Spilleren med mest potenisale

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Spilleren med mest potenisale vil være slik at dem som går på ungdomskulen kan være med og vinne den her :))

Den som vinner Spilleren med mest potenisale under 16 år vil få 300pp


Det vil være enn:

1.plass
2.plass
3.plass


Let's Go

Alle kan skrive hva dere synest men ikke skrive deres eget navn om du er over 16 år
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvorfor skal ikke de som ikke går på ungdomsskolen ha et potensiale til å bli bedre? Alder er så og si irrelevant i forhold til potensialet du har til å bli bedre i TW?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du skjønner hva han mener?
De som har blitt ferdig med ungdomskolen har ofte bedre tid. Kan sitte på TW på vidergående ++.

Hold deg on topic, mr. forum mod.


1. Ola
2. Vegard
3. Sondre
 

DeletedUser

Guest
Videregående er ikke mer avslappende dersom man er seriøs (hva vet vel dere under 16 om det uansett, lizzm...). Og om man ikke er seriøs så var man neppe det på ungdomsskolen heller. :)

Men skjønner at dette var tenkt som en eller annen "Hvem er best Junior", for at kidsa skal få lov til å vinne noe de og. For å være ærlig så har jeg null peiling på hvem som er under 16, sånn bortsett fra Kalou, så tipper jeg stemmer på ham :)
 

DeletedUser

Guest
Videregående er ikke mer avslappende dersom man er seriøs (hva vet vel dere under 16 om det uansett, lizzm...). Og om man ikke er seriøs så var man neppe det på ungdomsskolen heller. :)

Men skjønner at dette var tenkt som en eller annen "Hvem er best Junior", for at kidsa skal få lov til å vinne noe de og. For å være ærlig så har jeg null peiling på hvem som er under 16, sånn bortsett fra Kalou, så tipper jeg stemmer på ham :)


Vidregående er så chill att det ikke er mulig!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg gjorde ikke annet en å sitte på dataen på vidergående og cruisa inn til 4,9 og 4,6 i snitt som sluttermin begge år.

Og jo alder har noe å si for hvor god du kan bli i TW, såklart er en på 18 mer utviklet en en på 14 (Sånn gjennomsnittet hvertfall.. Ikke bli sint på meg nå thomaS!!!!) Og har derfor bedre utgangspunkt for å tenke strategiskt.

Når det er sakt er Thomas et untak og garantert den aller beste junioren .No har å by på. Få "seniorer" (Om man ønsker å kalle dem det) Som når Thomas opp til knærne.. 2 år til på beina og dette er en av .no's desidert beste spillere uten tvil.

Ikke bli sint på meg nå thomas for jeg snakker slemt om de som er mindre en meg....
 

DeletedUser

Guest
1. Ruben SJup aka ruby0444 / Sapienta / Session Expired (Kongen av speed og classic:))
2. Kalou
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Potensiale har strengt tatt med utvikling å gjøre - det avgjør hvor god du kan bli. Jeg føler ikke at det er noen aldersgrense for potensiale, med de riktige erfaringene skal det bli vanskelig å finne noen som strengt tatt kan være "bedre" enn andre når det kommer til spilltekniske ferdigheter. Da går det på hvor mye ledig tid du har, lett blandet med hvor mye flaks du har, noe jeg ikke mener er noe mål på hvor dyktig man er i spillet.

@Kalou: Kanskje en idé å si hvem de navnene dine er, kontomessig? Jeg mener, det finnes sikkert mange som heter det eller det rundt om kring, og alle kan jo ikke vite hvem du snakker om. Jeg heter eksempelvis Vegard, men regner med at du ikke mener meg :eek:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Potensiale har strengt tatt med utvikling å gjøre - det avgjør hvor god du kan bli. Jeg føler ikke at det er noen aldersgrense for potensiale, med de riktige erfaringene skal det bli vanskelig å finne noen som strengt tatt kan være "bedre" enn andre når det kommer til spilltekniske ferdigheter. Da går det på hvor mye ledig tid du har, lett blandet med hvor mye flaks du har, noe jeg ikke mener er noe mål på hvor dyktig man er i spillet.

Æh.. Dere forstår han vel? Han kan kanskje endre den til "Beste Junior" om det er så vanskelig å forstå... :|
Greit, fre nå av er det det som gjelder. Gidd å bruke tråden til å diskutere det når det ikke har noe med tråden å gjøre egentlig


@Kalou: Kanskje en idé å si hvem de navnene dine er, kontomessig? Jeg mener, det finnes sikkert mange som heter det eller det rundt om kring, og alle kan jo ikke vite hvem du snakker om. Jeg heter eksempelvis Vegard, men regner med at du ikke mener meg :eek:

Joa, feil av meg.
Ola (Blackburn/Tribalshit)
Vegard (Landeplage)
Sondre (Sondrekul)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, var antakeligvis det den var ment som ja :) Men hva tråden egentlig handler om er faktisk høyst relevant for hvilken topic vi faktisk skal holde oss til, så alle innlegg som ikke strengt inneholder lister er ikke dermed automatisk off topic ;)

Takker for videre opplysning om hvilke spillere du mente :)
 

DeletedUser

Guest
æsj, skulle ha vært 1 år yngre jeg.. så hadde jeg toppet denne:rolleyes:
 
Topp