7BULLS vs SDDN

DeletedUser

Guest

Jeg var KV hele veien, hadde vi brukt def på Skattum's cluster i 7BULLS-land ville vi ikke hatt noe til å stacke fronten med. + dette, ville støtten sikkert ikke rukket å komme fram før byene var adlet.

I forhold til visse andre har vi ikke noe særlig stor safezone. :p
 

DeletedUser

Guest
På tide med en update her :D


Side 1:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2
Side 2:
Tribes: SDDN

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til12/01/2011 08:07:06

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 99
Side 2: 72
Forskjell: 27

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 923,746
Side 2: 662,467
Forskjell: 261,279

chart


:cool:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til14/01/2011 11:41:35

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 90
Side 2: 111
Forskjell: 21

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 829,710
Side 2: 1,039,859
Forskjell: 210,149

chart
 

DeletedUser

Guest
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 43
Side 2: 47
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 401,833
Side 2: 439,698
Forskjell: 37,865

chart
[/spoil]


[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 6
Forskjell: 21

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 253,285
Side 2: 55,558
Forskjell: 197,727

chart
[/spoil]

Føler statsen blir litt mer korrekt nå som 7BULLS har tatt alle byene jeg donerte bort til dem i K65/K64. Det bølger frem og tilbake og det liker vi :)
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Et tips: ta bort Turban sine tap, så ser dere at dere også får en del gratis der... ;)

Er vel slik at Turban har tapt 10-20 byer hver dag siste dagene.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal vi ta vekk turban sine byer? x) Byene ligger i hovedclusteret hans og han har hatt stack. Altså byer som burde være rimelig greit å forsvare.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ligger vel ikke mer i hovedklusteret til stammen vår en hva dine gjorde da...

Og sier ikke at dere _skal_ ta dem bort. Men bare for og gi et lite innblikk i at det er han som taper mest. og ikke all over...


Men dere er flinke og aktive, skal gi dere creds for det! :)
 

DeletedUser

Guest
Snakker vel ikke om hovedclusteret til stammen jeg, snakker om enkeltspilleren. Uansett så blir det jo helt feil når mine byer lå helt alene, Turban har jo masse kontakt med andre 7BULLS spillere.

Når man er en stamme må man ta med alle selv om kun 1 spiller mister masse byer, men skjønner poenget ditt :) Takk for det :D
 

DeletedUser

Guest
Dere tar mye av understammen da. Det er mange av den som ligger utpå rimmen der ved dere. De ligger ett godt stykke unna hovedstammen og har minimalt med tropper selv.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Et tips: ta bort Turban sine tap, så ser dere at dere også får en del gratis der... ;)

Er vel slik at Turban har tapt 10-20 byer hver dag siste dagene.

Hvorfor skal vi ''ta vekk'' byer som blir stacket og forsøk forsvart? Er han ikke en del av 7BULLS?
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ligger vel ikke mer i hovedklusteret til stammen vår en hva dine gjorde da...

Og sier ikke at dere _skal_ ta dem bort. Men bare for og gi et lite innblikk i at det er han som taper mest. og ikke all over...


Men dere er flinke og aktive, skal gi dere creds for det! :)

Det er alltid en som taper mer enn andre blacki ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jupp det er det. Men uannsett, nuka som dere sender på turban ville jo havnet på andre spillere uannsett da. Så han avlaster jo resten av stammen som en buffer på et vis da. :p


Men som stamme så kan vi ikke ta ansvar for alle spillere heller. E også opp til den enkelte hva dem gjør ut av det.



Men vi får nå se hva tiden bringer oss fremover. Denne krigen er i hvertfall spennende nok til nå.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk jeg advarte Turban at dette kom til å skje om han gikk til dere, men han kalte det visst trusler :rolleyes:

Uansett, om du mener det vi tar av han er gratis, lurer på hva du kaller det dere tok av Skattum i K64/K65 da..?
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tror faktisk jeg advarte Turban at dette kom til å skje om han gikk til dere, men han kalte det visst trusler :rolleyes:

Uansett, om du mener det vi tar av han er gratis, lurer på hva du kaller det dere tok av Skattum i K64/K65 da..?

vi har ikke kaldt det for noe vi da.... :rolleyes: og ja, enig i at dette var gratis som du sier...


Men om vi ser bort i fra Turban og understammen OG skattums k64/65 byer (vet at det er teit og se bort i fra slikt). Men anyway: da ser statsen plustilig ikke så bra ut for deres del. Bare for og pirke litt ;)


btw. ser ut til at skattum klarer og ta EN by (som jeg adlet av han for et par dager siden) etter hundrevis av inc mot meg siste døgnet, hvor han sikkert har tømt omtrent alt han har på meg :p )
Mye slitt for lite der i hvertall! :D
 

DeletedUser

Guest
Det med understammene er nok deres feil at dere ikke passer på små spillerne på rimmen vår. Dere har over 50% med def enn det vi kan bidra med, og samt at vi ikke har moral på spillerne der så dere hadde ikke trengt å brukt alt for mye tropper til at det skal være store tap for oss å angripe dem. Dessuten så hadde dere en liten mass rec ved min rimme i starten av krigen, de gikk ut av bulls og danna N-BULLS, er det enda en understamme eller hva?
 
Topp