7BULLS vs SDDN

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Slutt med all denne sytinga nå da! Tok med N-BULL fordi jeg antok det var BULLS fam siden byami hadde forflytta over. Var det feil så beklager jeg det!

-dagi
 

DeletedUser

Guest
Jesus, byer er byer!
Skal ikke kutte ut byene som turban mistet, han mistet dem mens han var i 7BULLS. Det er ikke vårt problem at dere ikke klarer å stacke opp en spiller med en viktig front vil jeg kalle det. Vel, han gikk ut av bulls og kom over til oss... Grunnen er vel ganske enkel.
 

DeletedUser

Guest
Pgr han er en feig unge som går over til fienden ordi han ble angrepet litt :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
K@nskje h@n v@r på l@g med SDDN hele tiden, men for å gjøre @lt litt mer fortrulig, så v@lgte de å få Bulls til å st@cke h@n. Også kunne jo SDDN oppholde m@sse def der slik @t det ble mindre for @ndre spillere. :eek:


Hei@ Bulls :)
 

DeletedUser

Guest
Hele 7BULLS familien vs. SDDN
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2, N-BULL

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til21/01/2011 09:39:43

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 131
Side 2: 128
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,213,289
Side 2: 1,196,599
Forskjell: 16,690

chart
[/spoil]

7BULLS og 7bull2 vs. SDDN
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til21/01/2011 09:39:43

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 119
Side 2: 125
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,102,286
Side 2: 1,167,906
Forskjell: 65,620

chart
[/spoil]

7BULLS vs. SDDN
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til21/01/2011 09:39:43

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 103
Side 2: 122
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 963,535
Side 2: 1,143,445
Forskjell: 179,910

chart
[/spoil]

Vet ikke hva dere vil ha med jeg, men N-BULL har jo et par delte forum med 7BULLS de også, i tillegg står det på profilen dems.. Byami skiftet jo stamme fra 7BULLS til N-BULL..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..hørt om alianser, IAP og den slags(?) :)

Men dere gjør da som dere vil her. Men Hovedkrigen er uannsett mellom 7Bulls og SDDN.
 

DeletedUser

Guest
Så deres understamme 7Bull2 er ikke med mener du ?

Og du sier at N-BULL er bare en alliert, som vi da burde ta i stats for seg selv? må jo spørre...
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er ikke mer enn at Blacki vil se best mulig ut på stats ;)

Hadde du fulgt med så hadde du vist at jeg ikke bryr meg særlig mye om kortsiktige stats målinger. ;)

For da hadde vi hvertfall gått hardt ut og avkreftet enhver forbindelse med alle stammer som påstår at dem er våre understamme.

7bulls har pr. i dag kun 1 understamme i 7bull2. Alt annet blir speklulering rundt om alianse/IAP osv. som jeg ikke gidder og ta stilling til her... :)
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
For meg virker det mer som dere kicker dem med dårlige statistikker og putter dem inn i andre stammer hvor dem fortsatt kjemper for dere og dere slipper og ha dem på statistikken.
 

DeletedUser

Guest
Alt er jo om statestikk her på off forum. At du ikke klarer å godta statestikken som er nå, blacki... Er det ille for deg at stammen som er dobbelt så liten som dere tar omtrent mer? Uansett, du vrir på hvordan ting er kun for å få best mulig statestikk.. Hmmm pga creedz? Nei det er ingame ting skjer. "just play?" ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
babler du om? :rolleyes:


Vi kicker lite eller ingen spillere da? Hvem skulle dette vært? (Byami valgte selv som han gjorde, Turban gidder jeg ikke kommentere en gang....)


Spillet handler IKKE om stats nei! Selv om det er moro på veien mot målet. MEn får min del så er målet viktigere. Ikke om det står uavgjort etter 1 periode el.... ;)


ps. takk for ODD'en Blood, dine 60 nukes mot samme by var moro (litt stress og vaske dem fra muren etter på da... :p ) Så ja, jeg koste meg som du skrev jeg skulle gjøre på skype i din korte melding der ;)
 

DeletedUser

Guest
ps. takk for ODD'en Blood, dine 60 nukes mot samme by var moro (litt stress og vaske dem fra muren etter på da... :p ) Så ja, jeg koste meg som du skrev jeg skulle gjøre på skype i din korte melding der ;)

Np, satser på at det ble ODA ;p
 

DeletedUser

Guest
7BULLS+N-BULL
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2, N-BULL

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 153
Side 2: 136
Forskjell: 17

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,408,236
Side 2: 1,273,152
Forskjell: 135,084

chart
[/spoil]

7BULLS
[spoil]Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 132
Side 2: 132
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,212,094
Side 2: 1,234,978
Forskjell: 22,884

chart
[/spoil]
 
Topp