v8 - En ikke akkurat spennende verden.

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Føler virkelig for å si det her.

v8 er blitt som mange andre verdner på .no har blitt, en veldig kjedelig verden der det er 2-3 stammer som har noe størrelse på seg som er overlegne i forhold til resten av stammene.

Når TSFS og 3.14 som er de to største stammene inngår en ally er det jo helt klart hvilke stammer som kommer til å være størst og best på v8.

Dette gjør verden utrolig kjedelig siden det ikke blir noen spenning. Alle vet at TSFS og 3.14 vinner det som er av kriger.

Det at ingen stammer tørr å gå imot disse to stammene er utrolig kjipt å se...

Det er derfor vi i TD ble med -PLAY- på krigen mot 3.14 og TSFS, fordi vi håpet på at vi kunne gjøre v8 litt jevnere og ikke bare en kjip verden hvor TSFS og 3.14 kunne gjøre som de ville.
Dessverre oppløste -PLAY- seg, men noen få av medlemene derfra kom over til oss for å fortsette krigen mot TSFS og 3.14 i en annen stamme.
Selvom -PLAY- ble oppløst fortsatte vi krigen. Vi har fått med oss noen få stammer til, men allikevel har TSFS og 3.14 veldig mye mer poeng og byer enn oss.

Oddsen peker ikke akkurat vår vei, men vi går fortsatt til krig fordi vi vil lage litt spenning, men når noen spillere skal feige ut og gå over til motstanderen bare fordi vi får litt motstand ødelegger det utrolig.

Man kan ikke bare gå med vinden hele tiden, man må gå i noen kriger som ikke alltid virker så lette å vinne.
Hvis man hele tiden skal holde med det største partiet vil man ha det ganske kjedelig og enkelt på tw.

Jeg synes og tror egentlig de fleste andre også synes at det er greit å få en utfordring innimellom, så får man litt action:)!

Grunnen til at jeg skriver denne posten er at jeg vil at flere stammer skal hjelpe til i krigen mot 3.14 og TSFS.
Dere kan ikke bare stå og se på at de tar alle byene våre. Vi blir tomme en gang vi også.. Hvilke byer skal de ta da?
Jo, da finner de nye stammer å ta byer fra.
Så dere burde egentlig ta et valg nå.
Skal jeg bli med i krigen mot 3.14 og TSFS nå og ha en mulighet til å seire sammen med de andre stammene?
Eller skal jeg stille meg i køen for å gi bort byene mine:eek:?
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå er det jo som du sier - dere som joinet krigen fordi dere ville gjøre verden jevnere. Vi hadde en IAP som funket bra. Jeg og noen andre hadde godt samarbeid med noen i deres stamme. Så det å bli backstabbet slik var ingen god følelse å sitte med.

Til tross for dette viste det seg at backstabbingen gjaldt dem som ikke hadde samarbeidet - de vi hadde null kontakt med. Det var slik, at de som du nevner gikk over pga litt motstand, aldri ville ha denne krigen. Det at de kommer over til oss står det respekt av. De står for det samarbeidet som var der. At du skal nedgradere det til "pyseatferd", at de velger letteste vei ut. Sikker på du vil stemple det slik? Det viser jo at du ikke har hatt oversikt over det som egentlig har vært.

Dere var i krig med WN etter hva jeg husker og vi var 3-4 sterke spillere hos oss som hjalp dere godt der. Faktisk var det en hos oss som laget en god angrepsplan som var godt koordinert. Og det er vel delvis grunnet dette at de som har kommet over til oss - har kommet over til oss.

Og det har jo også vist oss at den IAP'en med dere var ikke noe sterk. Dere tenker taktikk. Vi tenker lojalitet. Og de som virkelig var verdt å jobbe med hos dere - de har vi fått over til oss. Noe vi er veldig glade for. Vi sier jeg... Jeg mener jeg. Skal ikke snakke på min stammes vegne da jeg ikke er diplomat eller noe annet enn en vanlig spiller. En vanlig spiller som har hatt dette samarbeidet på nært hold og som er takknemlig for at disse spillerne ville samarbeide enda nærmere ved å joine oss.

Dere tenkte taktikk, dere failet.

At verden blir kjedelig og forutsigbar? Nja, si ikke det. Poeng er faktisk ikke alt. Mindre stammer har mye å fare med - så lenge spillerne der har noe å fare med. Andre mindre stammer er fullspekket av noobs, og er fint å se at det er disse vi kriger mot og ikke stammer som har spillere som er verdt å samarbeide med.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
TSFS og 3.14 kriger som en stamme per dags dato. Dette er for vi vet at vi er på vei inn i en inaktivitetsperiode som angår eksamen, ferier o.l. Som TSFS' diplomat vil jeg bare nevne at diplomatiet ikke kommer til å endre seg ift. 3.14 på en lang, lang tid.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi failet?

Vi har failet allerede?

