§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe, han har blitt byttet ut. Kommer ny admin om 2 uker :eek:

Btw, hansemann har også snakket med dosX ang scriptet, så vil tro hans uttalelser er ok?

Ye, er ikke lov å bruke det scriptet som vi har gjort i et par ukers tid før regelen ble satt på plass. Jeg kan bekrefte at hvertfall dette scriptet ikke er lov, umenneskelig handling eller ikke satt til side.
Dosx har sagt det så da er det sånn. Bruken av dette vil resultere i ban over en ubestemt tidsperiode.


Men er litt info som ikke har kommet ut her, som jeg egentlig tenkte jeg skulle la ligge.

Dosx virket veldig overrasket over at alt scriptet gjorde var å fylle inn koordinater og 1 ramb. Virket veldig som noen hadde smørt veldig tjukt på.

Tanken min er at hvis ikke jeg hadde vært moderator og kunne forklart scriptet og hvorfor vi trodde det var lovlig med godkjenning på .net osv, så hadde halve tmr vært banna i lengre tid uten at alle riktige opplysninger var kommet på bordet.

Det skremte meg litt faktisk.

Man burde ikke få ban før alle kortene var lagt på bodet, med god research først.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ye, er ikke lov å bruke det scriptet som vi har gjort i et par ukers tid før regelen ble satt på plass. Jeg kan bekrefte at hvertfall dette scriptet ikke er lov, umenneskelig handling eller ikke satt til side.
Dosx har sagt det så da er det sånn. Bruken av dette vil resultere i ban over en ubestemt tidsperiode.


Men er litt info som ikke har kommet ut her, som jeg egentlig tenkte jeg skulle la ligge.

Dosx virket veldig overrasket over at alt scriptet gjorde var å fylle inn koordinater og 1 ramb. Virket veldig som noen hadde smørt veldig tjukt på.

Tanken min er at hvis ikke jeg hadde vært moderator og kunne forklart scriptet og hvorfor vi trodde det var lovlig med godkjenning på .net osv, så hadde halve tmr vært banna i lengre tid uten at alle riktige opplysninger var kommet på bordet.

Det skremte meg litt faktisk.

Man burde ikke få ban før alle kortene var lagt på bodet, med god research først.

Nå har ingen blitt bannet, har de? :rolleyes:
Og hva scriptet gjorde kunne ikke ta på meg ansvar for å forklare heller, iom at jeg ikke har brukt det. Jeg ga han bare script koden og ba han sjekke selv om det var lovlig.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Grunnen til at ingen har blitt bannet er vel flaksen med at jeg var moderator og fikk forklart saken.

Noe som åpenlyst ikke ble gjort. Noe som skremmer meg litt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Takk gud for det da.
Hvis halve TMR hadde blitt banna, så hadde det blitt ganske en veis kjørt krig, for da hadde nok den andre delen slutta...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Takk gud for det da.
Hvis halve TMR hadde blitt banna, så hadde det blitt ganske en veis kjørt krig, for da hadde nok den andre delen slutta...

Merker ingen forskjell om halve/heile TMR er bannet eller ikke kjære deg ;p.
 

DeletedUser

Guest
Takk gud for det da.
Hvis halve TMR hadde blitt banna, så hadde det blitt ganske en veis kjørt krig, for da hadde nok den andre delen slutta...

Den ene delen jukser og den andre bare er glad for å være med som poenghorer?

Gluglgugluggluglgugugu!
 

DeletedUser

Guest
På'n igjen...

Hvis du faktisk vil kalle det juks, så les tråden på nytt(Da slepper vi å høre fra deg før i morgen tidlig).
Og hvor har du egentlig poenghorer fra?
 

DeletedUser

Guest
Kall det heller en og en halv, siden en viss Ugla hadde vært innom før deg;)
 

DeletedUser

Guest
Både før og etter....

Tilbake til topic kansje?
Jeg må bare si at det er idiotisk å si at det er juks, når reglene var så tynne som de var.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hm, mener det er nok med en advarsell istedenfor bann. Men vi får se når DosX våkner.
 

DeletedUser

Guest
På'n igjen...

Hvis du faktisk vil kalle det juks, så les tråden på nytt(Da slepper vi å høre fra deg før i morgen tidlig).
Og hvor har du egentlig poenghorer fra?

Juks ja... Juks! Skjønner du det din juksepave?

Poenghorer... Vel... Ikke sett noen tropper fra dere ihvertfall...


Uten script så er det vel vanskelig!
 

DeletedUser

Guest
Vel, Ex-con, må bare si at jeg aldri har brukt scrips, så der dreit du litt på leggen.

Og hvorfor skal vi sende tropper på deg? Er du i en bra posisjon for oss?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, Ex-con, må bare si at jeg aldri har brukt scrips, så der dreit du litt på leggen.

Og hvorfor skal vi sende tropper på deg? Er du i en bra posisjon for oss?

Nei for du ble rimmet av IB lenge før dere viste hva et angrep var :).
 

DeletedUser

Guest
Vel, Ex-con, må bare si at jeg aldri har brukt scrips, så der dreit du litt på leggen.

Og hvorfor skal vi sende tropper på deg? Er du i en bra posisjon for oss?

Åh... Brukte du dem ikke... Huff... Ville ikke mamma og pappa dele?

Jeg ligger sør... langt ute på rimmen... Søk på navnet mitt.... Jeg er for lat til å sjekke mine egne koordinater...

Men ikke noe juks nå!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp