Nylig innhold av white death

  1. Ryktebørs

    Vi har desverre bestemt at det er nok med en egosentrisk tulling i stammen. Og jeg var her før deg. Jeg prøvde å få deg inn under kvoten "spillere ingen egentlig liker", men den plassen hadde Sondre allerede tatt når han grunnla oss. Ble avslag på din søknad, gitt. Resten med nok poeng må...
  2. Spørsmålsrunde

    Meg. Jeg er uten sidestykke den personen som skaper mest drama innad:-P Meg. Jeg vet hvor resten av sammen bør fokusere.
  3. Tribalwars eliminering! - Disskusjonstråd

    Den tråden der var bare en litt avansert form for telling til 1000, så på ingen måte. Dette er kun en overreaksjon fra kenn93x. Trolig den eneste personen her på forumet mer selvopphøyet enn undertegnende. Så på ingen måte overraskende dog. Du hakke lov å telle nå, steng tråden moderator! Vil...
  4. Faktabørs

    Hva i alle dager? Selvfølgelig blir det en stor del av innlegget, det hele er jo forkastelig. Mitt mål vil være å farge deg som den taskenspilleren du har vist deg å være gjennom de handlinger du har gjort. Beklager, men det var du som valgte å gjøre dette, ingen har tvunget deg. Jeg kan si...
  5. Avstemning: Første intervju

    Denne avstemmmingen henger jo ikke på greip. Nå sørget jeg for at jeg ble nevnt to ganger, som er en mer de her oppe, så hvorfor kan ikke jeg stemmes over? Buuu! Dette er ikke noe en manns show, villa:-( ps Jeg ser du har tatt med real steel, men de nevnte jeg utelukkende som en nødløsning.
  6. Faktabørs

    Fakta er at jeg har lest meg litt opp på raaator saken nå, kommer med et skikkelig svar i mårra, dog vil jeg bare slenge ut at det eneste som overhodet gir meg lyst til å si noe er det faktum at du, raaator, ser at å angripe din egen stamme rett etter at du forlater den er en forkastelig ting å...
  7. Spørsmålsrunde

    Jeg, mulig melis, men holder en knapp på meg. Hvem ligger på de 5 øverste plassene til jul?
  8. Spørsmålsrunde

    Det kommer nok av at de ikke er ODAhorer. (gidder bare ikke et like langt svar som spørsmålet fortjener) Hvilken stamme utenfor topp 5 kommer til å få mest å si for verdenen?
  9. -UWR- erklærer krig

    Det merkelige her er at jeg ikke har noen som helst problemer med å forstå hva du sier, dog ser det ikke ut til at du henger med på meg.. Beklager så meget. Jeg sier ikke at du rakker ned på trådstarter, jeg sier at du i ditt innlegg refererer til TS som angripende makt, jeg skjønner at det...
  10. -UWR- erklærer krig

    Jeg ser desverre ingen humor i innlegget ditt, finner dog et smålig forsøk på hersketeknikk i form av en meme fra 2009. Dette er stjernas første tråd. Punktum. Jeg har heller ikke forsøkt å være morsom her, jeg er dønn seriøs. Her kaller Scar tråden for klein, ser du også det? Hvorfor skal...
  11. -UWR- erklærer krig

    Jeg hater ingen, tillegg meg ikke det er du snill. Jeg hater dog når erfarne spillere forsøker å drite ut våre nye medlemmer. Veldig mange spillere som stikker innom public blir spist hodet av med en gang og viser seg aldri igjen. Det at det denne gangen var Scar er tilfeldig fra min side. So...
  12. Vinne verdenen

    Kan vi diskutere oss fram til vinnerkriteriene?
  13. -UWR- erklærer krig

    Jeg synes oppriktig at du da kan mekke din egen tråd for å tute etter støtte til byen din. Hadde jeg vært TS og laget denne tråden, så kunne jeg fort slutta om scar hadde gitt mening i sitt svar. TS sin første tråd dette, kan dere venligst ta dere sammen og late som om dere er hyggelige, i alle...
  14. Topp 20 spillere

    Han blir dog aldri lenge. Jeg tror det er de store bokstavene som forvirrer han..
  15. -UWR- erklærer krig

    Jeg henger veldig godt med på hva du forsøkte å gjøre her, stjerna. Synes også det er det eneste riktig du kunne gjøre i en slik sak:-) Jeg brukte bare utrykket rop om hjelp for å male et bilde til scar, ikke for å peke nese til deg. Send meg en pm ing du, så kan jeg se om jeg har en spydmann...
Topp