Ansvar og makt

DeletedUser

Guest
Word. Gjort er gjort. Nå som vi er på talefot igjenn får jeg vel si unnskyld for at jeg kalt Core for "Spillere med mye poeng og lite hjerne". Spessielt Grimmern klikka for det. Unnskyld.

Har vell kanskje ikkje vert sånn at me aldri har vert på talefot. men no e eg på vei å gå.. så eg kan no berre sei ha ein fin kveld videre:)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aveng gjør nå alt han kan for å irritere. Desverre lykkes han.

Hvis han lykkes så går det ann å være voksen nok å svare på en annen måte enn ¨diskutere hans sosiale antenner..

Dette er ett spill og jeg kan nok tenke meg at han er nokså en sosial og godt likt gutt IRL :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Først.
Hvem fikk nok en gang rett?

For var Mergen så vellykket sett under ett nå? :)



Jeg har allerede forklart den kommentaren på det engelske propagandaforumet, men siden du ser ut til å ha blitt litt senil... Jeg kom med én slik kommentar, som var temmelig nøyaktig som du sa. Hvorfor? Åja... fordi plutselig var ikke jeg pålitelig lengre, jeg smidde renker med Brann. Fra å være KV for deg og Xano stolte du ikke lengre på meg. Fordi jeg ikke nevnte et liten ting jeg ikke anså som relevant? Horray! Hvem saboerte vårt nydelige forhold, hmm?

Brennende bruer? Utmerket! We are the Bridgeburners!

Hvilke renker er det vi snakker om her?


Neh, men når de er patetisk nok til å dra dama mi inn, da må streken gå et sted.
Jeg får bare innse hvor heldig jeg er da, når de faktisk tar det opp i forumet sitt at jeg de påstar at det ikke er jenta mi engang.

Aner en viss sjalusi selvom de blå nekter for det, og sier at det er søstra mi, når de ikke har sett bilde hu/meg.


Dette er bare for patetisk at dere er så desperate at dere drar jenta mi inn.
Seriøst :S

Jeg innrømmer det. Hun er hot. ;-)


Payton e dessverre i london å ser laget sitt tottenham gå på ein smell, så tror isje han e så gla i någen akkurat nå...:)

Overrasskende tap ifra formsterke Tottenham ja. :p


Du har slutta jannus,,, slutt å plag oss, ingen e interesert i dine meininger...
Einaste fornuftiga du har gjort faktisk, beundre deg for å ver så smart at du stakk før bol går nedenom å hjem.......

Du er så forelska så. Vil bare ha jannes for deg selv.
Men neh, det skjer ikke :p


Send meg en invitasjon til WC nå! Nei, men seriøst, godt sagt.

Den første søknaden var ikke god nok. Så om du faktisk vil inn så får du gå i deg selv og skrive en "litt" lengre og "litt" bedre søknad ;-)


Men det var Ex-Core som gikk tilbake til moder stammen sin? Eller var det "ekte" bolere som stakk også?

Man må jo lure på hvorfor dem gjorde som dem gjorde. Kan problemet ligge hos bol?

Er fortsatt flere ex-Core spillere igjen i BOL. Hva dem gjør der kan vel vi spørre oss? Innaktive? Sluttet? Spioner? Kom ikke inn i Core? Eller rett og slett inntrigrert i BOL nå...


Ex-Core. Da Core først kom ble BOL moralen senket og flere gode BOL'ere sluttet med spillet.

Så du innrømmer at dere ikke var ikke så glade, fornøyde og top motiverte som dere absolutt skulle ha det til da altså?


Hehe, vel vi har mindre kontakt enn da vi samarbeidet. Men hverken du eller jeg har aldri brutt PA'en ;-)

Loyaliteten på top :)


Vi ser jo ENDA et eksempel på dette nå som vi har stukket.
(BOL-E INVITERER folk fra BOL-D til å bli større, å se "Sterke" ut )

Uten å ha sjekket hvem som har joinet dem, så ser vel det mer eller mindre ut som at det har vært tidligere BOL cx (BOL-H) som har blitt flyttet framover i rekken. ;-)


Her kan jeg ikke svare noe annet enn ja. Da dere kom, følte NOEN spillere at BOL moralen sank og sluttet. Det er et faktum.

