Faktabørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Zippy/John Dillinger var missfornøyd med at det ikke var OsloM vs. resten :p? :LOL:
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hehe.

Fakta er nå 5(+1) store stammer på HP. Dette, dette kan bli spennende ! :D
 

DeletedUser

Guest
Svenskene kan jo ingenting.
Om jeg bare hadde spilt HP3 så jeg kunne søkt med inn i elsklingstammen DN :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at OsloM og High har mistet mange gode spillere og mange flere er på vei ut... (kyss) Til stammer som Tiger! og DN.

Håper virkelig Wysose bruker denne sjansen her, til og få et overtak i denne krigen, og kanskje rekrutere noen bra strategiske spillere.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at en viss spiller har hoppet fra stamme til stamme for og komme seg på allianse sia til nye dn :D


men hvor blei det av han nu :D hohoho
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
På HP3 kan jeg faktisk si meg enig i det. Hadde vi vært i samme perioden med farming hadde jeg derimot vært enig med Endre i at off er til for å kastes bort i starten :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Av hva jeg synes så er det vel best å ta lette gode byer i stedenfor middels svært vanskelige?

Selv om jeg ikke kan si noe da jeg elsker å nuke :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg logga på og ser en hel side med rød skrift på rapporter; stammer vi har erklært krig mot, så dere er ikke alene TBH (nod)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Kværna er isbilen, så alle som har beskyldt meg for å være den spilleren kan ta en pølse å stappe den et visst sted + Be meg unnskyldning for tort og svie.

Takk for meg.
 
Topp