Det er gått over en spiller fra oss til dere og det var Rick Ross.
Han var for å samarbeide med -PLAY- og gå til krig mot dere, så der tok du litt feil.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
TSFS og 3.14 kriger som en stamme per dags dato. Dette er for vi vet at vi er på vei inn i en inaktivitetsperiode som angår eksamen, ferier o.l. Som TSFS' diplomat vil jeg bare nevne at diplomatiet ikke kommer til å endre seg ift. 3.14 på en lang, lang tid.


Nettopp derfor vi vil ha dere vekk:)
 

DeletedUser

Guest
Takk til trådstarter. Jeg er helt enig i at v8 blir ødelagt av slik tribalhugging.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det tilbudet utgikk vel for en måneds tid siden?:eek:

Regnet ikke med noe annet.... :p

Syns nå at dere skøt dere selv ganske kraftig i foten mtp at dere brøt Iap'n dere hadde, uten at jeg vet mer om hva som lå til grunn for "backstabbinga" Men i bunn og grunn har dere vel bare dere selv og takke for den "konflikten" dere har havnet oppi ;) Så slik en "sytetråd" om jeg får kalle det det, blir bare patetisk...

Men jeg tillater meg selv å ønske deg og dine all hell og lykke selvom :p
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tror du misforstår litt;P

Jeg lagde ikke denne tråden for å syte;P

At vi er i den konflikten vi er i synes jeg fortsatt er riktig og jeg hadde tatt det samme valget om jeg hadde måttet gjøre det igjen:)

Meningen med tråden er å få andre stammer til å gå imot 3.14 og TSFS:)

Det er bare vår feil at vi er i denne konflikten, men jeg mener at det var det beste valget vi kunne ha tatt, for om vi hadde tatt det motsatte valget av det vi gjorde og brøt iapen vår med -PLAY- og hjalp 3.14 og TSFS istedet er jeg helt sikker på at vi hadde vært de neste på lista etter de var ferdig med -PLAY- .

Takk for lykkønskningen:)
 

DeletedUser

Guest
Støtter TD fullt ut i krigen, dere sku bare ha sedd det dere har sett litt før, så vet jeg ivertfal om 1 stamme som ville vært 100% med på krigen ;)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Et bedre valg hadde jo vært å gå mer korrekt frem i fht den diplomatiske avtalen som forelå der. I stedet for å backstabbe. Men resten som du står for, det er helt greit i grunn - dette er et spill og uten utfordringer blir det jo kjedelig i grunn.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Artig innlegg Ziggi, dog en ting jeg begynner å se meg lei på er den evigskvaldrene noobgjengen på server etter server... De makter ikke å kjempe ingame så dem drar det ut på forum og hyler etter hjelp hos andre. Håper på en massrage mot stammen som banker dem.

Men min erfaring er at det sjelden skjer noe som har betydning over tid. Dere blir nedadlet, forsvinner fra forum, dukker opp på neste verden og driter dere ut igjen.

Jeg er veldig enig med deg i ditt budskap da, men hvorfor hørte ikke dere på Fetish da dem fridde til v8 om hjelp mot oss? De trengte deres hjelp da, nu står dere for tur. Situasjonen kunne vært annerledes hvis dere tok andre valg?

Har ett dikt for anledningen, til ettertanke for dere :)

Først tok de kommunistene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke kommunist.
Deretter tok de fagforeningsfolkene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke fagforeningsmann.
Så tok de jødene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke jøde.
Til slutt tok de meg. Men da var det ingen igjen til å bry seg.

~av Martin Niemöller
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Søtt dikt.

nei, jeg er ikke spessielt god ingame, det skal jeg ikke skryte på meg.

Liker å skrive på forumet og blir for ivrig avogtil:eek:

Er ikke så engasjert som det kan virke som.

Kjeder meg bare avogtil:)

Men om vi feiler må vi vel vente litt før vi avgjør?
Dere kommer vel til å føle dere ganske driti ut om dere skulle komme til å tape denne krigen når dere sier at vi blir så enkel match.
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er ikke om dere failer, men om hvor lenge dere holder ut;)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men om vi feiler må vi vel vente litt før vi avgjør?
Dere kommer vel til å føle dere ganske driti ut om dere skulle komme til å tape denne krigen når dere sier at vi blir så enkel match.

Jeg mente ikke i fht om dere vinner krigen eller ikke. Men at dere har failet i tanken om å backstabbe er bedre enn å fortsette det som kunne ha vært et godt samarbeid.

Har heller ikke påstått dere er en enkel match. Dere har da gitt meg litt å gjøre på de siste dagene da ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir jo ikke akkurat vanskeligere og krige mot stammer der man har medlemmer som angriper uten disse tingene som er tiltenkt og ta rotta på murer eller bygninger heller da - så en liten kompetanseheving blant egne medlemmer hadde kanskje gjort at man ihvertfall hadde en sjanse til og endre på utfallet... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Må si meg enig!

Den eneste verdenen jeg syntes det var bra og spille på var v
.

Der var det krig mellom alle sammen nesten, noe som gjorde det for andre små stammer og bli gode!
 
Topp