Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
liker denne freden eg, har noen par besøkende på en kv konto :D får vel bake litt kake eg da :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
OK, etter et par dager borte så føler jeg virkelig for å kommentere noen poster her. Føler det er litt for mange idioter og idioti som løper rundt på to bein til at det skulle vært sant, så da føler jeg ting må settes ned på.


åååå men jysses da Espen, greit du ikke bruker ordet MERGE, men "tilbudet gjelder alle" er det samme som merge:)

Stokk dum eller? Venter btw enda på at Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeright skal gi meg godkjenning til å poste mine samtaler med han som tilsier at jeg ble bedt om å spille med. Du som alle andre varion klarer da også å lese. Er da ikke så vanskelig å lese at jeg skriver DERSOM ALLE PARTER ER ENIGE OM DETTE. Dette gjelder da mao overhode ikke hele PMS. Det gjelder tvert imot kun et fåtall spillere. Da i denne omgang om 2-3.

Men bare for gøy ! (Jeg er glad i smileys espen) Så kan vi ta et lite tilbakeblikk, hvordan starte denne diskusjonen denne gang ? Jo jeg skrev en liten liste på "pristudelinger" hvor jeg ga espen prisen for dårligste leder :eek: (Jäg är slem) På grunnlag av at han førte sin egen stamme bak lyset. Dette fører til høylytte skrik fra Espen sin side som mener dette ikke stemmer, og legger heller all skylden på andre. Så litt lenger ner, ser vi en fin liten logg. Der det blir inrømmet fra berm sin side, at HEY Espen har holt noe hemmelig for resten av stammen, noe som førte til full baluba innad i ledelsen.

Har enda ikke ført BERM bak lyset, så den kan du dra lengre ut på landet med...

Hvorfor ønsket du å ta det opp i det hele tatt espen? Hadde jeg vert deg, så hadde jeg latt det være. JEg hadde bare latt den posten min, stå som et lite stikk i siden mot deg, men du kunne vell ikke la det være slik? Håper du er fornøyd med det du oppnådde ?

Hvorfor inn i granskauen skal jeg la være når du og alle andre går rundt å slenger dritt og er kjepphøye når dere ikke har peiling om hva dere preiker om. Sannheten fortjener faktisk å komme fram og forstått av samtlige parter.


Og det du sier angående Death saken, bombe at du ikke husker den :) MEn grunnen din var IKKE at jeg lå oppi -NB- land! Når jeg først tok kontakt med -NB- var de selv ganske overasket over dette. Og grunnen til at du ikke ville ha meg ? :-D Jo pigade, det var fordi jeg hadde noen øks i en deff by! Kunne ikke bare hørt hvorfor jeg hadde dem ? :) Da hadde jeg fint forklart deg at jeg holt på å gjøre en off by til en deff by. Og at disse øksemennene var left overs etter et angrep :) Så ikke kom her å skyld på -NB-. De resterende medlemmene som du ikke ville ha over kan du heller ikke skylde på -NB- for, da samtlige av disse lå mer Sør en det Darkstar gjorde og fortsatt gjør. Så spar meg for det uærlige pisspreiket ditt. Du ville her, som du ville med PMS kun hente inn de antatt beste spillerne. Som da var Darkstar, The unnamed og Banewolf - The unnamed sluttet jo pga ditt Merge forsøk, så der
lyktes du virkelig :-D (Etter at han fortalte meg om samtalene med deg vell og merke )

Nok en gang, er du dum en plass? Hvorfor lyge? Sjekk selv hvor dine tidligere medspillere lå/ligger. Skal faktisk se om jeg finner disse PM'sa her når jeg begynner å bli litt mer motivert til å logge inn...

Eg spurte deg om du ikke måte diskutere med andre i stammen. Da svarte du:

[28.02.2011 22:29:07] Leiv Eiriksson: er jo i hovedgrunn jeg som er rekruttør da
[28.02.2011 22:29:17] Leiv Eiriksson: og da jeg også som legger det fram for ledelsen...
[28.02.2011 22:29:30] Leiv Eiriksson: så kan du tenke til deg resten av den historien

Dette skrev jeg og jeg står for det fult ut.


