FKR borte - hva skjer?

DeletedUser

Guest
du kaller deg for småunge..

HEHE, Er bedre å kalle seg småunge på tw å ha litte "forentningstpres" slik at jeg kan overaske en å si at jeg er en gamel ruttinert spiller og ha de forventningene ;)

Så ja, på tw kan jeg godt være en "småunge" :D
 

DeletedUser

Guest
Til, og med Olymp eier HVIB alle di der er rett og slett dårlige Bol eier jo hele ib familien...:cool:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Off topic again? Viss dere ikke har noe å si som henger sammen med topicen, så vennligst shut up ;-).
 

DeletedUser

Guest
haha må være kjekt for ib dette da.. lol

Gikk imot BOL med begge renegades stammene i ryggen - nå har dem ingen av dem :D
 

DeletedUser

Guest
Off topic again? Viss dere ikke har noe å si som henger sammen med topicen, så vennligst shut up ;-).

du er ikke akkuratt on topic når du klager på at andre er off..:p

on topic:

ser ut som Renegades er en utdødd rase... først skifter TNR navn så er FKR vekke og TVR skiftet til ÅsVo.

Renegades is over and out..
 

DeletedUser

Guest
Nå kommer det vel masse unger som stifter Wannabe renegades stammer, bare vent. Skjer alltid når store stammer blir oppløst -.-
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Haha ja, du får komme og ta meg da :D vil vel si at du er den typiske iber, liten og dårlig og gir et dårlig inntrykk av de bedre og hyggelige spillerne som det finnes noen få av hos dere. Ib er fyllt til randen av pubertale og hormonelle unger (ja, som deg banepuppy) som mangler virkelighetsopfattelse. Lurt trill rundt av poeng, og at en stamme rekrutterer all rubbel og møkk som ikke har hodet helt på plass er faktisk ikke en bra ting, selvom det ser bra ut i deres øyne. Trist ib har blitt en slik stamme, for de var blant de beste på denne tiden i fjor, inntil de som sakt ble oversvømt av idioter og småunger.

ikke undervurder Banewolf. ;)


Nå kommer det vel masse unger som stifter Wannabe renegades stammer, bare vent. Skjer alltid når store stammer blir oppløst -.-

....som TNT :rolleyes:
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du er ikke akkuratt on topic når du klager på at andre er off..:p

on topic:

ser ut som Renegades er en utdødd rase... først skifter TNR navn så er FKR vekke og TVR skiftet til ÅsVo.

Renegades is over and out..

hvem sier at vi er utdødd?:D vi er her enda, bare ikke på .no:D
 
Topp