Ai Ai Ai Ai! De dødelige tilbake i ny drakt!

DeletedUser

Guest
Vel vel vel, long time no see, ehh? Hvem hadde vel trodd at jeg, Donkey Kong, nok en gang skulle vandre på dette forumet å lage en post? Tja.. Anyone?... Kom igjen!! Vet noen har savna meg! Ikke?.. Meeh.. Kjedlige folk.

Uansett, som folk flest vet er jeg en svoren tilhenger av GOD propaganda. God propaganda som ryster folk i dets TW-hjerte når de leser det. Propaganda som får folk til å sikle etter mer. Propaganda som faktisk river litt opp i ting og tang. Propaganda som rett og slett gjør forum til en plass det er verdt å bruke litt tid på!
Så med andre ord, på tide med litt god, saftig, rykende fersk propaganda, aight?

Som de fleste bør vite per dags dato, MB kommer alltid til å stå i historiebøkene hos V3 som den mest oppfinnsomme stammen. Såklart.. Vi var jo Marioer! Men nå som vi endelig har stiftet bekjentskap med den berykta og skremmende stammen DAoD, er også vi klare for å skru på den mer saklige knappen vi har godt planta bak på hue. Vi er klare for å bite ifra oss!

Se for dere dette: En merge mellom elleville Marioer og Englene fra helvette! Hva mer kan du ønske deg, annet enn mormors gamle ostekake?

MarioPre4.jpg

And...
Waterangel.jpg
(Jeje.. Vet, ikke mye til helvettesengel, men det viser litt hvor sexy vi egentlig er)

Bliiiir til..
Flotters2.jpg


Så nå tenker dere kanskje.. "Uff, en floppstamme merger med en annen.." I deres øyne har vi kanskje floppa, men hvem ba dere ha så store forhåpninger til oss i MB? Ingen.
Så nå er vi tilbake i en helt ny drakt, klar for litt god gammeldags... Action.

Såå hva får du om du blander Marioer med Engler? SAY WHAT?? o_O

saywhat-fin.gif


Ehh..

o_rly.jpg


Yes really! Vi i o_O er tilbake for å kicke litt røv! Både LAW og =C= prøvde seg på oss i MB når vi var små, men klarte aldri å få has på oss. Nå er vi dobla i antall og erfaring, klare for nye utfordringer.. Hvem står igjen etter vår marsj? Tiden vil vise.

Forresten så har jeg en liten kunngjøring å komme med. Noe som kanskje kan komme til å tirre folk til å lure på.. Tja.. Hvem jeg er? :)
Mange som har prøvd seg på å gjette riktig person bak navnet Donkey Kong, men så altfor mange har feilet.
Kan gi ett par hint: Han er stor av vekst, både på og utenpå spillet. Liker gråbyer, men enda bedre fiender. Erfaringsmessig blant de eldste norske spillerne på TW sammen med ett par andre, spesielt en som du kan finne ved min høyre side. Guess who! ZOO! :O

Until next time suckers!
 

DeletedUser

Guest
Visste vel egentlig at dette kom til å skje, dere er akkurat samme type spillere.

Anyways, ønsker spesielt kathypus en fin tid i møte, you can do it babe!
 
Reaksjonspoeng
1
Dere kan skifte navn hundre ganger og ta inn så mange folk dere vil. Stammen er fortsatt en epic failure. Prøv igjen neste verden, suckers.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har da ingenting med at vi bare skifter navn ;)

Tydligvis er folk veldig trangsynte nå om dagen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere kan skifte navn hundre ganger og ta inn så mange folk dere vil. Stammen er fortsatt en epic failure. Prøv igjen neste verden, suckers.

Det er jo ikke samme stammen lengre da... de mest inaktive er borte, og nye spillere har blitt med.
Originalkonseptet ble FAIL, men det betyr ikke at stammen vil være FAIL til evig tid.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er jo ikke samme stammen lengre da... de mest inaktive er borte, og nye spillere har blitt med.
Originalkonseptet ble FAIL, men det betyr ikke at stammen vil være FAIL til evig tid.

Må legge til.. Det har blitt dannet en ny stamme hvor de mest aktive i hver av stammene har joina. Enkelt og greit..
 
Reaksjonspoeng
1
Har da ingenting med at vi bare skifter navn ;)

Tydligvis er folk veldig trangsynte nå om dagen ;)

Mario Bros folkene er de samme forumtrollene som sist. Prater piss om alle andre på forumet helt til v3 starter og man skal se hvem som virkelig er gode. Da ender de på rank over 50 med mer enn 20 medlemmer. Talentløst.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mario Bros folkene er de samme forumtrollene som sist. Prater piss om alle andre på forumet helt til v3 starter og man skal se hvem som virkelig er gode. Da ender de på rank over 50 med mer enn 20 medlemmer. Talentløst.

Jaha? Har det blitt snakket piss nå kanskje? Hvis meg et godt poeng på piss er du snill.. Sist jeg sjekka så er piss gult og det er ikke noe som er gult på denne sia..

Edit: Ikke meninga å være nedlatene eller stygg mot deg nå.. La merke til atte uhm du har mye gult i siggen din :eek: MERK: Nydelig sigg har du :D
 
Topp