Ansvar og makt

DeletedUser

Guest
Ex-Core. Da Core først kom ble BOL moralen senket og flere gode BOL'ere sluttet med spillet.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, det var ingen som ble direkte glade da Core forlot oss, og få ble sinte, men alle følte seg litt forådt. Ca. 1/4 del av alle Coremedlemene som stakk sa i fra. De bare forlot stammen. Det var noen spillere som hadde innordnet seg i BOLS sossiale sirkel og chattet/spammet i vei og hadde det morsomt.

Har vi noengang sagt at vi ikke hadde det morsomt?? NEI.
Har vi noengang sagt at vi dro for å kutte alle bånd? NEI..

Men denne tråden handler ikke om at CORE spillere forlot BOL så feel free to write in the other thread om dette ;) For som du ser så brukte Grim BOL som et eksempel..

Men så er jo dette et snakk fritt forum så lenge man holder seg bittelitt on topic også :)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ex-Core. Da Core først kom ble BOL moralen senket og flere gode BOL'ere sluttet med spillet.

Når jeg leser dette så er jeg absolutt glad for at jeg forlot BOL.. Det er så jævelig unødvendig av deg at du skal trøkke spillere ned ved å si atte vi ødela stemmningen deres i BOL! Og ikke minst hive over på oss at de gode spillerne dere hadde slutta..!

Hvordan ødela vi den da? Ved at dere ble en aktiv stamme på forumet? Husker nesten bare enkelte BOL spillere som jeg skrev meg, resten var gamle CORE..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når jeg leser dette så er jeg absolutt glad for at jeg forlot BOL.. Det er så jævelig unødvendig av deg at du skal trøkke spillere ned ved å si atte vi ødela stemmningen deres i BOL! Og ikke minst hive over på oss at de gode spillerne dere hadde slutta..!

Hvordan ødela vi den da? Ved at dere ble en aktiv stamme på forumet? Husker nesten bare enkelte BOL spillere som jeg skrev meg, resten var gamle CORE..

Kath :Vi var for "seriøse". For alt de var etter var og spamme ned Off topic enn å ta byer på den tiden, skjønner du:)

BOL- Nawbs
Men alt de tenker på er poeng, du skjønner.
Merge'n ville få dem opp på 1st med engang.

Vi ser jo ENDA et eksempel på dette nå som vi har stukket.
(BOL-E INVITERER folk fra BOL-D til å bli større, å se "Sterke" ut )

Spillere sluttet ikke pga Core kom, lol!
Insativet og aktivten blei større hos BOL da.
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg da aldri merket...

Vet at en fra BOL-E har kommet til BOL-D for en stund siden og at et par fra BOL-E gikk til BOL-H, men ellers...

Har du bevis?

BOL-H aka BOL-CX fins ikkje lenger.. de har gått til BOL-E, det som var gode nok da..

Bevis finner du på twstats;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det vill si 21 medlemmer har joinet Bol-E siden vi forlot

Og en stor del av de kommer fra BOL-H (CX)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var ingen som ble direkte glade da Core forlot oss, og få ble sinte, men alle følte seg litt forådt. Ca. 1/4 del av alle Coremedlemene som stakk sa i fra. De bare forlot stammen. Det var noen spillere som hadde innordnet seg i BOLS sossiale sirkel og chattet/spammet i vei og hadde det morsomt.

Ja jeg hadde det artig på forumet i bol men det er vell ikke det samme som at man trives i en stamme med periodiske inaktive ledere og hvor man til tider ikke følte seg velkommen.

Dråpen var når siste avis kom ut hvor det sto at nå endelig etter 2 måneder så har core spillerne begynt og gli inn i bol.

Jeg trodde vi hadde glid inn etter en uke.

Og ja jeg vet at det bare var han som skrev avisen sin mening men jeg følte det slik at det var hele bol sin mening.

Og det stakk dypt
 

DeletedUser

Guest
Dummeste påstanden ever. Skal være bra sær om man blir lei seg for at stammen blir sterkere.
 

DeletedUser

Guest
Her kan jeg ikke svare noe annet enn ja. Da dere kom, følte NOEN spillere at BOL moralen sank og sluttet. Det er et faktum.

Det er det dummeste eg har hørt i alle fall.. Då må nesten du skylde på lederen som bestemte dette her..
Pass på kem du legge skyld på her. Det vil sei, ex lederen bol og ex lederen i core..
 

DeletedUser

Guest
Dere kom, og vi prøvde å gjøre det beste ut av det. Vi vente oss fort til det, å da det endelig virket som alt var på pass, forlot dere oss. Noen ville bare til Core, noen ble sure fordi de ikke fikk adle så mange gråbyer som de ville, og noen fulgte bare resten av vennene sine. Det minste ALLE kunne ha gjort var å si i fra på forumet.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dere kom, og vi prøvde å gjøre det beste ut av det. Vi vente oss fort til det, å da det endelig virket som alt var på pass, forlot dere oss. Noen ville bare til Core, noen ble sure fordi de ikke fikk adle så mange gråbyer som de ville, og noen fulgte bare resten av vennene sine. Det minste ALLE kunne ha gjort var å si i fra på forumet.

Altså det ble snakket om det før det skjedde med noen i ledelsen.
Det ble sendt et rundskriv.
Det ble også lagt ut på forumet.
Er det så vanskelig å lære seg å lese nøye gjennom ting?
 

DeletedUser

Guest
Dere kom, og vi prøvde å gjøre det beste ut av det. Vi vente oss fort til det, å da det endelig virket som alt var på pass, forlot dere oss. Noen ville bare til Core, noen ble sure fordi de ikke fikk adle så mange gråbyer som de ville, og noen fulgte bare resten av vennene sine. Det minste ALLE kunne ha gjort var å si i fra på forumet.

Kutt ut gråbysnakk! Blir de aldri ferdig med det???

Vell, et godt eksempel som eg trur e brukt før:

Visst BOL-E hadde merget med ein an stamme, så trur eg at BOL-E ville gått tilbake til sin stamme visst det var mulighet for det.. Prøv å sjå det på den siden;)
 

DeletedUser

Guest
Kutt ut gråbysnakk! Blir de aldri ferdig med det???

Vell, et godt eksempel som eg trur e brukt før:

Visst BOL-E hadde merget med ein an stamme, så trur eg at BOL-E ville gått tilbake til sin stamme visst det var mulighet for det.. Prøv å sjå det på den siden;)

Les litt nøyere etter så ser du at det er var den første begrunnelsen jeg brukte.
 
Topp