Søkeresultater

  1. Ziggi

    v8 - En ikke akkurat spennende verden.

    Føler virkelig for å si det her. v8 er blitt som mange andre verdner på .no har blitt, en veldig kjedelig verden der det er 2-3 stammer som har noe størrelse på seg som er overlegne i forhold til resten av stammene. Når TSFS og 3.14 som er de to største stammene inngår en ally er det jo...
  2. Ziggi

    Krigserklæring fra 3.14

    Så da blir det litt fart på v8, når mange av de største stammene er innvolvert her.
  3. Ziggi

    "Liker" ( Facebook)

    Det hadde vært så fint om tw kunne lagd en knapp på hvert innlegg på interne stammeforumer og her på offentlig forum som het "liker", sånn som det er på facebook:) Det hadde vært så kult:)
  4. Ziggi

    Jeg trenger stamme.

    Jeg er i k43. Jeg legger ikke ut søknad her, men send meg melding om du er interesert så skriver jeg en søknad til deg. Jeg har god erfaring med tw, har spilt på v1,v2 og v4 tidligere, nå spiller jeg bare på v4. Jeg har 160 poeng, det er lite men det forandrer seg snart(A)
  5. Ziggi

    Ziggi,Nolaw vs Kermit

    Side 1: Tribes: Players: ziggi Nolaw Side 2: Tribes: Players: Kermit Timeframe: For alltid Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 3 Side 2: 0 Forskjell: 3 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 12,598 Side 2: 0 Forskjell: 12,598...
  6. Ziggi

    TNR

    The nameless renegades på verden 4 også da,jaha.... Fake...;o? eller er det de samme folka?
  7. Ziggi

    Artige uttrykk.

    Jeg trenger og høre noen "festlige" utrykk;) kjeder meg litt:)
  8. Ziggi

    hvor mye er klokka?

    ????? pliis si det jeg må spise middag kl.17.00
  9. Ziggi

    Ziggi

    søker stamme;P trenger stamme på verden 3 bare si ifra her tar det beste som kommer opp;P
  10. Ziggi

    Ziggi søker stamme

    Twstats: Verden Rang Spiller Poeng Landsbyer Stamme NO1 733 ziggi 211,195 27 VoN! NO2 789 ziggi 55,938 6 -Rome- har hatt mer poeng på verden 2 tidligere men jeg var omringet av Domini og Yamato. det var nesten bare jeg og en spiller som heter Donnes der oppe,vi klarte noen måneder men...
  11. Ziggi

    Novi

    hva har skjedd med dem? bytta navn til wind.... noen som vet noe om det?
Topp