Hadde vært fint om noen av dem som faktisk sluttet kunne ha evt bekreftet dette.


Kutt ut gråbysnakk! Blir de aldri ferdig med det???

Vell, et godt eksempel som eg trur e brukt før:

Visst BOL-E hadde merget med ein an stamme, så trur eg at BOL-E ville gått tilbake til sin stamme visst det var mulighet for det.. Prøv å sjå det på den siden;-)

Merkelig nok ville dem ikke merge inn i WC. :eek:


Det var DERES valg og DE sa det var på grunn av den svekkede sossiale moralen i BOL. Ja når det kommer mange "fremmede" senkes det sossiale nivået. Det er et faktum, og ingen individuelle spilleres skyld.

Bare et spørsmål. Senket jeg også moralen i BOL da jeg var der?


DØh, Hadde jeg noen valg kanskje?? Alle vet min og Anto's historie der...

Åja, så dere merga med oss for å prøve å redde den svekkende merk: SOSIALE moralen i BOL? hmm, jahaja..

Tenkte å ta natten snart. Så kan dere fortelle natta historie til meg. (deres historie).


Rart det der. Det at du ikke så meg så mye kaaaaaaan ha noe med at jeg satt 4 uker i varetekt mens en kammerat passet kontoen min.

Varetekt sier du?
Hvordan landa den alltids snille og generøse Nerevar det a?

----
Og det siste jeg vil legge til...
Den siste tiden så har forumet hatt ganske stor pågang ja, men fytt i katta for hvor mye spam det har blitt til.
Det var kanskje mye spam før, men nå har det gått over stokk og stein as!
Bare se på denne posten her.
Ble danna i dag og snart 100 svar allerede. minst 90% av alle svara er jo pure spam!




----
EDIT:

Og ja, kan vi komme litt mer ON TOPIC nå?
Ellers så kan du, benne, stenge denne tråden takk.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Brann;

Jeg vet ingenting om moralen mens du var i stammen, for det var før min tid.

Ang. min varetekts fengsling; det har du vel strengt talt ingenting med.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
man kan trenger ikke gjøre noe kriminelt for å havne i varetekt brann, det er faktisk nok å kjenne noen som er innblandet i noe så får man 4 uker med brev å besøks forbud her til lands..

tenk deg...du kjente David Toska...helt hypotetisk asså..då kommer terrorpolisen med skuddsikre vester, gass, kølle(jadda jadda insert funny komment here) og skarpladde MP-5 på døra...hiver deg i varetekt å gir deg brev å besøks...er ingenting som skal til her for tia..

anyways..core og bol greiene..

synes også det er helt gått over stokk å stein detta...

Har sett at de fra Core som forlot Bol virkelig har prøvd å unnskylde måten det ble gjort på, synes Bol burde godta det som har skjedd å gå videre..

Iom jeg var i CX ble jeg desverre ikke kjendt med mye Core spillere,men gjennom møter på msn etc etc ble jeg da kjendt med et par, å må si..kjempefolk alle sammen..

Situasjonen pr dato er jo bare pyton(ikkje payton) nå, sure kommentarer,flisespikking og skadefro latter fra Renegade leiren..(ja,hadde eg vert i renegades hadde eg oxo sitti med et flir rundt kjeften nå)

Var og er fremdeles glad i Bol gjengen, men det betyr IKKE at jeg trenger være helt enig i alt..bla policyen med å headhunte folk som stikker fra stammen..var en dusteregel, selv om den egentlig ikke ble utført utenom i extreme tilfeller..

Husker en episode der en Ex Core medlem som nettopp hadde joinet Bol-E gikk tilbake til Core for å støtte en "venn"..dette ble tatt meget ille opp av Bol-e ledelsen og det ble raslet med sabler og strenge ord ble utvekslet..

Tror slike episoder kan ha bidratt til å opprettholde Core Nostalgien..forstår meget godt de som ville tilbake til Core, ikke for at Bol var en dårlig allianse,men for at Core sto deres hjerte(ja gay, men anyways) nær..

håper folk kan besinne seg..
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Forresten enig at det har gått litt over stokk og stein her..


