-UWR- erklærer krig

Stjerna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Denne stolte stamme med hele 13 landsbyer og ca. 18.000 p har idag erklert krig mot stammen CroNos, 1 landsby og 213 p

krigen har de kalt : Kos og klem.
forumtråden heter : Nå har vi det artig.

Små barn store gleder :)
CroNos
Stjerna


PS Fortsett slik så blir dere sikkert riktig store en dag :)
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det første jeg tenkte når jeg så overskriften var; Yeeey! Litt action! Awesome! Når jeg så leste hva tråden handlet om, tenkte jeg; Herregud så kleint.. Altså, fint at dere erklærer krig å vil informere oss andre, men jeg tror nok ikke dere vil få så mye støtte ved å angripe en spiller som såvidt er kommet over nybegynnerbeskyttelsen!

Uansett, happy hunting :)
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Scar
Første jeg tenkte når jeg så svaret ditt var at dette så jo nesten positivt ut, så starta jeg å lese.
Kleint oppgulp. Eneste jeg klarer å beskrive innlegget ditt med. Anbefaler deg å starte på nytt, for i første forsøk feilet du.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar
Første jeg tenkte når jeg så svaret ditt var at dette så jo nesten positivt ut, så starta jeg å lese.
Kleint oppgulp. Eneste jeg klarer å beskrive innlegget ditt med. Anbefaler deg å starte på nytt, for i første forsøk feilet du.

En stamme på 18,000 poeng erklærer krig mot en liten ubetydelig spiller på 218 poeng. Du skjønner vel hvor dumt det høres ut, eller?
Om du i samme innlegget kan utdype hva du mene med at jeg skal "starte på nytt", så hadde det vært flott. Ikke lett å forstå når en snakker i gåter.
 

Stjerna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Scar
Første jeg tenkte når jeg så svaret ditt var at dette så jo nesten positivt ut, så starta jeg å lese.
Kleint oppgulp. Eneste jeg klarer å beskrive innlegget ditt med. Anbefaler deg å starte på nytt, for i første forsøk feilet du.

Ja, du vet jo hva du snakker om :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
La meg hjelpe deg litt på veien, ts hadde 213 poeng når han starta tråden.

Flisespikkeri. Mitt poeng består, så jeg spør deg igjen med din noe korreksjon av mindre betydning; En stamme på 18,000 poeng erklærer krig mot en liten ubetydelig spiller på 213 poeng. Du skjønner vel hvor dumt det høres ut, eller?
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ikke det at jeg skjønner helt hva som er så dumt med det, alle må jo staret en plass, dog er det IKKE det du tar opp i førstepost.

Der ønsker du de, altså motstanderen til TS, lykke til på de premisser at det var de som hadde laget posten for å skryte.
Jeg leser det stikk motsatt, en stakkar som tuter over massiv motstand.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ikke det at jeg skjønner helt hva som er så dumt med det, alle må jo staret en plass, dog er det IKKE det du tar opp i førstepost.

Der ønsker du de, altså motstanderen til TS, lykke til på de premisser at det var de som hadde laget posten for å skryte.
Jeg leser det stikk motsatt, en stakkar som tuter over massiv motstand.

Nå vet jeg ikke hvor lenge/lite du har spilt, men etter mine fem år kan jeg si at slike krigserklæringer kan se ut som lederen for den største stammen er utrolig hårsår, når motstanderen såvidt har passert nybegynnerbeskyttelsen. Jeg lurer veldig på hva den største stammen har å vinne. Håper dere ikke slår dere på brystet å sier til dere selv at dette var en velfortjent seier, da jeg forventer at dere klarer å knuse denne spilleren relativt lett, for dette synes jeg er litt merkelig.

Jeg er hverken en stakkar. Motsetningsvis kan vi sammenligne med deg som måtte korrigere meg med fem små poeng. Hvem som er stakkar kan vel diskuteres. Det virker som du tror det er meg som er den spilleren på 213 poeng, men da kan jeg si deg at hvis det var meg, så hadde vi ikke sett noe til denne erklæringen da jeg allerede hadde sendt hele denne stammen til "casual-verden" før de kunne utstedt en slik erklæring.

Kan jeg egentlig spørre deg om hva poenget ditt er med å konfrontere meg? Jeg synes det er litt duffust da det ser ut som at vi er enige at det er en meget merkelig krigserklæring.

Min førstepost handlet ikke om å ønske noen av sidene lykke til, om du leste godt nok viet jeg store deler av mitt innlegg til å vise skuffelse over krigserklæringen.
 

Stjerna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ikke det at jeg skjønner helt hva som er så dumt med det, alle må jo staret en plass, dog er det IKKE det du tar opp i førstepost.

Der ønsker du de, altså motstanderen til TS, lykke til på de premisser at det var de som hadde laget posten for å skryte.

Da bør du begynne i 1. klasse igjen ! :" Jeg leser det stikk motsatt, en stakkar som tuter over massiv motstand."

Tvert imot. Jeg ironiserer, og med smiletegn, over en stammeleder som erklære krig i den settingen vi har. ( 13 mot 1 ) og nærmest ønsker de lykke til videre.
Det var for vanskelig for deg :)
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det første jeg tenkte når jeg så overskriften var; Yeeey! Litt action! Awesome! Når jeg så leste hva tråden handlet om, tenkte jeg; Herregud så kleint.. Altså, fint at dere erklærer krig å vil informere oss andre, men jeg tror nok ikke dere vil få så mye støtte ved å angripe en spiller som såvidt er kommet over nybegynnerbeskyttelsen!

