Besvart 17.Mai fred?

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Skal trekke det tilbake med ustabilt team, dere er ett team som stabilt leverer ut lite informasjon som har innvirkning på spillet IG og dere leverer den stabilt for sent. Er det bedre da?? Og dere tar "selvkritkk" Men infoen kommer aldri ut eller den kommer altfor sent. Dette har blitt tatt opp ved mange anledninger her på forumet og alle er enige om at infoen som blir gitt ut kommer for sent. Det er enda ikke blitt gjort noe med. Jeg misstenker da at dere i teamet egnetlig ikke bryr dere så veldig mye om det. Ilsdjeler uten motivasjon/en dyktig leder. noe mangler ihvertfall.

PaalOdin, kan eg spør deg om noko? Du plaprer i vei om at teamet er korrupte. Du skravler om at dei viser null forståelse og respekt. Du har sagt at du ikkje ynskjer å ta dette opp med verken teamet eller Innogames fordi du ikkje vil tjene noko på det.

Og no sitter du å klager på teamet gong på gong. Veit du kva? LEGG UT ALLE KORTA! Istaden for å sitte å besvare kvart einaste innlegg med ein ny beskuldning, kom med det du vil! Kva prøver du å oppnå? At Teamet legger seg skinnflate og tar på seg skulda? Vel, det har Dakapo gjort gong på gong, berre for å nevne ein.

Veit du kva? Den der surringa di på forumet er til stor frustrasjon for dei som ynskjer at vi skal ha sakelige diskusjoner (Eg opplever det i allefall slik). Alt det der tuller du kjem med no for tida er nok til å skremme satan på flatmarkja (At det er skremmande kor han forandrer meining, ingenting støytande der)... No, kva er det du prøver å oppnå med å klage her på forumet konstant? Ikkje har du verken tiltru på dei eller noko anna, ikkje stoler du på dei, du seier sjølv at det ikkje er vert det. So kvifor i salte bannanasplitten driver du å klager då? Og du trenger ikkje å svare at du ynskjer eit svar frå teamet, det har du fått fleirfoldige gonger...
 

DeletedUser

Guest
Men det er ingen poeng i å repetere det samme om og om igjen, da svar er gitt, Dakapo har tatt selvkritikk, ferdig med det!

Følte bare for å kommentere dette... Ja, Dakapo skal ha creds for å ha erkjent det som en tabbe. Men man kommer ikke så mye lenger med bare det. Neste skritt blir å ta lærdom av det og opplyse bedre i forveien ikke bare angående 17. mai, men også andre ting spillere gjerne har lyst å vite i litt god tid :)

Så jeg vil ikke si at det er "ferdig med det" bare fordi Dakapo har tatt kritikken. Opplysning og informasjon er ikke alltid på sitt beste, og dette er noe man bør ta med seg. Men å klage på noe som uansett ikke kan endres - og som ville blitt endret på enda kortere varsel enn dette isåfall - blir bare dumt, det er jeg helt enig i :wink:
 

DeletedUser

Guest
Det jeg ikke forstår med denne freden er tidspunktet. Den fungerer litt på samme måte som med nattbonusen og ei hagle som du holder feil vei. La meg forklare:

Alle angrepene som treffer i fredstiden vil ikke bli gjeldende. Derimot har alle en full mulighet til å sende angrep i denne tiden som kan times inn til å treffe akkurat kl 18:00. Det betyr at om du skal forsvare deg, så må du være pålogget hele tiden uansett for å sjekke gangtider.

Med andre ord, det virker helt mot sin hensikt. Akkurat som hagla som du trekekr av mens du stirrer inn i løpet i stedet for i siktet.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg ikke forstår med denne freden er tidspunktet. Den fungerer litt på samme måte som med nattbonusen og ei hagle som du holder feil vei. La meg forklare:

Alle angrepene som treffer i fredstiden vil ikke bli gjeldende. Derimot har alle en full mulighet til å sende angrep i denne tiden som kan times inn til å treffe akkurat kl 18:00. Det betyr at om du skal forsvare deg, så må du være pålogget hele tiden uansett for å sjekke gangtider.

Med andre ord, det virker helt mot sin hensikt. Akkurat som hagla som du trekekr av mens du stirrer inn i løpet i stedet for i siktet.

Stemmer. Det bør ikke være lov å sende angrep før kl 18..
 