For det andre finn meg på skype så får du en fin natta historie :p

Kan du, eller noen andre, som vet ditt brukernavn på skype sende det til meg på IGM, så får jeg faktisk sovna tidlig i dag? :)



Brann;

Jeg vet ingenting om moralen mens du var i stammen, for det var før min tid.

Ang. min varetekts fengsling; det har du vel strengt talt ingenting med.

Jeg tenkte over det der med moralen i stammen og at du ikke var med rett etter at jeg skrev det, men gadd ikke redigere det med tanke på at kanskje noen andre kunne svart.

OK. Liker bare gode og ja kanskje dårlige historien. Så lenge dem ikke er "digre fantasy/sci-fi bøker på 1000+ sider, engelsk, med temmelig liten skrift". hahahahaha


man kan trenger ikke gjøre noe kriminelt for å havne i varetekt brann, det er faktisk nok å kjenne noen som er innblandet i noe så får man 4 uker med brev å besøks forbud her til lands..

tenk deg...du kjente David Toska...helt hypotetisk asså..då kommer terrorpolisen med skuddsikre vester, gass, kølle(jadda jadda insert funny komment here) og skarpladde MP-5 på døra...hiver deg i varetekt å gir deg brev å besøks...er ingenting som skal til her for tia..

Farskjen as. Da må vel jeg inn til varetekt ganske snart med tanke på at jeg har "kjent" ja, f.eks. kemp
 

DeletedUser

Guest
Kanskje kjære Core kan svare her; (jeg vet at det er snakk om en spiller, jeg klandrer ingen, jeg vil bare ha et svar)

Landsby Poeng Old Owner New Owner Dato/Tid

--001-- North # (593|519) K55 9,466 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 19:37:09

--007--North # (593|523) K55 9,076 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 15:31:58

Går Core til krig mot BOL..?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje kjære Core kan svare her; (jeg vet at det er snakk om en spiller, jeg klandrer ingen, jeg vil bare ha et svar)

Landsby Poeng Old Owner New Owner Dato/Tid

--001-- North # (593|519) K55 9,466 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 19:37:09

--007--North # (593|523) K55 9,076 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 15:31:58

Går Core til krig mot BOL..?

Siden jeg ikke tror at noen av lederne er på logget så svarer jeg på denne.

Nei vi har ingen planer om og gå til krig med BOL.
Har du snakket med northviking om hva som er skjed??

At dette ikke er en avtale som han og otard har??

Hvisst ikke gjør det så får du sikkert en opplysning
 

DeletedUser

Guest
Omg. Hadde ikke brann og jannas slutta? De kan vel la være å spamme ned forumet her. Jeg gidder ikke lese hva de skriver iallfall......
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kanskje kjære Core kan svare her; (jeg vet at det er snakk om en spiller, jeg klandrer ingen, jeg vil bare ha et svar)

Landsby Poeng Old Owner New Owner Dato/Tid

--001-- North # (593|519) K55 9,466 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 19:37:09

--007--North # (593|523) K55 9,076 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 15:31:58

Går Core til krig mot BOL..?

Etter hva jeg vet så ville North at Celtic og Otard skulle dele byene hans...



Omg. Hadde ikke brann og jannas slutta? De kan vel la være å spamme ned forumet her. Jeg gidder ikke lese hva de skriver iallfall......

Forskjell på å trappe ned og å slutte. ;)

og ja, jeg er forkjølet og ligger dermed kun på senga med dataen for tiden.
Og da er det lite annet å gjøre....
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kanskje kjære Core kan svare her; (jeg vet at det er snakk om en spiller, jeg klandrer ingen, jeg vil bare ha et svar)

Landsby Poeng Old Owner New Owner Dato/Tid

--001-- North # (593|519) K55 9,466 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 19:37:09

--007--North # (593|523) K55 9,076 NorthViking [BOL-E] Otard [Core] 15th November 2008 - 15:31:58

Går Core til krig mot BOL..?

Dette er en avtale de har... :)
 

DeletedUser

Guest
Som Kathy og Brann sier, det er en avtale de har.

Forøvrig skulle jeg ønske folk kunne se litt forskjell på en krig, og litt småangrep mellom stammer som ikke har noe diplomati.
 
Topp