Du mente at du hadde så stor innflytelse at dette skulle du få igjennom, du hadde rett:) gratulerer:rolleyes: Så allerede den 28.2-11 så var det klart at alle skulle over, etter dette så var det diskutert alt fra styreplasser til navn på stammen.

Det var aldri klart at alle skulle over, da dette aldri heller var realiteten. Eneste jeg har kommentert angående styreplasser er at jeg hadde sett at Jeeeeeeeeeeeeeeright mest sannsynlig kunne greid å jobbet seg opp i ledelsen i BERM. Og navn på stamme? Den var ny? Har du røyk sokkene dine nå igjen, eller er det noe som er diskutert mens jeg var vekke?

[01.03.2011 11:26:00] Leiv Eiriksson: men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det
[01.03.2011 22:35:43] Leiv Eiriksson: Finner dere ut hva dere vil eller ei eller?

Dersom Jeeeeeeeeeeright gir meg lov så skal jeg vise deg et sitat som også hører til denne.

Dette er en samtale mellom meg og deg leif.

Du kan jo som alle andre lese og se at jeg skriver SAMT ALLE ER ENIGE I DET. OG ja, Jeeeeeeright sa jeg skulle spille med. I did.

[01.03.2011 09:01:27] Bgm75: Enten må dette være et tilbud til alle, altså en merg der det kommer en ny stamme der alle jobber og ansvarsområder blir delt ut på nmytt?
[01.03.2011 09:02:00] Bgm75: vist ikke så er det ingen merg, så tror dere skal ta diskusjonen der også
[01.03.2011 09:02:18] Bgm75: det blir ikke aktuelt for oss å gå over en og en
[01.03.2011 09:02:26] Bgm75: alle eller ingen
[01.03.2011 09:02:53] Bgm75: Du må også huske at vi trenger ingen merg, vi klarer oss veldig bra
[01.03.2011 09:03:21] Bgm75: Jo flere av de ilojale vi har fått vekk jo bedre har det gått
[01.03.2011 09:03:49] Bgm75: så skal det skje en merg så må det være for å få en stamme som kan dominere v5
[01.03.2011 11:25:17] Leiv Eiriksson: Er ikke helt enig der altså
[01.03.2011 11:26:00] Leiv Eiriksson: men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det
[01.03.2011 22:35:43] Leiv Eiriksson: Finner dere ut hva dere vil eller ei eller?

Dette er samtalen med meg og leif ,ikke jeee. (Leif var ikke enig i at vi klarte oss bra:))

Yapp, stemmer det. Dere klarte dere ikke bra ;) Og ja jeg skrev det der, etter å ha snakket med Jeeeeeeeeeeeeright. (djeez, er så mye lettere å skrive det stygge navnet ditt).

(Det har allerede vært snakket om merg/sammenslåing av stammene i mange dager før denne loggen. Dette var bare eg personlig som forsikret meg om at tilbudet var ment for alle i PMS. Det er mange logger som bekrefter det, men eg kan dessverre ikke eg legge dem ut p.g.a enkelte syns det er privat. Eg mener at logger som gjelder noe som påvirker heile v5 ikke kan holdes privat!!)

Etter dette så er det logger og ikke minst SMS i 4 dager der du snakker på vegne av BERM, så den 5.3-11 så har dere møte der alle i styret blir informert og etter det tar Myh over mye av praten i noen dager. Jee har mye som han ikke vil legge ut her, men som han har sagt før. NB får alle logger vist dem vil.

Og hey, sjekket nettopp skype loggen til ledelse chaten vår. Vi hadde aldri noe møte den 5te som jeg var med på... Og jeg har aldri sendt noe SMS. Så styret var ikke informert nei.


Dette viser at du lyver så det renner av deg igjen, du har diskutert merg med Myh, du har instruert ho i hva ho skal gjør når du er borte.

