Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det har vel noe med at du umiddelbart etter at du gikk ut av stammen starte å angripe/adle Berm:confused:
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det har vel noe med at du umiddelbart etter at du gikk ut av stammen starte å angripe/adle Berm:confused:

Jeg angrep ikke BERM som stamme, jeg angrep Dead Angel som spiller. For han hadde byer inni mitt cluster, så da tar jeg å adler de byene som jeg anser som innenfor mitt fremtidige området.

Og hvis BERM vil krige med meg, så lurer jeg på, tør dere å møte meg 1v1 ?
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Vil no si at du angriper BERM som stamme når du adler fra flere spillere.
Kan ikke forvente annet enn hevn da ;)
 

DeletedUser

Guest
Dead Angel er Berm, dermed angriper du Berm. Dessuten angrep du minimum 2 berm spillere til.
Du må slutte å leve i din egen virkelighet. Et angrep på en spiller i en stamme er et angrep på hele stammen.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at vær eneste gang forumet faktisk begynner å bli litt livlig så syter en hel mengde spillere om at vi ødelegger forumet? (tilfeldig at i denne sammenheng at dette kommer fra nesten bare BERM spillere o_O )

Og at når det er stille på forum, så syter folk angående det også? Men kan dere ikke heller klage til deres egen leder ? :) DA det var han som krevde svar og at jeg begrunnet mitt utsagn fra "prisutdelinger" og hva skal man si ? Begrunnelser har han vell fått i massevis?

Jeg liker hvertfall at det er liv på forum! Om det er dritt slenging, kose snakking, tullball, så bryr egentlig ikke dette meg. Jeg liker aktiviteten! Så all hail de som er med på å skape diskusjoner!
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dere ser muligens det på som angrep på stammen deres, jeg ser det på angrep på spiller..

Jeg sa jo det før jeg gikk solo og etter jeg gikk solo, at OM eller NÅR jeg angriper spillere som er medlem av BERM så angriper jeg spilleren ikke stammen.. Men jeg har også gitt innbydelse på en kopp te og kake, jeg er fremdeles venn med noen BERM spillere :)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Ryktes at vær eneste gang forumet faktisk begynner å bli litt livlig så syter en hel mengde spillere om at vi ødelegger forumet? (tilfeldig at i denne sammenheng at dette kommer fra nesten bare BERM spillere o_O )

Og at når det er stille på forum, så syter folk angående det også? Men kan dere ikke heller klage til deres egen leder ? :) DA det var han som krevde svar og at jeg begrunnet mitt utsagn fra "prisutdelinger" og hva skal man si ? Begrunnelser har han vell fått i massevis?

Jeg liker hvertfall at det er liv på forum! Om det er dritt slenging, kose snakking, tullball, så bryr egentlig ikke dette meg. Jeg liker aktiviteten! Så all hail de som er med på å skape diskusjoner!

Kan vi ikke heller kosesnakke? Mye kjekkere :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kosesnakke kan vi vell gjøre på skype chatten myh ? <3

Men ja må si meg enig med karen over her (wow big shock comming up) jeg ønkser at forumet skal brukes til å diskutere på :D Så nå kan vi muligens diskutere hvor ignorant jeg er som ikke avskyr en diskusjon uansett tema ? :D

Eller vi kan diskutere hvor utrolig søt/ deilig / god / sjef / helt jeg er :) Da dette går under diskusjon og kosesnakk :D
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Blir ikke noe skype kosesnakk no.
For eg e ikke på den skypen der eg har deg som kontakt :rolleyes:

Og d e helt riktig, du klarer ikke å holde deg unna noen diskusjoner :D
Men joda du e jo søt og alt d der ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hvorfor må du påpeke hver gang at -NB- ikke gjør noe??????? Urettferdig, jeg kunne sagt mye her, men skal la være fordi det gidder jeg faktisk ikke;) Du finner ingen større kverulant på hele tw når jeg først starter skal jeg si deg;)..