DeletedUser

Guest
Følte bare for å kommentere dette... Ja, Dakapo skal ha creds for å ha erkjent det som en tabbe. Men man kommer ikke så mye lenger med bare det. Neste skritt blir å ta lærdom av det og opplyse bedre i forveien ikke bare angående 17. mai, men også andre ting spillere gjerne har lyst å vite i litt god tid :)

Så jeg vil ikke si at det er "ferdig med det" bare fordi Dakapo har tatt kritikken. Opplysning og informasjon er ikke alltid på sitt beste, og dette er noe man bør ta med seg. Men å klage på noe som uansett ikke kan endres - og som ville blitt endret på enda kortere varsel enn dette isåfall - blir bare dumt, det er jeg helt enig i :wink:

Kommenter i vei :)

Dakapo har tatt det til seg, jeg har tatt det til meg og resten av teamet. Jeg er ganske sikker på at jeg vil huske på dette når det nærmer seg julefred ;)
Det er ikke umulig at vi setter oss ned og bestemmer oss for tidspunkt og diverse angående julefred og nyttårsfred, så får vi sendt ut infoen om det tidligere enn 17 mai freden. Så det blir nok en ordnings :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kommenter i vei :)

Dakapo har tatt det til seg, jeg har tatt det til meg og resten av teamet. Jeg er ganske sikker på at jeg vil huske på dette når det nærmer seg julefred ;)
Det er ikke umulig at vi setter oss ned og bestemmer oss for tidspunkt og diverse angående julefred og nyttårsfred, så får vi sendt ut infoen om det tidligere enn 17 mai freden. Så det blir nok en ordnings :)

Syns dere kunne jobbet med noe mer håndfast enn lovnader her. En teknisk løsning som kunne ordnet dette automatisk eller noe, dere har lovet dette ved hver fred, da mener jeg hver eneste fred som har vært her på TW.no. Jeg hadde tro på at den lovnaden dere ga sist var til å stole på, men det var den ikke. Hvorfor skal vi ta det for gitt enda engang?

Jeg håper virkelig dere kan finne en god løsning fordi dette her har jeg hørt hver eneste gang. Hadde tiltro til det teamet som er nå før, men den forsvinner når lovnader blir glemt hver eneste gang.
 

DeletedUser

Guest
Angående den tekniske løsningen så har Dakapo svart at hun skal ta det videre til innogames, og det er ikke alltid noe som skjer over natta. Hun kommer nok tilbake til det når hun får noe svar.

Ellers er jeg klar over hva du sier, og vet egentli hva mer jeg kan svare på det enn det jeg har sagt fra før av.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Angående den tekniske løsningen så har Dakapo svart at hun skal ta det videre til innogames, og det er ikke alltid noe som skjer over natta. Hun kommer nok tilbake til det når hun får noe svar.

Ellers er jeg klar over hva du sier, og vet egentli hva mer jeg kan svare på det enn det jeg har sagt fra før av.

Tusen takk for at du svarer i det minste. (yes)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hva er innstillingene for denne freden som er annonsert?? Denne tråden burde åpnes igjen. Kan vi fortsatt angripe/angrepssperre i tidsrommet?
 

DeletedUser

Guest
Det står her under Annonseringer - som burde være det første stedet man leter...


Husk at det fortsatt vil være mulig å sende angrep i løpet av den tiden, men angrep som treffer i freden vil kun dra på besøk. Dem gjør altså da ingen skade.




17. mai fred i år starter 07:00 og avsluttes kl 18:00!
 

DeletedUser

Guest
Hvis det ikke er blit informert om noe annet, er det selvfølgelig ikke endret :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvis det ikke er blit informert om noe annet, er det selvfølgelig ikke endret :)

blir så usikker, fordi du skrev i en tråd her at det hadde vært angrepssperre under julefreden, jeg husker ikke om det var det. Når infoen er gammel så blir jeg usikker. Infoen vi har fått på post ig så står det ikke hva denne freden gjelder.

Tribal Wars-team i dag klokken 13:18
Resultatet av undersøkelsen vi hadde ang 17. mai fred ble som følger;


"Ønsker du å beholde 17. mai freden som den er - fra 07:00 til 18:00, eller vil du fjerne den helt?"

Beholde den som den er; 07:00 - 18:00 = 1036
Fjerne den helt = 120


Det er helt klart flest som ønsker å beholde den som den er.



Vi kommer også til å sette oss ned for og finne konkrete tider for alle freder, sånn at det blir lettere å følge med på framover.

Ikke lett for en forvirret mann når ting ikke er rett fram. Sorry Wynja :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Syntes det burde være begge deler i grunn, både angreps sperre og at det ikke går an å mota angrep, Selv om jeg syntes det er litt sent å annonsere sistnevnte.
 
Topp