Overhode ikke. Dette vet både du, Jeeeeeeright og hu at ikke stemmer.

Hadde alt blitt lagt ut kronologisk så hadde det vist at det startet med noen "få" som berm ville rekruttere og ente opp som en merg. Men da må vi legge ut logger for flere mnd. Så espen har rett i noe, problemet er at han kun snakker om første del av samtalene og "glemmer" alt som ikke passer inn i hans forklaring til sin egen stamme og forum!! Han glemmer det vesentlige ,at han ville ha merg når det kom på bordet en gang i februar.

Var faktisk Jeeeeeright som kom til oss først. Så var på hans intiativ at vi begynte snakkeriet angående å få han over. Vil ikke akkurat kalle det rekkrutering heller. Jeg glemmer ingenting, da merge aldri har vært noe vi

Du hadde forsatt og lyve om du hadde blitt filmet og vist på tv til alle under de forhandlingene her, du har ikke evnen til å ta ansvar. Så uansett om alle logger blir lagt ut så vil du forsette og tåkelegge og lyve. Det vil alltid være noen få som tror på deg, men de aller fleste forstår hva som har skjedd leif:)

Jau, de aller fleste har forstått at du mangler noen struer. For viser seg jo bare mer og mer her. Er litt vanskelig å bli drept av 17.mai pistoler med eller uten knall. Skyter rundt med ag3 og hk jeg vettø. Prøv det, så kanskje du kommer litt lengre. Mao, skaff deg fakta før du smeller ;)

Skjønner virkelig ikke hva dere blir så forbanna over, jeg sa det jo til dere i skype chaten at jeg kom til å gå solo en stund, jeg sa det til deres leder.

Som jeg har sagt et par millioner ganger før, så går jeg ikke ut av stammen for å angripe BERM, jeg går ut av stammen for å gå solo.

Jeg lurer virkelig på hvilken del av det jeg har sagt dere ikke forsto, for det er åpenbart hele forbanda greia.

Du bare stikker ut av BERM med en konto som i utgangspunktet ikke er din og begynner å adle fra BERM? Og du mener virkelig ikke at du går imot oss? God job. Du skulle hatt en medalje du også.

Jeg angrep ikke BERM som stamme, jeg angrep Dead Angel som spiller. For han hadde byer inni mitt cluster, så da tar jeg å adler de byene som jeg anser som innenfor mitt fremtidige området.

Og hvis BERM vil krige med meg, så lurer jeg på, tør dere å møte meg 1v1 ?

For det første, så angrip du oss som stamme når du i det hele tatt angrep en spiller, for det andre, du suger. For det tredje, skulle ha grusa deg 1vs1 med bind for øya og stripsa fast bein og hender.

Det ryktes at ikke alle i NB eller PMS er like fornøyde med freden...

Huff så synd...



Og ja, Jeg har denne på copy paste, så om det skal gies noen infraction av noe slag så gi det, og evt editer posten. Sletter dere jeg ikke langt ifra ctrl+v knappene :O (Goodie meg har næææmlig lært ;) )
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktet sier at selveste Leiv inviterte en ifra Pms inn i Berm-Chattn :p

Fikk bare sure tilbakemeldinger daaah :(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Sorry Myh :(


[05.03.2011 11:27:29] Myh: no vet alle i ledelsen

Check the date Brann. Innen 5 Mars var alle informert i følge din egen dual. Merk at møtet ble holt uten deg :) Og mest sansynlig i en annen chat da :) Virker som ledelsen har tiltro til deg når de holder møter uten deg med vilje :D
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktet sier at selveste Leiv inviterte en ifra Pms inn i Berm-Chattn :p

Fikk bare sure tilbakemeldinger daaah :(

Jau, du grein jo så mye for å komme inn der så hvorfor ikke gi deg en fin fin melding.

