Søkeresultater

  1. -sonic-

    Rate Spilleren Over

    synes personlig det å ikke har farmet på 2 mnd er 10/10 for mitt eget velvære
  2. -sonic-

    Rate Spilleren Over

    Det står jo rate spilleren over, og da er jo jeg han over for neste som kommenterer. Er det ikke det hele tråden går ut på?
  3. -sonic-

    Rate Spilleren Over

    Lucky luck Poeng: 121.042 Rangering: 24 Beseirede motstandere: 407.782 (43.) Stamme: +} Poeng <5/10> Helt greit dette. Stamme <1/10> er en stamme med bare deg og en du innadler. ikke mye å si. OD <5/10> ikke angrepet noe særlig, men har litt ODD uten å miste byer og det er jo ikke så ille...
  4. -sonic-

    Ryktebørsen

    Bra valg, deff er OP
  5. -sonic-

    Ryktebørsen

    blir jo fortsatt litt dumt å melde på andre for å gjøre ting man selv gjør
  6. -sonic-

    Ryktebørsen

    hmmmmmm
  7. -sonic-

    Ryktebørsen

    det er ett brudd på IAP å planlegge aksjon og merging, man planlegger ikke en aksjon på en stamme man har ett diplomatisk forhold til. Det er ikke vits i å late som vi var skurkene denne gangen
  8. -sonic-

    Ryktebørsen

    Hvordan kan det at vi fant ut at vi skulle bli backstabbet være uten videre? IAP med VL var jo opprettholdt helt fram til dette tydelige bruddet på den.
  9. -sonic-

    Ryktebørsen

    Det at akkurat den støtten som var der i dag tidlig var spontan kan jeg tro på, men alt som har med merging og sammarbeid mellom dere og VL er fakta
  10. -sonic-

    Ryktebørsen

    skal du fortsatt late som dette ikke var fakta konrax?
  11. -sonic-

    Ryktebørsen

    Jeg vet det var planlagt, og du vet det var planlagt med merging. så hvem er det du prøver å lure?
  12. -sonic-

    Ryktebørsen

    ingen i trs har gått opp i ODD, og nekter å tro troppene døde hos DK, så nå kan du slutte med grininga
  13. -sonic-

    Ryktebørsen

    hvordan gikk da trymy opp 70k i beseirede motstandere som støtte i dag? ikke drit deg ut
  14. -sonic-

    Ryktebørsen

    Alle vet dette var planlagt, dere hadde støtte fra trs i deres byer klokka 8 i dag tidlig. Ikke spill offer når det var dere som skulle spille skittent, blir alt for dumt gutta.
  15. -sonic-

    V21 - Faktabørsen

    men når de først støtter hverandre er de generøse med troppene http://gyazo.com/ecfc1f9b0b9e7f8a040091cc7e23aa71
  16. -sonic-

    Spørsmål og svar

    Kan noen forklare hvordan farmelimit reset tingen fungerer?
  17. -sonic-

    V20 - Spørsmålsrunde

    alt for mange, seier blir servert på sølvfat, alt annet en ally med broderstammen gjør bare verdenen utrolig ensidig. Noe de er fullt klar over.
  18. -sonic-

    V20 - Faktabørsen

    Det er jo ganske utrolig at alle vil være allierte med dem etter å se vinnerkravet
  19. -sonic-

    V20 - Faktabørsen

    så du likte toget mitt benja? (kyss)
  20. -sonic-

    Topp 25 spillere

    jeg startet jo 40 dager senere en de andre da :(
Topp