Søkeresultater

  1. S-E, S-E-A Vs Olymp

    Hjetland folk?!? Jeg er best, jaja, men alikavel... JEG HATER S-E! GO OLYMPOS! Glemte å sitere -.- Endelig! :P Glemte å sitere enda en gang *host*
  2. Hjetland, is Quitting :(

    Flott :) Så fint at alle svarte meg :) Men uansett dere som tar byene mine, jeg hadde ikke vært inne på kontoen på en måned, og IBB avsluttet KVen av meg 10 dager før jeg var inne siste gang og da var alle troppene mine hos "allierte" :) Kommer til å savne alle! Men andy, jeg kunne ha...
  3. Hjetland, is Quitting :(

    Da er tiden for meg over på hele Tribalwars, har vært særdeles skuffet over IBB, Benny3 og Lord Beaverbrook og selvfølgelig S-E som jeg alltid vil hate for svike som de ga meg :/ Men-Men... Vil takke alle de hyggelige folka jeg har møtt, og vil ønske dere alle lykke til videre. PS: S-E, gled...
  4. Ny top 15 stamme :)

    Lol... Krangler dere om hvem som har høyest OD? LOL... vel, sjekk artikkelen Hjetland is Quitting :P
  5. Ny top 15 stamme :)

    Vil bare gjore dere oppmerksomme paa at 19messi19, thelol101 og de som har skrevet at de er paa S-E sin side har enten en allianse med stammen, eller saa er de medlemmer i s-e :P
  6. Søker medlemmer til stamme!

    Hmm (...) Faatt med deg flere da???
  7. Hello!

    (...) :P
  8. Premade stammer?

    Hehe... Tenkte aa gaa med noen kamerater jeg da :) Danne en super stamme ;) Neida :P Vi faar naa se... (...)
  9. Ny top 15 stamme :)

    flere nooooobs her :)
  10. FKR borte - hva skjer?

    Synes brann2006 har best humer jeg ^^ Men uansett... Nok OFF-TOPIC!!!
  11. Ny top 15 stamme :)

    Jaja Tssst igjen :) Uansett, er ikke du paa alliansen sin side du??? Sviker! :mad:
  12. Ny top 15 stamme :)

    Tssst... Dreeeaaam on noob
  13. Ny top 15 stamme :)

    Samma det vel :D
  14. Ny top 15 stamme :)

    Da er jeg tilbake med litt info :) S-E og S-E-A er på BOL's side, andyandy97 fikk dem frelst (han er maktsyk) og nå er de totalt hjernedøde ;) Men Timmilee gikk over til Olymp, ikke S-E XD Det var flotte nyheter jeg våknet opp til :)
  15. Ny top 15 stamme :)

    Da er vi i North klare til å ta over v1 sammen med Alliansen ;) Men vi søker enda store spillere, aktive medlemmer og vi har "Spam" som fiende XD Ojjj... Blant annet så er S-E familien også fiende, / fikk de ødelagt ^^ :D Så nå sitter vi på forumet å chiller'an mens vi venter på rapporter fra...
Topp