Aldri si aldri

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ja for dem var jo sååååååå sinsykt store sant?
hahahahahahaha

Om du tar dem med eller ei vil overvekten fortsatt være skyhøy.

face it. Dere har mistet stort med terreng.

Fronten har vel holdt seg mer eller mindre lik helt siden krigen starta. Vi er på vei til å ta over K35 nå da.., så jeg vet ikke helt hvor du mener vi har "mistet stort med terreng".
 

DeletedUser

Guest
I k35 mister vi iallfall ikke terreng.... Dere har tatt inn stamme på stamme pluss at dere har mindre fronter og haaauger av folk som har horet hele krigen (les: Brann, magic dude, balle klorin, resten av ib, alle i akdm, utenom sånn 5 osvosv).
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
bRANN OG pOKE ER DE FLINKESTE tRIBALwARS SPILLERNE I HELE VERDEN.

JeG sKuLlE øNsKe JeG vAr LiKe fliNK Som DEM!
 

DeletedUser

Guest
Har ikke harald fått ny eier a? :p

-------------------------------------------------------------------------------------

Renegandes:
TMR 62577374
TNR 39299621
TFR 26133397
Total 128,010,392

Alliansen:
BOL-E 43019555
BOL-D 29894747
IB 66049673
AKDM 37791142
Core 25562310
WC 16233768
Total 218,551,195


diff: 90,540,803 fordel alliansen på nåværende tidspunkt.

% stigning 2920,671065% i fordel for alliansen. (sammenheng mellom masse på nåværende tidspunkt og den gangen grimmy regna på det)


Noen klarere tall skal man lete lenge etter as.


Dere har en stigning på 3000% i forhold til oss. wow, det fårn si.
Skjønner ikke så mye av tallene når jeg ser på kartet men. Der ser jeg oss fortsatt.. og det er da ikke så uendret i terreng fra i høst.
 

DeletedUser

Guest
Dere har en stigning på 3000% i forhold til oss. wow, det fårn si.
Skjønner ikke så mye av tallene når jeg ser på kartet men. Der ser jeg oss fortsatt.. og det er da ikke så uendret i terreng fra i høst.

Differansen mellom størrelsene på sidene har økt med ca 2900 %. Hvis det gjør det lettere.
 

DeletedUser

Guest
Sånn er nå livet, er du ikke fornøyd får du gå på fest andre steder ;)

Siden jeg og flere stamme medlemmer kommer på besøk over en lengre periode. Så regner jeg med at du fikser kost og losji til dem.

Vi svipper ikke bare innom ;)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Losji er det alltid nok av, der det er hjerterom er det husrom. Og så tenkte jeg at vi kunne snappe matpakkene til bolerne når de kommer :D
 

DeletedUser

Guest
I love attacking. :)

Dette må ver tidenes overdrivelse,,,,,, du e verdensmester i 1 sverdmann å 2 speidara angrep.....

Øvesett te han du benni, at du har han i profilen din som et ekta radarpar e jo ein skam, han må jo ver pysa nr 1 i bol, elle kanskje 2, glemte deg xano :cool:
 

DeletedUser

Guest
I love attacking. :)

Dette må ver tidenes overdrivelse,,,,,, du e verdensmester i 1 sverdmann å 2 speidara angrep.....

Øvesett te han du benni, at du har han i profilen din som et ekta radarpar e jo ein skam, han må jo ver pysa nr 1 i bol, elle kanskje 2, glemte deg xano :cool:

Do I seriously have to post the reports of you and Hansemann, plus the other two players attacking me... Hehehe, it was totally fail.
 

DeletedUser

Guest
OMFG KEMPY you suck so hard wat is it? hansemann always sending nobles for you? that how you got so many points?

as Luke showed me the reports of you, hansemann VioLIx and MrAudi mass attacking him and mostly on one village? WTF like 300 attacks on one village and you didnt even take it? you are all fucking shit
i'd quit if i was you, you embarrasse tmr even more not that they need your help to do that
but OMFG WTF this is so funny, sure Luke lost a few nobles and troops on you but omg you see how much you failed against one player... against ONE VILLAGE! lol u suck
and the rest of you do, since luke is like less then half your size anyway, plus hansemann attacking and the other two n00bs :D
lol you just suck so dont say anything about others attacking or ill get OHKO to post the reports
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp