Søkeresultater

  1. IAP oppløst mellom SDDN og BNP

    Sant det skattum :-) Men je tror faktisk BNP hadde ordnet det om de ville det :-) Jeg mener bare det bare hadde gjort det spennende. Og Scarborough, jeg sier ikke en unnskyldning, det er ihvertfall ikke det jeg prøver på beklager om dere/du tar det sånn. Men jeg mener at hvis det ikke...
  2. IAP oppløst mellom SDDN og BNP

    Ok, la os definere det litt da.. De tre størrste stammene ;)
  3. Oda:Odd liste (Spillere)

    hehe.. Dette blir muligens for de mindre, men om du vil opprettholde denne listen, så blir det mye for deg å gjøre ;)
  4. IAP oppløst mellom SDDN og BNP

    Jeg tror faktisk 7bulls kunne greid seg bedre om det ikke hadde vært for all konto bytting og nye eiere.. Men BNP er veldig gode, men jeg mener at får å få en spenning i v4 igjen så skulle de tre store stammene kriget mor hverandre. 7BULLS vs BNP 7BULLS vs SDDN BNP vs SDDN Det trir...
  5. 20:20 Klubben

    Jeg skal følge med... Det som er veldig typisk er at det er egentlig ikke mange som har mye ODA av de som har mye ODD, men de som har mye ODA harke ikke mye ODD :D
  6. Oda:Odd liste (Spillere)

    Vi har nå allerede enn sånn liste.. på 20:20 klubben ;)
  7. 20:20 Klubben

    Dette er en klassiker som må være med på dette forumet. Per dags dato er det ingen som er med her. (05.04.11) 20:20 klubber for de som har 20mio i ODA og 20 mio i ODD. Med andre ord du må ha minst 20millioner ODA OG 20 millioner ODD for at du kan være med i 20:20 klubben, når du har...
  8. Ryktebørsen

    ryktes at brann liker å skrive i grønnt...
  9. Prisutdelinger

    Mest respekterte spiller 1. Chaosisalex (Håkon :D) 2. bgm75 Favoritt spiller 1. Chaosisalex 2. Runinter 3. bgm75 Mest "hatet" spiller 1. Harke vært her lenge nok til å begynne å hate noen, men et par BERM medlemmer som er veldig nærme med at de er så dumme xD 2. Spilleren med...
  10. Ryktebørsen

    tror egentlig det samme gjelder for BERM :-) For 100+ incs har bare vært på besøk hos meg ^^
  11. Topp 20 ODD

    Kanskje på tide og oppdatere denne??
  12. 20:20 Klubben!

    blacki99 - 50:50
  13. 20:20 Klubben!

    Han har ikke vært på kontoen en mnd en gang ;) ta siste uka du heller :P
  14. Ryktebørsen

    20 sek????? Er du dum i hue, har nok alt innenfor 1 sec ;))
  15. NY Topp 20 stammer

    var helt i begynnelsen da :P
  16. Bad news for BULLS

    Han nå ny på kontoen da, å hvis du ser på grafen så er den på vei opp igjen??
  17. Ryktebørsen

    trodde forum var i hovedsak til å skape diskusjoner, det BERM vil på forumet er K-J-E-D-E-L-I-G
  18. Ryktebørsen

    dere ser muligens det på som angrep på stammen deres, jeg ser det på angrep på spiller.. Jeg sa jo det før jeg gikk solo og etter jeg gikk solo, at OM eller NÅR jeg angriper spillere som er medlem av BERM så angriper jeg spilleren ikke stammen.. Men jeg har også gitt innbydelse på en kopp te...
  19. Ryktebørsen

    Jeg angrep ikke BERM som stamme, jeg angrep Dead Angel som spiller. For han hadde byer inni mitt cluster, så da tar jeg å adler de byene som jeg anser som innenfor mitt fremtidige området. Og hvis BERM vil krige med meg, så lurer jeg på, tør dere å møte meg 1v1 ?
  20. Ryktebørsen

    Skjønner virkelig ikke hva dere blir så forbanna over, jeg sa det jo til dere i skype chaten at jeg kom til å gå solo en stund, jeg sa det til deres leder. Som jeg har sagt et par millioner ganger før, så går jeg ikke ut av stammen for å angripe BERM, jeg går ut av stammen for å gå solo...
Topp