte sätt ett skit vad ni gör. så sluta skryt och börja kriga. (kyss)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktet til Sharp kan bekreftes. Selv så har jeg gått ut av ledelsen og slettet kontoen min. Lykke til videre, HP spillere.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet til Sharp kan bekreftes. Selv så har jeg gått ut av ledelsen og slettet kontoen min. Lykke til videre, HP spillere.

haha er det kaos for at du ikke orket og spille mer etter og ha blitt nuket av en wysos spiller?

jeg kan avkrefte at det er kaos i high
 

DeletedUser

Guest
Nå var det ikkje bare Kenn93x som skulle slutte men også Sander, og om begge lederene I high slutter vil eg si at det er ganske kaos. Men virker som Sander skal spille igjen om han får en liten boost:d
 

DeletedUser

Guest
Nå var det ikkje bare Kenn93x som skulle slutte men også Sander, og om begge lederene I high slutter vil eg si at det er ganske kaos. Men virker som Sander skal spille igjen om han får en liten boost:d

vel, det er Sander det er snakk om, han er ikke god, eneste han klarer er og få seg opp ved enten internadling eller ved og overta kontoer.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Nå var det ikkje bare Kenn93x som skulle slutte men også Sander, og om begge lederene I high slutter vil eg si at det er ganske kaos. Men virker som Sander skal spille igjen om han får en liten boost:d

hehe så mye dritt det kommer ut av denne kjæftn da :)
Men bra du kommer med så mye idiotisk tøv som dette da :)(no)
 
Topp