Søkeresultater

  1. steini984

    Besvart Classic

    ka er det som har hendt med classic verdenen? plutselig sovna eg etter skolen nå og sku logge innpå classic igjen så var den ikkje der, kan godt være meg som ikkje har følgt med på forumet her siden dette er første gangen på år eg har vert på forumet, men det blei jo plutselig stopp?
  2. steini984

    antivirus

    siden det har vert mye styr om virus/keylogging nå på TW, så tenkte eg å legge ut ein link der vi tar opp noen antivirus som er bra, kom fram med forslag :) gjerne send inn URL'er også viss dåkk har det ;) mitt nummer 1: Avast! free antivirus, det blokkerer sider som er "røde", i tilleg på...
  3. steini984

    Nedstemt/ikke mulig farme rapporter...

    lurer på om vi kunne laga nytt filter sånn at dei gråbyene vi bruker farm assist på, får vi ikkje rapporter på, det blir jo ellers mye rapport spam fra det då... kanskje viss det hadde gått ann at dåkk kunne laga til sånn at vi bare fikk dei røde rapportene viss til då?
  4. steini984

    Have some fun ;D

    Kjeder deg? få det litt kjekt då! :party: :grin:
  5. steini984

    Besvart v11/12

    kordan sluttes verden 11 og 12 egentlig?
  6. steini984

    Besvart TW appen til iPhone

    når eg går på rapporter eller meldinger, sliter eg med å få trykke på den øverste meldingen, kunne dere oppdatert det sånn at det blir bedre? :) er skikkelig stress når eg har viktig melding når eg er på skolen eller på bussen skjønner du :/
  7. steini984

    Besvart kan vi fortsatt spille på v10?

    trodde P0k3 hadde vunnet og v10 hadde slutta?
  8. steini984

    v10

    dåkk begynner å bli lei av v10, sant? det kommer jo ennå flere skatter nå -.-
  9. steini984

    Videresendt, Inno Rapporter - filter

    eg er litt lei av å få fult med forskjellige rapporter, noen viktige, og noen uviktige, så tenker at det kanskje hadde vert lurt å lage administrering av rapporter F.eks: Erobrede landsbyer, Markedsspam og sånt
  10. steini984

    Nedstemt/ikke mulig YouTube videoer

    Kunne det kanskje vert smart å lage BB-koder til YouTube videoer sånn at det vises på den tråden du har skrevet på? :awesome: Dette hadde vert kult viss dåkk hadde fått det til på spillet :) har sendt dette via support, han/hu som skreiv tilbake til meg sa at det var ein genial idè, men at...
Topp