Søkeresultater

  1. Karmany

    v1 champions Nye kamper

    Paalodin - Kkire5 Paalodin er kongen av desse to. Litt i tvil sidan Paal er Liverpool-fan. Grim Reaper - Knusern65 Tommy er meir aktiv enn kva Kenneth er på div internettsider, so heilt klart han. magic dude - lowenan Close call til Ole her. Serpico - Sau med magesjau Kjenner...
  2. Karmany

    Battlefield 3

    Karmany på pc!
  3. Karmany

    Ryktebørs

    Vel, ikke da en spiller bruker mix-byer over alt stort sett. Da burde en bjelle ringe. :)
  4. Karmany

    Ryktebørs

    Nei, jeg har snipa 2-3 ganger også. P.s. Hadde ikke tropper som rakk frem. Sniper ikke med nukes. :)
  5. Karmany

    Ryktebørs

    Jeez.. jeg vet godt hva det betyr, og bruker det da det trengst. Du må ikke skylde på meg om du ikke har merka att du har blitt snipa. :) Og funnyboy/windsy, du vet ikke hva som skjer her.
  6. Karmany

    Ryktebørs

    Yeap I did. :cool:
  7. Karmany

    Ryktebørs

    Hehe, enig der winterweird. Du virker jo som en som faktisk er litt sakelig og kommer med argumenter og ikke tull. Jeg gidder ikke diskutere mer om det, for da blir det bare Ja-Nei krangling. :)
  8. Karmany

    Ryktebørs

    @winterweird Vi har ulike syn på ting, men det er vel ikke så merkelig siden vi er fiender. ;) @***K2*** Hva babler du om da? Det er bgm jeg snakker om, om du ikke skjønnte det.
  9. Karmany

    Ryktebørs

    La oss dra frem dine påstander: 1 -Vi sliter med teknikken 2 -Alle vet det 3 -Vi kan ikke sende gode tog 4 -Vi kan ikke snipe 5 -Vi gir ikke nok motstand 6 -Du får ikke brukt "TW-Kunnskapene" dine. Vel? 1 Vi sliter ikke mer med teknikken enn dere. Jeg vil påstå att dere sliter mer enn...
  10. Karmany

    Ryktebørs

    Jeg er glad i alle jeg. :)
  11. Karmany

    Ryktebørs

    Vel, BOS tok den avgjørelsen etter att han stakk fra BOL. Må dere ha det inn med teskje for å skjønne det?
  12. Karmany

    Ryktebørs

    Du har (f)ryktelig rett. :p
  13. Karmany

    Ny spenningskrig

    @Lykke Selvsagt er det viktig med samarbeid, det har jeg aldri sagt! Men om det ryker så mangen spillere som det gjorde med BuRn, så blir det likvel ett hardt slag. :)
  14. Karmany

    Ny spenningskrig

    "Spion"? Gjelder å sparke de riktige folka da, HFO. :p
  15. Karmany

    Ny spenningskrig

    Finn frem ett speil ;)
  16. Karmany

    Ny spenningskrig

    Haha? Dere går mot MD i diskusjonen, jeg kommer og slår spikeren på hodet og så går du mot meg og sier att størrelse er alt vi tenker på? Det er da faktisk du som drar størrelse frem over her :rolleyes: Du nevner heller ikke att vi kriger mot flere enn dere. Det er som om New Zealand påstår att...
  17. Karmany

    Ny spenningskrig

    Herregud. Om de mister spillere mister de slagkraft. Greit nok att prosenten med spillere lojale til ledelsen stiger, men de faller i både styrke og størrelse.
  18. Karmany

    pc trøbbel

    @Mr. GAW Det er morsomt en gang.. @Dr. McQ Har du skjekket om kabelen er defekt?
  19. Karmany

    pc trøbbel

    Du kjører ubuntu og putter en tcp kabel (internett?) inn i pc'n uten att no skjer. Hva forventer du skal skje? Og hvorfor i alle dager skal du ha nytt hovedkort? :p
  20. Karmany

    SQL Injection

    Fannt den med guest-guest! ;)
Topp