Søkeresultater

  1. Faktabørs

    zippy, pliss, var bare noe jeg skrev, du skal alltid være så pirkete-.-
  2. Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    avkrefter, for White Dead er ein faktsik fyr, som ville brukt sitt virkelige navn, om det var han som hadde skrevet dette :)
  3. Faktabørs

    La oss se litt nu :) Mr.noob folka tok inn thomas, thomas sivde av pp-ene , ga sikkert info til baron etter han blei rævkjørt der på coopern, de kicket deg, du tålte ikke det og fant ut at du skal spre falsk løgn og om ditt og datt. Ja fakta jeg slutter iikke, jeg og Luapix skal merge, og der...
  4. Faktabørs

    fakta er at Sondre slutter
  5. Ryktebørs

    slitter hvordan? heller rapportere han så går han grå og jeg har grattis byer og ta :)?
  6. Faktabørs

    ryktest tvutt er på vei ned,eller skulle denne vært på faktabørs?
  7. Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    sannhet er at du er barnsliggere enn meg (Y) bra :) Men der må jeg faktisk være enig med Redswan, værså snill spar deg! Bevis det ingame hvor du god du er , heller på forumet det vil du tjene på , noe jeg også må, jeg må bevise ingame not out of the game :) Men blir for barnsligg og snakke om...
  8. Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

    er det enn eller annengrunn til at du nesten ikke skriver om TSM her :)?
  9. se denne filmen

    Hei og hå, dette er ein video dere bør se, får tårer i øynene bare og se på dette: https://www.facebook.com/photo.php?v=338404839597873 og sist men ikke minst er det noen av dere som har vært i millitæret (utlandet)? og va synest dere om denne ?
  10. Ryktebørs

    ryktene kan avbekrefte på høgeste grad
  11. spørsmålsrunde

    Roger. Roger that når kommer algatar på topp 20?
  12. Faktabørs

    hvordan gikk det med deg contra ilag med skurre?
  13. Spørsmålsrunde

    hvorfor ikke -t-h- Og ha ole i stammen :) va synest dere om selve -t-h- ikke meg :)
  14. Spørsmålsrunde

    Mumle Gåsegg Hvem er den meste hate spillere innefor tw, som kan og spille tw fordi?
  15. Faktabørs

    fakta er at EQ OG BARON har iap
  16. Ryktebørs

    det er aldri flaks i tw, det er godhet, sånt. Snipp snapp ute så Var Lillazyster ute (giggle) ser ut som det går dårlig for wor?
  17. Topp 10 stammer

    ønsker sterkt :)
  18. Spørsmålsrunde

    begge av dem :) de 3 beste lederen i v14? kan ikke nevne mere en 1 leder fra vær stamme
  19. Ryktebørs

    vi får se , tiden viser, og ikke alltid leger tiden sine sår
  20. Ryktebørs

    merger så mye? er vell ikke noen merg enda? før eventuelt denne, så enda ein gang er du på jorde Olve Over til det: ryktest sier at WOR er i oppløsning :?
Topp