7BULLS vs SDDN

DeletedUser

Guest
Det er noe de der borte har funnet på siden SDDN ''plaget'' dem så ville de også sette dem opp som fiende og samle småspillere i det området så de kan stå sterkere imot. Også spurte dem om å kalle seg for N-BULL.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..jeg tar ikke ansvar for hva alle spillere i V4 gjør eller kaller stammene sine da...


Understammen vår lever sitt eget liv, det vet dem selv. Dem er der for og vise om dem er verdige et opprykk en gang. Handler mer om og rekrutere spiller, ikke byer eller land.

At dere adler som galne av dem viser jo at dere sliter med og ta så mye andre steder da (minus Turban).
 

DeletedUser

Guest
Er nok bare meg og Aertuio som adler av dem, for meg er det den eneste fronten jeg har som er k57 og k47, lite valg egentlig.
 

DeletedUser

Guest
vi har ikke kaldt det for noe vi da.... :rolleyes: og ja, enig i at dette var gratis som du sier...


Men om vi ser bort i fra Turban og understammen OG skattums k64/65 byer (vet at det er teit og se bort i fra slikt). Men anyway: da ser statsen plustilig ikke så bra ut for deres del. Bare for og pirke litt ;)


btw. ser ut til at skattum klarer og ta EN by (som jeg adlet av han for et par dager siden) etter hundrevis av inc mot meg siste døgnet, hvor han sikkert har tømt omtrent alt han har på meg :p )
Mye slitt for lite der i hvertall! :D


Haha og det kommer du med? Dere har sikkert sendt rundt 1500-1800 incs på meg de siste dagene, og gitt meg 30M ODD. Resultatet er at dere har greid å ta 7 byer av meg midt på natta. Vi får se om det kanskje blir mer enn 1 by :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir nok 2 ja! (jævla lagg på nettet her kan jeg takke den siste for!)

Forskjell på og bruke alt en har av nukes på og readle et par byer da. Og det vi brukte på deg var jo fra "halve" stammen hvor det også var en hel del fake og slikt.

Tror det blir 3-4 jeg; ) Joa sant det, sendt endel fakes jeg også da.

Men er imponert over arbeidet du legger ned da. Synd du ikke får bedre betalt i grunn

Det er jo det som er gøy med TW, så skulle bare mangle :cool:


Og når ble det forbudt og adle på natten da? :rolleyes::p
Skal bli spennende og se hvor lenge KV din orker og sitte KV til morning hver eneste natt da. Selv så jobber jeg en del netter og koser meg med og spille TW inn i mellom. Men nattskift listen min får du ikke da! :D

Ja, det står i moseloven. Neida, er fult lov det, helt natulig at du utnytter deg av det når du har nattskifter. Hehe ja, det blir spennende. eller ha vekkeklokke :eek:


Men skal ikke undergrav dine TW ferdigheter skattum. Du er en veldig bra spiller :)

Takk for det, alltid hyggelig å høre sånt ^_^

PS: Srry måtte redigere bort noen av smileysene dine, maks lov til å ha med 6. stk i en melding x(
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Men om vi ser bort i fra Turban og understammen OG skattums k64/65 byer (vet at det er teit og se bort i fra slikt). Men anyway: da ser statsen plustilig ikke så bra ut for deres del. Bare for og pirke litt ;)

Hvordan kan du sammenligne Turbanfrans med skattum sine gratisbyer? Rett og slett latterlig.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Har den uggne følelsen at det blir alt for lenge :(

Ser vist ut som det ikke blir så lenge :rolleyes:




For alltid:

Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til16/01/2011 14:45:17

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 114
Side 2: 116
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,054,471
Side 2: 1,084,626
Forskjell: 30,155

chart



Siden sist update:

Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 15/01/2011 13:00:00til16/01/2011 14:45:17

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 2
Forskjell: 7

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 83,718
Side 2: 17,940
Forskjell: 65,778

chart


-dagi
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Da var vi forbi :D!


For alltid:

Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2, N-BULL

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00til17/01/2011 15:34:22

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 121
Side 2: 117
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,117,718
Side 2: 1,093,877
Forskjell: 23,841

chart



Siden sist update:

Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2, N-BULL

Timeframe: 16/01/2011 15:00:00til17/01/2011 15:34:22

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 1
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 63,247
Side 2: 9,251
Forskjell: 53,996

chart



-dagi
 

DeletedUser

Guest
Turbanfrans var jo bare en vits! :eek: KA88 var KV for han i dag.. Han ble kicket ut av stammen og gikk til SDDN så dere kan bare ta vekk hans byer på statsen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal vi ta vekk turban sine byer fra statsen? han fikk jo flere hundre byer i stack av bulls og ga ikke akkurat fra seg byene gratis ;)
 

DeletedUser

Guest
Ta bort TurbanFrans fra statsene faktisk.. Patetisk, han var blodstacket fra topp til tå.
 

DeletedUser

Guest
De er da like mye i 7BULLS familien som jeg har forstått, står nå både på profilen og dere har delt forum, ifølge byami.
 
Topp