Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] oppløst!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg også:)

Vi får se hva dette ender med alle sammen, jeg persjonelig vil le meg i filler hvis disse kan klare så mye som en IAP;)
 

DeletedUser

Guest
Klart vi søker gode allianser? Glem nå ikke at BoS fortsatt fører ann i denne verden folkens. En for viktig detalj til å bli oversett og ignorert.

Stammer som ønsker et seriøst samarbeid, kan bare kontakte meg. ;) (Eller Reisverket)


"Forsatt fører ann i denne verden"?
Du veit at det bare er en uke siden vi har begynt?:p
Du er ikke til å tro, og det kommer fra meg...

Ille...
 

DeletedUser

Guest
En annen viktig detalj som er for viktig for å overse:

dere oppløser en allianse etter 2 dager, noe som tyder på enten
a) at dere har gjort en skikkelig dårlig jobb innad i alliansen
b) at det aldri har vært noen allianse
c) at dere er utrolig dårlige til å poste propaganda.

Jeg tipper en blanding mellom alle tre.


Av respekt for hverandre, kan vi som du skjønner ikke kommentere eller gi detaljer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Av respekt for hverandre, kan vi som du skjønner ikke kommentere eller gi detaljer. ;)

Men du gir jo info vært 3 min og skryter av det...

Dem som vil gå med på en allianse med dem er like arogante som meg og Nofjon til sammen:rolleyes:

Ikke anbefalt!
 

DeletedUser

Guest
Men du gir jo info vært 3 min og skryter av det...

Dem som vil gå med på en allianse med dem er like arogante som meg og Nofjon til sammen:rolleyes:

Ikke anbefalt!

Ikke sensitiv og detaljert info. :)
Arroganse må til i krig. Ellers anbefales Tribalhugs.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, men man må ikke overdrive den:p

Du klarer det fint selv, så tenk deg meg ved din side...

Nofjon1 + Rolfusbragikus = ......?
 

DeletedUser

Guest
veit du hva?
Sier ja til den jeg;)

Blir det største ego/aroganse teamet på hele TW..:D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå får det holde med tråder hvertfall. Evt får dere lage en "BOS annonserer" tråd så sletter jeg resten.

Der er du inne på noe;) Som du sikkert ser så er det BoS som er mest aktive med postering osv, og gi oss et eget forum, hadde vært lurt:)
 

DeletedUser

Guest
Må si at jeg er lettet over at noen her tok til vette og fikk slutt på denne alliansen(har ikke lest hele tråden ennå, så vet ikke så mye).
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi vi ler av dere:D

Ikke motsi vennen og den allierte til lederen din! da kaster han deg ut med diktatori-styret hans:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi vi ler av dere:D

Ikke motsi vennen og den allierte til lederen din! da kaster han deg ut med diktatori-styret hans:cool:

Husk nå at dette er et middelalderspill. En diktatorisk ledeform var helt vanlig på den tiden. Det visste dere vel? :eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp