Søkeresultater

  1. Mr.yoda

    beste minne inne tw

    hva er ditt beste minne :) Mitt er i 3.14 beste stammen jeg har vært i :) når vi kriga mot tsfs og wd
  2. Mr.yoda

    Fifa 12

    Jeg vil spørre dere fine tw folk om og joine enn fifa turnering der tw spiller mot hverandre og jeg kommer til og lage enn skype chat til den. Skriv hvem som er med og gi meg skypen deres og ps3 nicket også skal vi finne ut hvordan d blir :)) Håper noen blir med :) si ifra :):cool...
  3. Mr.yoda

    Sondre sier unnskyld

    Jeg vil si noen ting :) Jeg har vært ganske kjepp høy mot folk og trodde jeg var bedre enn alle andre, men jeg ville bare si at jeg beklager til alle at jeg har vært ganske tøff i "kjeftn" eller hva jeg skal si og jeg vil beklage dei er har vært d til Jeg veit mange er sykt lei av meg...
  4. Mr.yoda

    liker dere meg

    liker dere meg :)?? :cool:
  5. Mr.yoda

    P0k3 ELLE Area

    Hvem er best?? Rank-1 liker meg som alle vet Magmar liker meg også så jeg vil høre dere selv kose dere og krangle Så the best like the rest, jeg veit lizzm at jeg er best , men av dere da lizzm ikke heiia rank-1 men heiia dem fleste :jfornøyd:
  6. Mr.yoda

    hi

    hi when are the mest hated player in tw.no Hei hvem er den mest hate spillere på tw.no?? ikke jeg vell :)
  7. Mr.yoda

    Lord Imp

    Lord Imp har vært ein sykt feiging i fra starten av. Noen som begynner og bli lei av han sin sleipe fakter, skulle ikke vært lov på .no og skrive mail til meg om jeg er pålogga og dertetter sender han speidere og adels på meg når jeg avlogga bare for og se om jeg er der. Noen andre som er...
  8. Mr.yoda

    The punisher slår til igjen hoho

    hohoho
  9. Mr.yoda

    Spilleren med mest potenisale

    Spilleren med mest potenisale vil være slik at dem som går på ungdomskulen kan være med og vinne den her :)) Den som vinner Spilleren med mest potenisale under 16 år vil få 300pp Det vil være enn: 1.plass 2.plass 3.plass Let's Go Alle kan skrive hva dere synest men ikke...
  10. Mr.yoda

    hvem er best av: Are,Mumle,Mikkel,Brann2006

    Hvem er best av disse 4 da :)???? Are Grimlock Mumle Brann2006 :confused:
  11. Mr.yoda

    Intervju - Geir Andreassen

    hvordan var starte din på v4? Starten var artig. Begynte vel ca 2 mnd etter oppstart av v4, ytterst på rimmen i nord. Hvorfor satsa du akkurat på v4? Helt tilfeldig. Starta v1, v2, v3 og v4 sammtidig. Gikk greit på alle men v4 var morsomst så droppa de andre til fordel for v4. Var det en...
  12. Mr.yoda

    Besvart hvorfor ikke speed i .no

    Hvorfor er d ikke noen speeder på .no?:(
  13. Mr.yoda

    Johan j1234

    Meg hvordan var starte din på v4 :)?? Johan Starta på bunn som dem fleste andre. Visste jo lite om farming og den slagt på den tida så gikk treigt. Meg Hvorfor satsa du akkurat på v4? Johan I blei adla bort på v1 og gav opp der. Det førte til at i starta på v4 og det e vel det lureste i...
  14. Mr.yoda

    neste jeg skal interjuv da :)

    Kom med forslag så får jeg ta 2 kontoer :)) skal bli fort ut neste interjuv :)
  15. Mr.yoda

    Interjuv med Henry001

    Meg hvordan var starte din på v4 :)?? Henry001 Startet V4 fra bunn av rundt 160 poeng eller noe sånt. Har alltid hatt kontoen. Meg Hvorfor satsa du akkurat på v4? Henry001 Tilfeldig at det ble V4. Meg Hvar d enn treg start eller begynte du enn bra start ?? Henry001 Det gikk rundt 1 måned...
  16. Mr.yoda

    Nedstemt/ikke mulig Tw Shop

    Hey jeg så på .se at dem hadde tw-shop der, men hvorfor er d ikke i norge ??? http://325300.spreadshirt.net/se/DE/Shop/Index/index
  17. Mr.yoda

    Milepæler

    1. 2. 3. på hver milepæl Spiller milepæler Landsbyer 2 landsbyer: Mr.jones, Angrepskonge , Brackenburry 5 landsbyer: Angrepskonge 10 landsbyer: 100 landsbyer: 200 landsbyer: 300 landsbyer: 500 landsbyer: Poeng: 1k 10k: Session Expired, Angrepskonge 50k: 100k: 500k: 1 million...
  18. Mr.yoda

    Tenkte bare og lage en tråden for artighet

    jeg må si at jeg liker og se jente sport fordi du ser så mye fine damer med finne ræver og slik her er noen fine bilder fra dame sport: http://multimedia.dn.no/archive/00192/LB_Sognefjellet_ski_192268c.jpg i love therese johaug og marit bjørgen og fine damer <3:cool:
  19. Mr.yoda

    Nedstemt/ikke mulig Adelsmann

    Jeg vil bare spøre om det hadde godt ann!! Når ein adels dør koster det like mye og bygge opp han igjen, men på ein pakke verden så kosta det ikke nå og bygge opp igjen. Hvorfor kan det ikke gå ann på ein vanlig verden også eller halvert pris når enn adels dør så kr det 15k tre 30k leire og 30k...
  20. Mr.yoda

    Litt Histori om v8 og 3.14

    Mumle Gåsegg: Han har vell vært den regjeren leder av v8 i nesten hele verden. Enn utrolig flink og god spiller. Ikke mange av han på .no lengre dessverre og nå sker han slutte fordi han skal bygge hus. Han har vell utgjort at 3.14 vant, skal nesten ikke gå ann og ha så godte spilleren som han i...
Topp