Alle mot én? En liten (aktivitets-)test

DeletedUser

Guest
Var så uheldig at jeg drakk bort hele fakinginga i går :eek: Så jeg satser på at baren er tom i dag, så jeg også kan være med å bidra litt :cool:

Btw, noen som har en større hjelm å låne meg idag??
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tror de fleste her vet at Wash Me følger ganske godt med på forumet og forstår norsk ganske godt ;)
De fleste her vet også at dersom et flertall hadde stacket Wash Me så ville han alene greit å stelt i stand ikke så rent lite trøbbel mot b-g, som nå altså må fri til et helt forum for å få hjelp. Dvs om noen her følger anmodningen deres da..
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som om RV er litt furt pga. det ikke er han som er i spotlight? Ettersom at du har whina over at Wash Me skal vise seg IG ;) Når han først får litt mot seg, så er det galt det og? Ser egentlig ikke hva problemet er akkurat der RV :)
 

DeletedUser

Guest
Kan en forummod vennligst slette/stenge denne tråden? Wash Me ble litt sur...
 

DeletedUser

Guest
De fleste her vet også at dersom et flertall hadde stacket Wash Me så ville han alene greit å stelt i stand ikke så rent lite trøbbel mot b-g, som nå altså må fri til et helt forum for å få hjelp. Dvs om noen her følger anmodningen deres da..

Alle kan vel mekek trøbbel om de blir stacked?
 

DeletedUser

Guest
De fleste her vet også at dersom et flertall hadde stacket Wash Me så ville han alene greit å stelt i stand ikke så rent lite trøbbel mot b-g, som nå altså må fri til et helt forum for å få hjelp. Dvs om noen her følger anmodningen deres da..

Dette er vel ikke akkurat et rop om hjelp? Heller et forsøk på å ha det litt morro med wash me. Som tidligere har erklært sin intreden i v5 så storslått.
 

DeletedUser

Guest
jeg ler av tragiskitet(o_O) 171767 eller hva du kaller deg. Går det ann å være så redd for en spiller at man synker så dypt?

Er det meg du snakker til?
Mener du på grunn av denne forumposten, så ler jeg av deg som ler av meg. Mener du fordi jeg brøt en PA så er jeg enig med deg.
 

DeletedUser

Guest
Nå ja.. Lager en post som bare er løgn.. Meningen var bare at vi skulle fake for han.
 
Topp