Søkeresultater

  1. Skurre

    Besvart Hvorfor

    Hei, hvorfor var TW nede i 25 min akkurat? Jeg fikk ikke sendt ut angrep og står nå i fare for å miste DR på v17. Er fryktelig skuffet over dere. Om dere kan skru serverene 25 minutt tilbake hadde det vore flott.
  2. Skurre

    Videresendt, Inno Forbedring Landsbyadmin

    Hei, jeg har irritert meg lenge over dette. På troppeadmin kan du sette opp en buffer som hindrer troppeadmin i å bruke mer ressurser enn det du skriver i bufferen. Det jeg lurer på, er hvorfor det ikke er innført på landsbyadmin også? Er like travelt at all ress i byen blir brukt av...
  3. Skurre

    Besvart Hvordan bytte premium mot ressurser?

    Kan du forklare meg hvordan jeg legger ut bytter der jeg tilbyr premiumpoeng for tre? Jeg får det nemlig ikke til.
  4. Skurre

    Lite spørsmål til Dakapo

    Hei, jeg har merket en ganske uvanlig ting på v16, som jeg aldri har sett maken til. Om du ser rundt på kartet ved 455|549 så er det noen titalls spillerbyer som er plassert opptil 50-40 ruter utenfor periferien til den sirkelen som er ganske tydelig til nå. Kan du forklare meg det, Dakapo? Om...
  5. Skurre

    Besvart Kirke...Diskriminerende?

    Hei, leste akkurat at kirke blir å se på v16.... Dermed vil jeg ta opp et viktig tema. Hva skal det ha seg at man kaller kirken "kirke"? Hva med muslimene som spiller TW? Må de se seg slått av kristendommen? Jeg foreslår at vi tar saken til Likestillingsdepartementet, eller vi kan kalle det "Det...
  6. Skurre

    Duplikat Støtteikon på kartet

    Jeg har et forslag om ett støtteikon på kartet, som viser alle byene du har støtte på vei mot. Det finnes allerede for premium-brukere, i form av å vise hvilke byer man angriper. Det er vel litt rart at det ennå ikke finnes, syns nå jeg. Kort fortalt er det at jeg vil ha ett ikon som viser...
  7. Skurre

    Tjene Premiumpoeng

    Hei! Jeg syns det skulle ha vært flere muligheter å tjene pp på. De fleste måtene er enten å kjøpe produkter (som er det samme som å kjøpe pp) eller så funker de ikke. Har møtt på noe Toluna, har registrert meg og fullført en undersøkelse, men venter fortsatt på pp... Har hittil tjent 100pp...
Topp