V20 - Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg ser hva du leser. Men hvorfor ga dem aldri info om det alt jeg evt er at vi spurte om litt def anyways mest unfair verden som har vært ^^

Synes nå du fortjener et svar på hvorfor jeg personlig ikke likte alliansen.

1. Nesten samtlige spillere i AV/AM ble forespurt om støtte i byer hos SG, der de fleste ikke fikk noe informasjon om hva som skjedde.
2. Hadde en rotete dialog med BD, der de startet å spørre om jeg kunne ta en by, siden skulle jeg bare nuke en annen spiller, og plutselig fikk jeg beskjed om at de holdt på å adle samtlige 3 byer vi hadde snakket om, inkludert den jeg skulle kunne ta. DA forsto jeg raskt at de kun trengte mine nukes, og ville ta byene selv. Hadde da 2 minutter på meg på å få avbrutt angrepet mitt, noe jeg gjorde og de feilet.
3.(Viktigste) Vi trodde vi skulle hjelpe den mest faire stammen, men fikk fort info fra diverse hold om at dere drev ganske så stygt spill, noe som ble bekreftet med bilder av meldinger av involverte spillere, som var blitt utnyttet. Her var Tor Henrik bare et eksempel på disse, som jeg trakk frem, da jeg følte det kanskje skulle holdes skult siden jeg fikk det fortrolig på pm.

Når slike ting skjer så får man et dårlig inntrykk av sin allierte og tilliten svekkes, jeg vet det har skjedd noen ting i utopia som ikke er bra, men jeg vet også om noen spillere i begge stammer som jeg vet er faire, her har Utopia ut fra min viten flest slike medlemmer. Derfor var jeg personlig for at vi skulle kvitte oss med SG som alliert og heller satse på Utopia. Ingen av stammene er perfekte, men det er blitt den normale situasjonen. Og da er det egentlig bare å gå for den stammen der tonen er best og som gir beste mulighetene, og siden man ikke vet noe sikkert så blir det litt gamling, og litt opp til tilfeldigheter.
 
Sist redigert:

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det angående Tor Henrik er ren løgn og kan ikke huske noen andre som er i nærheten av stygt spill
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vell det er aldri sikkert at folk snakker 100 % sant, men tw stats bekrefter litt, samt at når du får inn lignende saker fra flere andre spillere så starter man å se et mønster og man velger selv om man vil tro det eller ikke. Jeg må innrømme at jeg så fint en tråd i det jeg har fått og hørt av informasjon og er ikke missfornøyd med avgjørelsen vi gjorde, på tross av at jeg mistet litt i dag. Det betyr allikevel ikke at jeg ikke respekterer dere som stamme og spillere, eller at jeg ikke setter pris på en god aksjon.

Nicehunter antyder at han manglet informasjon om hvorfor vi valgte å forlate stammen og jeg gav han det, kan ikke si dine kommentarer(MadWorld) tilsier at vi gjorde noe feil valg. Du står bare sterkt på ditt og sier alt er løgn, mens vi har bevis på at dere har spilt stygt, noe også utopia gjorde mot Ram77. Men de innrømmet at de hadde gjort en stor tabbe der. I mine øyner er dine kommentarer bare en bekreftelse på at kanskje du står i spissen for disse avgjørelsene. Se siste linje på fra meldingen fra Tor Henirk ;)
 
Sist redigert:

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Fakta er at Utopia har fått så mange allys at den alliansen kommer til å knuse all motstand, å når det er bare den alliansen igjen kommer dem til å fjerne 1 og 1 ally og vinne verdnen lett.

så lenge NESTEN ALLE top 10 stammene er på deres side så går det nok fort!

Gratulerer UTOPIA med V20 seieren!
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at Utopia har fått så mange allys at den alliansen kommer til å knuse all motstand, å når det er bare den alliansen igjen kommer dem til å fjerne 1 og 1 ally og vinne verdnen lett.

så lenge NESTEN ALLE top 10 stammene er på deres side så går det nok fort!

Gratulerer UTOPIA med V20 seieren!

Det er jo ganske utrolig at alle vil være allierte med dem etter å se vinnerkravet
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at Utopia har fått så mange allys at den alliansen kommer til å knuse all motstand, å når det er bare den alliansen igjen kommer dem til å fjerne 1 og 1 ally og vinne verdnen lett.

så lenge NESTEN ALLE top 10 stammene er på deres side så går det nok fort!

Gratulerer UTOPIA med V20 seieren!

Hva i alle dager er det du snakker om? Vi har aldri forsøkt å skjule vårt diplomati, og det er ei heller overlegent på noen måte. "Nesten alle topp 10-stammene?" Det er IKKE fakta. Fakta er at vi har like mange allierte som SG, iallefall etter at GK trakk seg.

Om du mener at UTOPIA har vunnet har du virkelig null spillforståelse. Det er så langt ifra sant at jeg brekker meg.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Bare vent å se om 3-4 måneder, viss det går så lenge.


lett habbomannen, hvor er det du klør deg på v20?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vell det er aldri sikkert at folk snakker 100 % sant, men tw stats bekrefter litt, samt at når du får inn lignende saker fra flere andre spillere så starter man å se et mønster og man velger selv om man vil tro det eller ikke. Jeg må innrømme at jeg så fint en tråd i det jeg har fått og hørt av informasjon og er ikke missfornøyd med avgjørelsen vi gjorde, på tross av at jeg mistet litt i dag. Det betyr allikevel ikke at jeg ikke respekterer dere som stamme og spillere, eller at jeg ikke setter pris på en god aksjon.

Nicehunter antyder at han manglet informasjon om hvorfor vi valgte å forlate stammen og jeg gav han det, kan ikke si dine kommentarer(MadWorld) tilsier at vi gjorde noe feil valg. Du står bare sterkt på ditt og sier alt er løgn, mens vi har bevis på at dere har spilt stygt, noe også utopia gjorde mot Ram77. Men de innrømmet at de hadde gjort en stor tabbe der. I mine øyner er dine kommentarer bare en bekreftelse på at kanskje du står i spissen for disse avgjørelsene. Se siste linje på fra meldingen fra Tor Henirk ;)


har ikke jeg alt beklaget for det som har skjedd benja? Det er btw madworld og meg som står i spissen ja. Vi vet at det som skjedde med tor henrik er galt. Det han mener er løgn var det du skrev ^^ Vi har ikke planlagt noen backstabb på allierte. Ellers skriver han mye feil da. Vi krever ikke online tid til personer. Om dem velger og sende slik med sin søknad for sådan være men ikke la det gå over til oss etterpå.

Alle gjør feil vi har våres utopia har sine kan vi no bytte tema dette blei en 10 ganger støre sak en det blei for utopia og ram77 ^^

Synd du forlot oss benja for utopia viss du følte deg utnytta av BD så skulle du komt til oss da dem egentlig skal ta alt via oss ^^ Synes var tamt av deg og ikke gi meg slik info før no men la gå hjort er hjort og elg er elg ^^
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Synd du forlot oss benja for utopia

Har du enda ikke fått med deg at de ikke direkte forlot dere for oss, men at vi kom med tilbudet etter å ha hørt at ting var litt ujevnt mellom dere og dem? Uansett, helt enig i at vi kan la det ligge nå. Gjort er gjort, skjedd har skjedd. :) Vi står igjen med noen flotte allierte, dere står igjen med et drøss av supre adelsmål - det blir fort en avgjørende faktor, men for hvem?
 
Topp