Sorry Myh :(


[05.03.2011 11:27:29] Myh: no vet alle i ledelsen

Check the date Brann. Innen 5 Mars var alle informert i følge din egen dual. Merk at møtet ble holt uten deg :) Og mest sansynlig i en annen chat da :) Virker som ledelsen har tiltro til deg når de holder møter uten deg med vilje :D


Da lurer jeg litt på hva alle i ledelsen vet? For det var ikke merge det var snakk om innad i BERM ledelsen på dette tidspunktet. Så det du sikter til stemmer overhode ikke.

Og jeg var ikke meget til aktiv i de dagene der da jeg falt ut og inn av nettet hele tiden og generelt sett satt på kaserna med kompisa eller i minibussen. Så om dem har holdt et møte eller ei, skulle de da såklart få lov til å ha. Men merge var det ihvertfall ikke snakk om på dette eller seinere tidspunkt.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jau, du grein jo så mye for å komme inn der så hvorfor ikke gi deg en fin fin melding.

Fin og fin melding ja, men var godt å se folka igjen! :eek:

EDIT: Det var jo også litt fint, for da fant jeg hele loggen, uten at jeg slapp å søke :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
[05.03.2011 11:07:07] Myh: men alle har jo visst at eg og Espen har holdt noe hemmelig.. så fikk de andre vite litt, blant annet om merge greiene, og da sprakk d for folk :p

Sjekk klokkeslett og dato :) Ledelsen i BERM er tydeligvis meget uenige? Er det slik å forstå ? :D *Ler*
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
[05.03.2011 11:07:07] Myh: men alle har jo visst at eg og Espen har holdt noe hemmelig.. så fikk de andre vite litt, blant annet om merge greiene, og da sprakk d for folk :p

Sjekk klokkeslett og dato :) Ledelsen i BERM er tydeligvis meget uenige? Er det slik å forstå ? :D *Ler*

Merk deg at jeg også aldri har snakket om dette merge greiene med myh. Det jeg og myh hadde hemmelig var at jeeeeeright og muligens banana skulle joine oss. Det at hu nevner merge her har hu vell fått igjennom PMS.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
[05.03.2011 11:11:42] Myh: folket ble enig om å overbevise Espen om at dette var feil.. men d ble jo heller motsatt :D


Såeh, du har alltså aldri hatt disse samtalene ? :) Virker hvertfall som noen her er uenige med deg :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
[05.03.2011 11:11:42] Myh: folket ble enig om å overbevise Espen om at dette var feil.. men d ble jo heller motsatt :D


Såeh, du har alltså aldri hatt disse samtalene ? :) Virker hvertfall som noen her er uenige med deg :D

Djeez, bruk no hode da. Det var snakk om å få inn jeeeeeright og evt banana. De ville i førsten ikke dette, men så disktuerte vi det fram. Ikke noe merge. Er det så forbanna vanskelig å forstå? Greit du og alle andre her enda er 3 i hue, men går da an å vokse litt opp i små glimt eller?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
[05.03.2011 11:07:07] Myh: men alle har jo visst at eg og Espen har holdt noe hemmelig.. så fikk de andre vite litt, blant annet om merge greiene, og da sprakk d for folk :p

Sjekk klokkeslett og dato :) Ledelsen i BERM er tydeligvis meget uenige? Er det slik å forstå ? :D *Ler*


Sjekk klokkeslett og dato :) Er fra samme samtale, og her er det snakk om merge fra hennes side :) er hun ute å lyver til deg kansje ? o_O
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
[01.03.2011 09:01:27] Bgm75: Enten må dette være et tilbud til alle, altså en merg der det kommer en ny stamme der alle jobber og ansvarsområder blir delt ut på nmytt?
[01.03.2011 09:02:00] Bgm75: vist ikke så er det ingen merg, så tror dere skal ta diskusjonen der også
[01.03.2011 09:02:18] Bgm75: det blir ikke aktuelt for oss å gå over en og en
[01.03.2011 09:02:26] Bgm75: alle eller ingen
[01.03.2011 09:02:53] Bgm75: Du må også huske at vi trenger ingen merg, vi klarer oss veldig bra
[01.03.2011 09:03:21] Bgm75: Jo flere av de ilojale vi har fått vekk jo bedre har det gått
[01.03.2011 09:03:49] Bgm75: så skal det skje en merg så må det være for å få en stamme som kan dominere v5
[01.03.2011 11:25:17] Leiv Eiriksson: Er ikke helt enig der altså
[01.03.2011 11:26:00] Leiv Eiriksson: men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det
[01.03.2011 22:35:43] Leiv Eiriksson: Finner dere ut hva dere vil eller ei eller?


Her snakker du jo klart og tydelig om Merge 4 dager før Myh gjør det.

Så epsen?
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Helt seriøst? Om du ikke gidder å lese postene mine engang før du slenger ut noe mer dritt så kan du selv bare se på det bildet ditt:

 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at epsen ikke leser sine egne poster o_O

Du nekter for at DU har snakket om Merge -

Nevner JEG merge her? Ehh, nei, trukke det du.


Så jeg beviser at Myh gjør.

[05.03.2011 11:07:07] Myh: men alle har jo visst at eg og Espen har holdt noe hemmelig.. så fikk de andre vite litt, blant annet om merge greiene, og da sprakk d for folk :p

Merk deg at jeg også aldri har snakket om dette merge greiene med myh. Det jeg og myh hadde hemmelig var at jeeeeeright og muligens banana skulle joine oss. Det at hu nevner merge her har hu vell fått igjennom PMS.

Men du har aldri snakket om Merge?

[01.03.2011 09:01:27] Bgm75: Enten må dette være et tilbud til alle, altså en merg der det kommer en ny stamme der alle jobber og ansvarsområder blir delt ut på nmytt?
[01.03.2011 09:02:00] Bgm75: vist ikke så er det ingen merg, så tror dere skal ta diskusjonen der også
[01.03.2011 09:02:18] Bgm75: det blir ikke aktuelt for oss å gå over en og en
[01.03.2011 09:02:26] Bgm75: alle eller ingen
[01.03.2011 09:02:53] Bgm75: Du må også huske at vi trenger ingen merg, vi klarer oss veldig bra
[01.03.2011 09:03:21] Bgm75: Jo flere av de ilojale vi har fått vekk jo bedre har det gått
[01.03.2011 09:03:49] Bgm75: så skal det skje en merg så må det være for å få en stamme som kan dominere v5
[01.03.2011 11:25:17] Leiv Eiriksson: Er ikke helt enig der altså
[01.03.2011 11:26:00] Leiv Eiriksson: men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det
[01.03.2011 22:35:43] Leiv Eiriksson: Finner dere ut hva dere vil eller ei eller?


Oyees you haz



[05.03.2011 11:27:29] Myh: no vet alle i ledelsen
Da lurer jeg litt på hva alle i ledelsen vet? For det var ikke merge det var snakk om innad i BERM ledelsen på dette tidspunktet. Så det du sikter til stemmer overhode ikke.

Ikkje snakk om Merge på dette tidspunktet?

Da må jeg sitere deg igjen da...

[01.03.2011 11:26:00] Leiv Eiriksson: men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det

Hvordan du med hånden på hjertet kan argumentere mot dette forstår ikke jeg ? :eek: Forklar meg dem som gjør! :D Gjerne ! :D
 

DeletedUser

Guest
å herlighet, no må dere slutte med dette, sjøl eg begynner å bli lei. er innpå forumet her en gang for dagen og har ikkje tid å lese side ned og side opp (eller er det motsatt rekkefølge?) med sitater fra en annens sitat av en annens sitat osv. kan dere ikkje starte opp en annen tråd isåfall? dere kommer aldri til å bli enige ang dette her uansett.
er det noen som har noen ferske rykter ang. krigen?

ryktes at DKL ligger 121 byer i minus mot berm etter at det nye krigsstatistikk greiene kom :p og at vi har beseiret 4701378 fiender mer enn vi har mistet. kan være eg ser litt skjevt siden det er langt på natt. men det er no noe. så kan de som har mer peiling komme med noen skikkelige fakta :D
 
Topp