10/10/08. Topp 20 Opinions, again...

DeletedUser

Guest
1 Elite - En godt sammensatt stamme, selv om jeg tror de begynner å bli litt for selvsikre
2 NoVi - Startet ikke ut så bra etter min mening, men de har tatt seg sammen veldig og har tatt ut stammer jeg selv ønsket bort:)
3 Yamato - egentlig ikke hørt så mye ifra disse
4 ninjaz - Nokk en stamme som har tatt seg sammen en del.
5 -Rome- min stamme, den rocker hardt:p
6 NuVi - NoVi
7 D~Day - Ganske ny stamme, så har ikke fått så veldig mye intrykk fra dem enda, men det jeg har fått har det meste vært negativt...
8 -V- R.I.P.
9 DISA E - WoW stamme bilde <3 :p
10 N0Vi - NoVi
11 R:N - ninjaz
12 D-Yato - Yamato
13 |TH| -
14 RoEm - Stamme som har hatt mye motgang, men holder seg bra.
16 ToW
17 -H-H-
18 DarKL - Bye bye
19 TW
20 Loups - Ser ut som en ganske useriøs stamme.
 

DeletedUser

Guest
1 Elite - En godt sammensatt stamme, selv om jeg tror de begynner å bli litt for selvsikre
2 NoVi - Startet ikke ut så bra etter min mening, men de har tatt seg sammen veldig og har tatt ut stammer jeg selv ønsket bort:)
3 Yamato - egentlig ikke hørt så mye ifra disse
4 ninjaz - Nokk en stamme som har tatt seg sammen en del.
5 -Rome- min stamme, den rocker hardt:p
6 NuVi - NoVi
7 D~Day - Ganske ny stamme, så har ikke fått så veldig mye intrykk fra dem enda, men det jeg har fått har det meste vært negativt...
8 -V- R.I.P.
9 DISA E - WoW stamme bilde <3 :p
10 N0Vi - NoVi
11 R:N - ninjaz
12 D-Yato - Yamato
13 |TH| -
14 RoEm - Stamme som har hatt mye motgang, men holder seg bra.
16 ToW
17 -H-H-
18 DarKL - Bye bye
19 TW
20 Loups - Ser ut som en ganske useriøs stamme.




@D~Day: What??????????????????????????????:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
@DarKL: this tribe continuous standing, there is still a great player
 

DeletedUser

Guest
he says that we are pretty new tribe and he doesnt got so much impresson, only negativ , or something like that haha :D

ye, thats about right, only from certain members though, wont mention them, and can be that they are just making a bad example.
 

DeletedUser

Guest
Omtrent halvparten av krigene har jo blitt utspilt på forumet da :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er på forumet alt drittpratet skjer :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er veldig spent på D-Day, virker spennende.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Elite - En godt sammensatt stamme, selv om jeg tror de begynner å bli litt for selvsikre
2 NoVi - Startet ikke ut så bra etter min mening, men de har tatt seg sammen veldig og har tatt ut stammer jeg selv ønsket bort:)
3 Yamato - egentlig ikke hørt så mye ifra disse
4 ninjaz - Nokk en stamme som har tatt seg sammen en del.
5 -Rome- min stamme, den rocker hardt:p
6 NuVi - NoVi
7 D~Day - Ganske ny stamme, så har ikke fått så veldig mye intrykk fra dem enda, men det jeg har fått har det meste vært negativt...
8 -V- R.I.P.
9 DISA E - WoW stamme bilde <3 :p
10 N0Vi - NoVi
11 R:N - ninjaz
12 D-Yato - Yamato
13 |TH| -
14 RoEm - Stamme som har hatt mye motgang, men holder seg bra.
16 ToW
17 -H-H-
18 DarKL - Bye bye
19 TW
20 Loups - Ser ut som en ganske useriøs stamme.

Vel, -rome- rocker hardt til å feige ut å være upålitelige når det gjelder allianse og krig. Så den skal dere ha.
 

DeletedUser

Guest
HEhe vel, er ikke den virkelige carlito. jeg tok navnet fra han og brukte det på tribal wars. Hehe
 

DeletedUser

Guest
Enig med Carlito. -rome- allierte seg med RoEm. Da Ninjaz angrep RoEm, trakk -rome- seg ut.

Og du sier -rome- rocker hardt?
 

DeletedUser

Guest
Carlito fra nordicmafia er en spøk.


Nicket Carlito er vel fra en fribryter eller filmen Carlitosway.

HEhe, jeg har ikke peiling. Hadde ikke noe annet å kalle meg, og ettersom jeg husket navnet fra nordicmafia kalte jeg meg det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
HEhe, jeg har ikke peiling. Hadde ikke noe annet å kalle meg, og ettersom jeg husket navnet fra nordicmafia kalte jeg meg det.

Carlito fra nordic var rundt omkring på forskjellige script-forumer og spurte etter hjelp til å lage ferdig lotto funksjonen og andre funksjoner...
Sier sitt spør du meg. Nordic kommer aldri til å bli ett ferdig utviklet spill.
Var selv blandt de første support spillerne som ble ansatt på nordic, sinnsykt mye unødvendige spørsmål. Ofte også bare klaging over svindling. :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja er enig der. Var klaging hele tida over kontoer som ble tatt og at nordic ikke var sikkert nok i forhold til crackere osv.
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja er enig der. Var klaging hele tida over kontoer som ble tatt og at nordic ikke var sikkert nok i forhold til crackere osv.

Var vel mer det at ingen fikk vite at Ibanez hadde fått en av bot-lagerne til å sette en keylogger inn i botten sin. ;P
 
Topp