Uansett, happy hunting :)
Da har jeg understreket og uthevet der jeg mener du feiler i ditt forsøk på å latterliggjøre tråden.

Tråden er startet av han som er blitt sendt ut i krig, ikke tøffingene som erklærer denne.

Jeg kaller ikke deg en stakkar, men han på 213 poeng. Han du helt klart ikke aner hvem er, noe som er hele poenget mitt.

Dette(denne tråden) er ingen krigserklæring, dette er et rop om hjelp, altså det stikk motsatte.

Stjerna
Jeg har utelukkende svart scar, om dette var noe uklart-.-
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da har jeg understreket og uthevet der jeg mener du feiler i ditt forsøk på å latterliggjøre tråden.

Tråden er startet av han som er blitt sendt ut i krig, ikke tøffingene som erklærer denne.

Jeg kaller ikke deg en stakkar, men han på 213 poeng. Han du helt klart ikke aner hvem er, noe som er hele poenget mitt.

Dette(denne tråden) er ingen krigserklæring, dette er et rop om hjelp, altså det stikk motsatte.

Stjerna
Jeg har utelukkende svart scar, om dette var noe uklart-.-

Jeg tror ingen helt vet hvor du vil med dette. Jeg latterliggjør stammen som erklærer krig, virker som du har et meget stort problem med å forstå nettopp dette. Om du har et problem, så si ifra - så kan jeg formulere meg på en helt annen måte som er mer lettvint for deg å forstå. Send meg PM!
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Du latterliggjør stammen på feil premisser.

Svaret ditt leser jeg slik at du tror at denne tråden er en krigserklæring, noe den ikke er.

Altså, fint at dere erklærer krig å vil informere oss andre, men jeg tror nok ikke dere vil få så mye støtte ved å angripe en spiller som såvidt er kommet over nybegynnerbeskyttelsen!
Først litt fakta.
Krigsstarter er ikke trådstarter. Trådstarter er den med 1 by.

Med det i bakhodet så kan vi si at krigsstarter ikke er ute etter å informere oss om noe som helst, ei heller er de ute etter støtte. Som du så fint hentyder til ovenfor.
Min antagelse er at de ikke en gang vet om denne tråden..

Håper dette hjalp.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du latterliggjør stammen på feil premisser.

Svaret ditt leser jeg slik at du tror at denne tråden er en krigserklæring, noe den ikke er.


Først litt fakta.
Krigsstarter er ikke trådstarter. Trådstarter er den med 1 by.

Med det i bakhodet så kan vi si at krigsstarter ikke er ute etter å informere oss om noe som helst, ei heller er de ute etter støtte. Som du så fint hentyder til ovenfor.
Min antagelse er at de ikke en gang vet om denne tråden..

Håper dette hjalp.

Jeg begynner å bli litt sliten av denne molbo-mentaliteten din. Du har ikke spilt dette spillet så lenge, ikke sant? Alle som erklærer krig har et ønske om at krigen skal bli annerkjent, da å gå til krig på feil primisser og uten støtte ofte fører til at flere stammer erklærer krig for å støtte vedkommend stamme som har fått en feilaktig erklæring mot seg. Nå tror jeg neppe noen vil slenge seg med i denne krigen bare på dette grunnlaget, men jeg har sett lignende før, så hvorfor ikke. Jeg bare konstaterte at slikt var det i dette tilfelle også, at sjansen var der.

Jeg vet veldig godt hvem som er trådstarter, og hvem som er vedkommende som erklærte krigen. Mulig det ikke var tydelig nok for deg? Jeg skal understreke neste gang jeg poster et innlegg på forumet slik at du får det med deg neste gang.

Jeg latterliggjør stammen på det faktum at de er en stamme med 18,000poeng som må ty til krigserklæring for å angripe en stakkar på 213 poeng. Det er det jeg latterliggjør, noe som du ser ut til å ha store problemer med å forstå? Det ser ut som du er helt oppsatt på at min tråd handler om annerkjennelse og at stammen ikke er ute etter noe som helst. Javel, det får bli din tolkning av innlegget. problemet er at da har du ikke fått med deg hva mitt virkelige poeng er.
 

Stjerna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Atter en gang,og nu til white death; Mitt 1. innlegg var som sagt et forsøk på å ironisere på det patetiske ved å erklære meg krig. Det var overhode ikke et rop om hjelp.
forøvrig kan jeg opplyse om at jeg har spilt TW siden april 2009
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
tCp90.gif
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det har aldri kommet noe krigserklæring, Scar.
Iallefall ikke offentlig, som det virker som du tror. Mulig jeg og WD misforstår deg nå, da beklager jeg.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg henger veldig godt med på hva du forsøkte å gjøre her, stjerna. Synes også det er det eneste riktig du kunne gjøre i en slik sak:)
Jeg brukte bare utrykket rop om hjelp for å male et bilde til scar, ikke for å peke nese til deg.

Send meg en pm ing du, så kan jeg se om jeg har en spydmann eller to å sende deg. Må jo prøve å vinne når det først er krig vøtt:)

Scar.
Jeg gir opp, du har helt rett i alt. Jeg tar feil.

Mvh
Bambam
 
Topp