Søkeresultater

  1. Svartråd for Tribal Wars-lotteri [NOV 17]

    Gullmynter. Lord Gandreas
  2. Top 10 Stammer

    pen liste! :)
  3. Rate en spiller!

    XeneX Poeng: 7 Du har 131K poeng, men har vokst litt på internadlinger. OD: 5 55 plass på OD ranking med 167K. Denne kunne vært høyere kanskje? Rykte: 2 Har aldri hørt om deg før jeg starta å spille med...
  4. Capes vs. 7BULLS

    Så det er negativt at Lederen i Capes tar på seg kontovakter for alle for å hjelpe til å komme med tips og råd til spillerene våres i stammen :S? Om du mener det er feil, så lurer jeg litt på hvordan lederstilen din er :)
  5. Capes vs. 7BULLS

    den kommentaren der var bare tåpelig blacki... du vet tydeligvis ikke så mye om stammen våres når du sier Black Rose styrer alle i stammen :) Da må du virkelig gå over den såkalte "informasjonen" din igjen å gjerne gi oss bevis som sier det motsatte av det jeg sier :)
  6. Capes vs. 7BULLS

    Må nok si meg enig der jah :P skulle lett vært på ferie lenger jeg :D Men å pøse videre med gamle statistikker nå er egentlig bortkastet, for nå er det en helt "ny stamme" som er dannet, og da er tiden heller inne for å få noen nye og mer rette statistikker :) så 7BULLS, gratulerer med en fin...
  7. Ryktebørsen

    offa :S dette er jo som en walk in the park :S snart er vell spilleren vi adler hevet ut av 7BULLS for å unngå dårlig statistikk tenker jeg ;)
  8. Funny Mails

    ariel the guardian den 17.07. klokken 23:37 Heisann! Det er med stor medfølelse at jeg desverre må viderebringe den triste nyheten om at din adelsmann i dag den 17.07.10 kl. 13:19, ble funnet død av streifvakten, hengende fra muren. Vi har nå konkludert med at han har tatt selvmord. Det...
  9. Prisutdelinger

    Får sette opp en liten en jeg også da :) så kanskje flere tar bladet fra munnen å kjører på med flere lister :D Mest respekterte spillende spiller 1. Black Rose 2. Pointwhore 3. Unknown Soldier Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1. Leon Trotsky 2...
  10. K76

    jeg hjelper snowy med å nuke bort stacken din jeg da <3
  11. Fornærm Personen Over Deg v2.0!

    Går heller på morpa te point enn deg kjære <3
  12. Fornærm Personen Over Deg v2.0!

    Kitty! ej ville ikke Fitt Tatta di på en dårlig dag engang!!:eek:
  13. Fornærm Personen Over Deg v2.0!

    point... hører du sliter med pingehekken for tiden....
  14. ShadE v.s Capes & co

    **NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:02 **NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:14 **NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:26 **NOBLE** (663|565) henningr1 F19.6 10:18:37 Må ikke svelge for vrangt no snowfire :P er ikke feilfri dere heller ;)
  15. Dream On, I'M ALIVE!

    Han sier bare hva han faktisk gjorde med arnold schwarzenegger... han sier ikke at han skal gå solo med kontoen han har på v4 nå. det er det jeg vil fram til ;)
  16. Dream On, I'M ALIVE!

    Kan hende ej tar feil nå blacki99, men mener å huske at shaman matozan sa han skulle spille solo på v5 :S? kan ikke huske noe plass hvor han skrev at han skulle gå solo på v4 :S? om jeg tar feil, så gjerne kom med beviset som viser det =)
  17. Dream On, I'M ALIVE!

    nja... er nok flere som har startet opp uten noe støtte egentlig(du tror bare at du er fryktet av alle) . men støtte trengte du, sier du fordi du var kun ombringet av folk fra 100 000 og oppover er vell ikke noe å beskymre seg over når det er noe som heter 20:1 regel ?.:eek: Nei tror du nok...
  18. Dream On, I'M ALIVE!

    Han er stacket til de grader ! En i stammen speidet byen han på ett tidligere tidspunkt, og alt gikk tapt (sendte 1500 speidere og moralen var ca på 80%). på dette tidspunktet var zanmato her ca 2000 poeng om jeg husker rett. Så flere av byene hans er nok per i dag også stacket. Så at han...
  19. TW-teamet handlingslammet

    ej tror dette bare er en liten aprilspøk jeg:p
Topp