i accept the challenge ! :D
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
trodde forum var i hovedsak til å skape diskusjoner, det BERM vil på forumet er K-J-E-D-E-L-I-G

Det jeg kunne tenkt meg er litt variasjon , å holde på med en og samme diskusjon i over en uke, føler jeg blir kjedelig .
Er ikke helt for uendelige diskusjoner som ikke kommer noe vei, og personer som sier akkurat det samme forsvars kommentarene 10 ganger bare med andre ord .

men sikkert bare jeg som er rar:p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er viktig med diskusjoner for å få fakta frem på bordet, men problemet er vell det når folk tar den for langt igjen ikke lenger kan holde seg saklig skal ikke nevne navn.. jeg ønsker deg lykke til jeg da I am apollyon.. store ord, liten på jord følte den passet deg meget bra :)

Ellers må vi komme med et lite rykte.

Jeg hørte noe hvisking på grønland i Oslo i helgen at NB vurdere drite i PMS avslutte alliansen sin og faktisk kjøre solo skape en fin fin verdens krig her på v5 :OOO

Ellers såg jeg fubar på finken og fikset seg enda ny stalljente som han buret inne i kjelleren til monster hvor baal aka petter stod klar med pisken og skulle lære fra seg par bondage tricksene sine til fubaren. jeg forventer petter du tar en tur opp til meg også !
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Blacki99(dualen) ikke er så tøff som han skal ha det til. Han skryter av og kjøre solo, og eie alle og enhver, men i "skjul" sammarbeider med PMS. Men PMS tørr ikke ta han inn siden de har kritisert Espen for og ha rekkrutert et par fiender. Noe de påstår de selv IKKE gjør. Men det stemmer jo igrunn også, det eneste de gjør er og får spillere til og gå ut av fiende-stammen og kjøre solo, for deretter å starte en liten ally og koseprate litt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skjønner virkelig ikke hva dere blir så forbanna over, jeg sa det jo til dere i skype chaten at jeg kom til å gå solo en stund, jeg sa det til deres leder.

Som jeg har sagt et par millioner ganger før, så går jeg ikke ut av stammen for å angripe BERM, jeg går ut av stammen for å gå solo.

Jeg lurer virkelig på hvilken del av det jeg har sagt dere ikke forsto, for det er åpenbart hele forbanda greia.

Beklager, men hvor gammel var du igjen?:confused: Du går ut av stammen din, og forventer at de ikke skal adle av deg :D? Lol, hvor naiv har ikke verden blitt?:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg angrep ikke BERM som stamme, jeg angrep Dead Angel som spiller. For han hadde byer inni mitt cluster, så da tar jeg å adler de byene som jeg anser som innenfor mitt fremtidige området.

Og hvis BERM vil krige med meg, så lurer jeg på, tør dere å møte meg 1v1 ?

Btw, jeg tror de fleste vil møte deg og fail togene dine 1 on 1.. 20 seks er vel noe av det beste du har sendt?

Jeg angrep ikke BERM som stamme, jeg angrep Dead Angel som spiller. For han hadde byer inni mitt cluster, så da tar jeg å adler de byene som jeg anser som innenfor mitt fremtidige området.

Og hvis BERM vil krige med meg, så lurer jeg på, tør dere å møte meg 1v1 ?

Btw, jeg tror de fleste vil møte deg og fail togene dine 1 on 1.. 20 seks er vel noe av det beste du har sendt?
 

Egeland Jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tid for litt rykter! :rolleyes:

Ryktes at ghostwarrior137 begynner å gå tom for nukes :eek:

Må vell kanskje gå til stammen igjen snart nå?? :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at Ghost involverer seg i en langt større krig :) Men dersom du ønsker kan jeg ganske greit gruse samtlige av dine byer til 26 poeng ? :)

Sinte tonen idag ja
 
Topp